Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[ANY] Entity Utilities (v1.0 16/05/2018)


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Entity Utilities


Description:

Change/View properties of entities either created by client or map

Preview:


Commands:

Quote:

sm_ent_create - Creates an entity
sm_ent_keyvalue - Dispatch a keyvalue to an entity (Used before spawning)
sm_ent_keyvaluefloat - Dispatch a float keyvalue to an entity (Used before spawning)
sm_ent_keyvaluevector - Dispatch a vector keyvalue to an entity (Used before spawning)
sm_ent_spawn - Spawns the entity
sm_ent_input - Accept Entity Input
sm_ent_position - Sets position of selected entity to aim (Position can be passed as arguments as 3 floats)
sm_ent_angles - Sets angles of selected entity to aim (Angles can be passed as arguments as 3 floats)
sm_ent_velocity - Sets velocity of selected entity, passed by argument as 3 floats
sm_ent_selected - Prints generic information about selected entity
sm_ent_select - Select an entity at aim (Selects by name if argument is passed)
sm_ent_select_index - Select an entity by entity index
sm_ent_select_ref - Select an entity by entity reference
sm_ent_select_self - Select your player
sm_ent_select_world - Select the world (Entity 0)
sm_ent_setprop - Set property of an entity
sm_ent_getprop - Print property of an entity
sm_ent_killall - Kills all entities spawned by players
sm_ent_killmy - Kills entities spawned by player using this command
sm_ent_killunowned - Kills entities spawned by players that disconnected
sm_ent_list - Lists all entities owned by a client
sm_ent_count - Prints amount of existing entities with classname passed as arg
Convars:

Quote:

entityutilities_destroy_ents_on_disconnect - 1 - Should the players entities get destroyed on disconnect
entityutilities_print_precise_vectors - 1 - Should vectors be printed with many decimals or 2 decimals
Extra:

Quote:

To get list of props/classes, enter these commands in your server console:
sm_dump_netprops netprops.txt
sm_dump_datamaps datamaps.txt
sm_dump_classes classes.txt

After doing that, there should be 3 .txt files in your server csgo folder

Using "sm_ent_input Kill" on player/world will cause your server to crash
Credits:

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...