Zaloguj się, aby obserwować  
PyNiO

Wybuch granatu

Recommended Posts

Witam.

Od 2 dni tworzę nowego moda, na którego wpadłem jakoś tak dziwnie. I potrzebuje pomocy z zrobieniem 1 tak jakby skilla, tzn. miałby on tworzyć pod sobą wybuch granatu na komendę, który zadaje dmg na odległość około 400 jednostek i zadaje dmg 30 tylko przeciwnikom. Czy dałby rade ktoś mi pokazać jak to zrobić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

public Action:KURWAMACC(Handle:timer, client)
{
        if(!IsValidClient(client) || !ma_klase[client])
            return Plugin_Continue; 
            
        new Float: pos[3];
        new Float:forigin[3], Float:iorigin[3];
        GetEntPropVector(podlozony_ladunek_gracza[client], Prop_Send, "m_vecOrigin", forigin);
        pos = SAVELOC[client];
        TeleportEntity(client, pos, NULL_VECTOR, ResetVector);
        new damage = 20+(cod_get_user_maks_intelligence(client));
        for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
        {
            if(!IsClientInGame(i) || !IsPlayerAlive(i))
                continue;
            if(GetClientTeam(client) == GetClientTeam(i))
                continue;
            GetClientEyePosition(i, iorigin);
            if(GetVectorDistance(forigin, iorigin) <= 450.0)
            {
                cod_inflict_damage(i, client, damage);
            }
        }      
        TE_SetupExplosion(forigin, sprite_explosion, 20.0, 1, 0, 100, 1000);
        TE_SendToAll();
        ForcePush(client);
        StopLadunek(client);
        return Plugin_Continue;    
}

Żywcem z mojej klasy na nowego coda linuksa :p z tego sobie powyciągasz poszczególne linijki, musisz tylko dodać 

new sprite_explosion;

 

i do mapstart

    sprite_explosion = PrecacheModel("materials/sprites/blueflare1.vmt");

 

tak to u mnie wygląda, i śmiga elegancko :P tutaj masz wybuch od propa, nie gracza, ale to łatwo przerobić, powodzonka :D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak możesz to podeślij jeszcze funkcję cod_inflict_damage bo bez tego nic nie zrobie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość