shedy Opublikowano Kwiecień 18, 2018 o 17:29 Udostępnij Opublikowano Kwiecień 18, 2018 o 17:29 (edytowane) Witam, posiadamy na serwerze paczkę Linuxa` COD Nowy, która posiada przedmiot Buty Szturmowego sprawiający, że nie słychać naszych kroków. Dodałem funkcjonalność tego przedmiotu do nowo utworzonej klasy i na serwerze testowym postawionym na moim komputerze, gdzie sprawdzam sobie wszystkie zmiany i testuje przed wypuszczeniem na serwer właściwy, wszystko śmiga (sprawdzane z innymi graczami, nie jest tak że tylko ja się sam nie słyszałem i to stwierdzam). Problem jest jednak taki, że na serwerze właściwym zarówno po wrzuceniu bezpośrednio .smx skompilowanego u mnie jak i skompilowaniu tam .sp osobno (na serwerze właściwym przez FTP) kroki słychać. Z racji, że u mnie działa dokładnie ten sam .smx a tam nie to domyślam się, że problem leży po stronie konfiguracji serwera i różnic na moim a na właściwym. Są jakieś komendy które blokują wyłączenie kroków danego klienta? Nie jestem w stanie tego zrozumieć, bo same Buty Szturmowego wyciszają kroki zarówno u mnie na testowym jak i na serwerze właściwym, ale klasa zrobiona na jego podstawie wg poradnika działa tylko u mnie :( Ocenzurowane jak to działa, bo paczka Linuxa` jest płatna i nie chciałbym wrzucać jak to wygląda całe, a nie ma go na Steamie żeby się skontaktować i zapytać o zgodę (w razie uzyskania zgody to wrzucę całość, ale nie wydaje mi się żeby to było aż tak istotne). ... - cenzura :D #include <sourcemod> #include <codmod> #include <sdktools> #include <sdkhooks> ... // zmienne do statystyk i czy klient posiada umiejętność klasy czy już wykorzystał (tutaj akurat nie ma aktywnej umiejętności, zawsze jest tak, że nie słychać) public Plugin:myinfo = { name = nazwa, author = "Linux`", description = "Cod Klasa", version = "1.0", url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006" }; public OnPluginStart() { ... // rejestrowanie klasy AddNormalSoundHook(DzwiekiGracza); } public OnClientPutInServer(client) { if ... // sprawdzanie czy jest fake clientem SendConVarValue(client, FindConVar("sv_footsteps"), "0"); } public ... // klasa jest włączona { ... // zmienna, że klient gra daną klasą } public ... // klasa jest wyłączona { ... // zmienna, że klient nie gra daną klasą } public Action:DzwiekiGracza(clients[64], &numclients, String:sample[PLATFORM_MAX_PATH], &entity, &channel, &Float:volume, &level, &pitch, &flags) { if ... // sprawdzanie czy jest fake clientem return Plugin_Continue; if ... // sprawdzanie warunków wypuszczenia dźwięku do innych graczy { if // sprawdzanie, czy ma umiejętność (tak jak pisałem wyżej zawsze ją ma) EmitSoundToAll(sample, entity); return Plugin_Handled; } return Plugin_Continue; } Edytowane Kwiecień 18, 2018 o 17:32 przez shedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vasto_Lorde Opublikowano Kwiecień 18, 2018 o 20:40 Udostępnij Opublikowano Kwiecień 18, 2018 o 20:40 (edytowane) Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Edytowane Kwiecień 18, 2018 o 20:42 przez Vasto_Lorde ej ale ja ogólnie uważam że konkurencja jest czymś zdrowym i potrzebnym szczególnie na rynku sorucemod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shedy Opublikowano Kwiecień 18, 2018 o 20:55 Autor Udostępnij Opublikowano Kwiecień 18, 2018 o 20:55 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się