Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

g
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam był by w stanie ktoś pomóc mi z dodaniem do pluginu respawn tylko jednego użycia na rundę?

Z góry dzięki

 

Oto kod:

 

#pragma semicolon 1

#include <sourcemod>
#include <cstrike>
#include <sdktools>
#undef REQUIRE_EXTENSIONS
#include <colors>
#define REQUIRE_EXTENSIONS

#define PREFIX "\x06[VIP RESPAWN]{default} %t"
#define PLUGIN_VERSION "1.0"

new Handle:sm_respawn_enabled = INVALID_HANDLE;

public Plugin:myinfo = {
  name = "Respawn Redux",
  author = "brownzilla",
  description = "Allows yourself to respawn on certain maps.",
  version = PLUGIN_VERSION,
  url = "http://sourcemod.net"
};

public OnPluginStart() {
  LoadTranslations("respawn_redux.phrases");
  sm_respawn_enabled = CreateConVar("sm_respawn_enabled", "1", "Enable or disable the plugin: 0 = Disabled | 1 = Enabled");
  RegConsoleCmd("sm_respawn", Command_Respawn, "Respawns a client");
}

public OnConfigsExecuted() {
  decl String:mapname[128];
  GetCurrentMap(mapname, sizeof(mapname));
  if(strncmp(mapname, "dr_", 3, false) == 0 || (strncmp(mapname, "deathrun_", 9, false) == 0)) {
    SetConVarInt(sm_respawn_enabled, 0);
  } else {
    SetConVarInt(sm_respawn_enabled, 1);
  }
}

public Action:Command_Respawn(client, args)
{
	if (GetConVarInt(sm_respawn_enabled) == 1) 
	{
		if (GetClientTeam(client) != 1)
		{
			if (!IsPlayerAlive(client))
			{
				CS_RespawnPlayer(client);
				CPrintToChat(client, PREFIX, "dead");
    			}
			else
			{
				CPrintToChat(client, PREFIX, "alive");
			}
		}
		else
		{
			CPrintToChat(client, PREFIX, "nogame");
		}
  	}
	else
	{
		CPrintToChat(client, PREFIX, "unable");
	}
}

 

Edytowane przez g
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...