Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Pomocna dłoń się przyda kompilacja


milek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

// C:\Users\PC\Desktop\heheszky\Losowa.sp(25) : error 147: new-style declarations are required
// C:\Users\PC\Desktop\heheszky\Losowa.sp(80) : error 017: undefined symbol "Random"

 

 

 

 

#include "include/multi1v1.inc"
#include "multi1v1/generic.sp"
#include "multi1v1/version.sp"
#include <clientprefs>
#include <sdktools>
#include <sourcemod>

#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required

bool g_GiveFlash[MAXPLAYERS + 1];
Handle g_hFlashCookie = INVALID_HANDLE;

public Plugin myinfo = 
{
  name = "Losowe Bronie",
  author = "milek",
  description = " runda losowa bron",
  version = "1",
  url = "hi"
};

#define MAX_WEAPONS     12
int LastWeaponNumber;

new const String:all_weapons[MAX_WEAPONS][] = {
    "weapon_m4a1", "weapon_m4a1_silencer", "weapon_ak47", "weapon_elite", "weapon_famas",
    "weapon_fiveseven", "weapon_galilar", "weapon_glock", "weapon_hkp2000", "weapon_usp_silencer",
    "weapon_p250", "weapon_cz75a",
    
};

public void OnPluginStart() 
{
  LoadTranslations("multi1v1.phrases");
  g_hFlashCookie = RegClientCookie("multi1v1_Losowa_Bron", "Multi-1v1 allow Losowa Bron in rounds",
                                   CookieAccess_Protected);
}

public void OnClientConnected(int client) 
{
  g_GiveFlash[client] = false;
}

public void Multi1v1_OnGunsMenuCreated(int client, Menu menu) 
{
  char enabledString[32];
  GetEnabledString(enabledString, sizeof(enabledString), g_GiveFlash[client], client);
  AddMenuOption(menu, "Losowe Bronie", "Losowe Bronie: %s", enabledString);
}

public void Multi1v1_GunsMenuCallback(Menu menu, MenuAction action, int param1, int param2) 
{
  if (action == MenuAction_Select) 
  {
    int client = param1;
    char buffer[128];
    menu.GetItem(param2, buffer, sizeof(buffer));
    if (StrEqual(buffer, "Losowe Bronie")) 
    {
      g_GiveFlash[client] = !g_GiveFlash[client];
      SetCookieBool(client, g_hFlashCookie, g_GiveFlash[client]);
      Multi1v1_GiveWeaponsMenu(client, GetMenuSelectionPosition());
    }
  }
}

public void Multi1v1_AfterPlayerSetup(int client)
{
  if (!IsActivePlayer(client)) 
  {
    return;
  }
  {

    new Random;
    Random = GetRandomInt(0, 33);

    if (LastWeaponNumber != Random)
  
  int arena = Multi1v1_GetArenaNumber(client);
  int p1 = Multi1v1_GetArenaPlayer1(arena);
  int p2 = Multi1v1_GetArenaPlayer2(arena);

  if (p1 >= 0 && p2 >= 0 && g_GiveFlash[p1] && g_GiveFlash[p2]) 
  {
    GivePlayerItem(client, all_weapons[Random]);
  }
 }
}

public void OnClientCookiesCached(int client) 
{
  if (IsFakeClient(client))
    return;
  g_GiveFlash[client] = GetCookieBool(client, g_hFlashCookie);
}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...