Skocz do zawartości
PyNiO

Wybuch granatu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od 2 dni tworzę nowego moda, na którego wpadłem jakoś tak dziwnie. I potrzebuje pomocy z zrobieniem 1 tak jakby skilla, tzn. miałby on tworzyć pod sobą wybuch granatu na komendę, który zadaje dmg na odległość około 400 jednostek i zadaje dmg 30 tylko przeciwnikom. Czy dałby rade ktoś mi pokazać jak to zrobić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat

public Action:KURWAMACC(Handle:timer, client)
{
        if(!IsValidClient(client) || !ma_klase[client])
            return Plugin_Continue; 
            
        new Float: pos[3];
        new Float:forigin[3], Float:iorigin[3];
        GetEntPropVector(podlozony_ladunek_gracza[client], Prop_Send, "m_vecOrigin", forigin);
        pos = SAVELOC[client];
        TeleportEntity(client, pos, NULL_VECTOR, ResetVector);
        new damage = 20+(cod_get_user_maks_intelligence(client));
        for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
        {
            if(!IsClientInGame(i) || !IsPlayerAlive(i))
                continue;
            if(GetClientTeam(client) == GetClientTeam(i))
                continue;
            GetClientEyePosition(i, iorigin);
            if(GetVectorDistance(forigin, iorigin) <= 450.0)
            {
                cod_inflict_damage(i, client, damage);
            }
        }      
        TE_SetupExplosion(forigin, sprite_explosion, 20.0, 1, 0, 100, 1000);
        TE_SendToAll();
        ForcePush(client);
        StopLadunek(client);
        return Plugin_Continue;    
}

Żywcem z mojej klasy na nowego coda linuksa :p z tego sobie powyciągasz poszczególne linijki, musisz tylko dodać 

new sprite_explosion;

 

i do mapstart

    sprite_explosion = PrecacheModel("materials/sprites/blueflare1.vmt");

 

tak to u mnie wygląda, i śmiga elegancko :P tutaj masz wybuch od propa, nie gracza, ale to łatwo przerobić, powodzonka :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak możesz to podeślij jeszcze funkcję cod_inflict_damage bo bez tego nic nie zrobie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz to zamienić na dowolną funkcje, w tym wypadku chyba chyba chcesz zadać obrażenia więc do dzieła :p

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

×