Zaloguj się, aby obserwować  
Arnaksik

Wyświetlanie stron na serwerze

Recommended Posts

Witaj szukam działającego pluginu na wyświetlanie stron www na serwerze cs:go testowałem 3 różne i po kilku dniach kazdy się rozwalał z niewiadomych powodów.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez cytrus224
      Witam forumowiczów.
      Od jakiegoś czasu mieliśmy problem z brakiem graczy na serwerach-pare miesięcy temu serwery były zapełnione. Jakiś czas temu wykupiliśmy drugi serwer dedykowany i przenieśliśmy część serwerów na drugą maszynę, z linuxa-debian8 na windows server 2008 głównie dlatego, że na windowsie srcds działa lepiej, ale to nie jest problem.
      Serwery postawione na windowsie nie wyświetlają się defaultowo w wyszukiwarce serwerów,  jedynie wtedy, gdy ustawi się lokalizację-europa w wyszukiwarce serwery się pojawiają.
      Windows firewall jest wyłączony. Serwery dodane do ulubionych wyświetlają się prawidłowo oraz można się do nich podłączyć i grać.
      Nie chcę ich reklamować, więc podam tylko ip, których nie da się wyświetlić.
      145.239.133.124:27015, 145.239.133.124:27017, 145.239.133.124:27018, 145.239.133.124:27064
      Żaden z tych serwerów nie jest widoczny w przeglądarce serwerów bez ustawienia lokalizacji.
    • Przez shedy
      Witam,
       
      posiadamy na serwerze paczkę Linuxa` COD Nowy, która posiada przedmiot Buty Szturmowego sprawiający, że nie słychać naszych kroków. Dodałem funkcjonalność tego przedmiotu do nowo utworzonej klasy i na serwerze testowym postawionym na moim komputerze, gdzie sprawdzam sobie wszystkie zmiany i testuje przed wypuszczeniem na serwer właściwy, wszystko śmiga (sprawdzane z innymi graczami, nie jest tak że tylko ja się sam nie słyszałem i to stwierdzam). Problem jest jednak taki, że na serwerze właściwym zarówno po wrzuceniu bezpośrednio .smx skompilowanego u mnie jak i skompilowaniu tam .sp osobno (na serwerze właściwym przez FTP) kroki słychać. Z racji, że u mnie działa dokładnie ten sam .smx a tam nie to domyślam się, że problem leży po stronie konfiguracji serwera i różnic na moim a na właściwym. Są jakieś komendy które blokują wyłączenie kroków danego klienta? Nie jestem w stanie tego zrozumieć, bo same Buty Szturmowego wyciszają kroki zarówno u mnie na testowym jak i na serwerze właściwym, ale klasa zrobiona na jego podstawie wg poradnika działa tylko u mnie :(
       
      Ocenzurowane jak to działa, bo paczka Linuxa` jest płatna i nie chciałbym wrzucać jak to wygląda całe, a nie ma go na Steamie żeby się skontaktować i zapytać o zgodę (w razie uzyskania zgody to wrzucę całość, ale nie wydaje mi się żeby to było aż tak istotne).
       
       
      ... - cenzura :D
       
      #include <sourcemod>
      #include <codmod>
      #include <sdktools>
      #include <sdkhooks>
       
      ... // zmienne do statystyk i czy klient posiada umiejętność klasy czy już wykorzystał (tutaj akurat nie ma aktywnej umiejętności, zawsze jest tak, że nie słychać)
       
      public Plugin:myinfo =
      {
          name = nazwa,
          author = "Linux`",
          description = "Cod Klasa",
          version = "1.0",
          url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006"
      };
       
      public OnPluginStart()
      {
          ... // rejestrowanie klasy
          AddNormalSoundHook(DzwiekiGracza);
      }
       
      public OnClientPutInServer(client)
      {
          if ... // sprawdzanie czy jest fake clientem
              SendConVarValue(client, FindConVar("sv_footsteps"), "0");
      }

      public ... // klasa jest włączona
      {
             ...  // zmienna, że klient gra daną klasą
      }
       
      public ... // klasa jest wyłączona
      {
              ... // zmienna, że klient nie gra daną klasą
      }
       
      public Action:DzwiekiGracza(clients[64], &numclients, String:sample[PLATFORM_MAX_PATH], &entity, &channel, &Float:volume, &level, &pitch, &flags)
      {
         if ... // sprawdzanie czy jest fake clientem
              return Plugin_Continue;
       
          if ... // sprawdzanie warunków wypuszczenia dźwięku do innych graczy
          {
              if // sprawdzanie, czy ma umiejętność (tak jak pisałem wyżej zawsze ją ma)
                  EmitSoundToAll(sample, entity);
              return Plugin_Handled;
          }
          return Plugin_Continue;
      }

       
       
       
    • Przez GoldeneK
      Cześć,
       mam drobny problem jeżeli chodzi o wyświetlanie motd, raz się wyświetla raz nie.
       
      SP:
       
      // wykonywana funkcja { ShowMOTDPanel(client, "Google", "http://google.com", 2); Format(sURL, sizeof(sURL), "%s%sapicheck.php?action=buy&type=psc&psc_action=c&fajne_bardzo_was_interesujace_ktore_sa_w_ciul_dlugie", strona_popup, strona_wykonywawcza); CreateTimer(0.2, Buy, client); } // timer public Action BuyPrzelew2(Handle timer, any client) { ShowMOTDPanel(client, "SklepSMS-URL", sURL, MOTDPANEL_TYPE_URL); }  
      www:
      <html> <body oncontextmenu="return false" onkeydown="return false"> <?php function dameURL() { $url="http://".$_SERVER['HTTP_HOST'].$_SERVER['REQUEST_URI']; return $url; } $url2=DameURL(); echo $url2; $url_final = str_replace("http://URL.URL.URL/redirect.php?url=", "", $url2); //echo $url_final; ?> <script type="text/javascript"> var popup=window.open("<?php echo $url_final; ?>","ShopSMS","height="+screen.height+",width="+screen.width); </script> </body> </html>  
    • Przez grzech2001
      Witam, dzisiaj wgrałem na serwer wszystkie mapy od nowa i mam problem. A mianowicie przykładowo mapa deathrun deathrun_castlerun_ff_v7 która po pobraniu posiadała sam plik bsp nie działa. Niektóre mapy które posiadają więcej tych plików jak deathrun_helix działają.
       
      Oto logi
      L 03/14/2018 - 13:50:17: Error log file session closed.
      L 03/14/2018 - 13:50:17: SourceMod error session started
      L 03/14/2018 - 13:50:17: Info (map "deathrun_castlerun_ff_v7") (file "errors_20180314.log")
      L 03/14/2018 - 13:50:17: [SM] Exception reported: Couldn't find gamerules proxy entity
      L 03/14/2018 - 13:50:17: [SM] Blaming: csgotokens_ws.smx
      L 03/14/2018 - 13:50:17: [SM] Call stack trace:
      L 03/14/2018 - 13:50:17: [SM]   [0] GameRules_SetProp
      L 03/14/2018 - 13:50:17: [SM]   [1] Line 256, csgotokens_ws.sp::OnConfigsExecuted
      L 03/14/2018 - 13:50:18: Error log file session closed.