Skocz do zawartości
Arnaksik

Wyświetlanie stron na serwerze

Rekomendowane odpowiedzi

Witaj szukam działającego pluginu na wyświetlanie stron www na serwerze cs:go testowałem 3 różne i po kilku dniach kazdy się rozwalał z niewiadomych powodów.. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Danndy$
      Opis:  Zlecę pomoc przy konfiguracji, a także napisanie paru pluginów na serwer deathrun cs:go szegóły(patrz kontakt)
      Cena: Do ustalenia z fachowcem.
      Płatność:  Paypal/Psc
      Kontakt: discord : Danndy$#6592
      steam id/danndysek
    • Przez Kurak
      Witam. Chciałem zrobić na serwie swoje powitanie. To pliku motd.txt dodałem już gotowe powitanie i zapisałem wszystko w serwer.cfg jest dodawana komenda motdfile "motd.txt" ale niestety nic kompletnie nie działa. Od razu jest wybór kim chce grać i to wszystko. Jaka może być tego przyczyna? Jest coś jeszcze do dopisania gdzieś w plikach czego nie wiem? 
    • Przez cytrus224
      Witam forumowiczów.
      Od jakiegoś czasu mieliśmy problem z brakiem graczy na serwerach-pare miesięcy temu serwery były zapełnione. Jakiś czas temu wykupiliśmy drugi serwer dedykowany i przenieśliśmy część serwerów na drugą maszynę, z linuxa-debian8 na windows server 2008 głównie dlatego, że na windowsie srcds działa lepiej, ale to nie jest problem.
      Serwery postawione na windowsie nie wyświetlają się defaultowo w wyszukiwarce serwerów,  jedynie wtedy, gdy ustawi się lokalizację-europa w wyszukiwarce serwery się pojawiają.
      Windows firewall jest wyłączony. Serwery dodane do ulubionych wyświetlają się prawidłowo oraz można się do nich podłączyć i grać.
      Nie chcę ich reklamować, więc podam tylko ip, których nie da się wyświetlić.
      145.239.133.124:27015, 145.239.133.124:27017, 145.239.133.124:27018, 145.239.133.124:27064
      Żaden z tych serwerów nie jest widoczny w przeglądarce serwerów bez ustawienia lokalizacji.
    • Przez shedy
      Witam,
       
      posiadamy na serwerze paczkę Linuxa` COD Nowy, która posiada przedmiot Buty Szturmowego sprawiający, że nie słychać naszych kroków. Dodałem funkcjonalność tego przedmiotu do nowo utworzonej klasy i na serwerze testowym postawionym na moim komputerze, gdzie sprawdzam sobie wszystkie zmiany i testuje przed wypuszczeniem na serwer właściwy, wszystko śmiga (sprawdzane z innymi graczami, nie jest tak że tylko ja się sam nie słyszałem i to stwierdzam). Problem jest jednak taki, że na serwerze właściwym zarówno po wrzuceniu bezpośrednio .smx skompilowanego u mnie jak i skompilowaniu tam .sp osobno (na serwerze właściwym przez FTP) kroki słychać. Z racji, że u mnie działa dokładnie ten sam .smx a tam nie to domyślam się, że problem leży po stronie konfiguracji serwera i różnic na moim a na właściwym. Są jakieś komendy które blokują wyłączenie kroków danego klienta? Nie jestem w stanie tego zrozumieć, bo same Buty Szturmowego wyciszają kroki zarówno u mnie na testowym jak i na serwerze właściwym, ale klasa zrobiona na jego podstawie wg poradnika działa tylko u mnie :(
       
      Ocenzurowane jak to działa, bo paczka Linuxa` jest płatna i nie chciałbym wrzucać jak to wygląda całe, a nie ma go na Steamie żeby się skontaktować i zapytać o zgodę (w razie uzyskania zgody to wrzucę całość, ale nie wydaje mi się żeby to było aż tak istotne).
       
       
      ... - cenzura :D
       
      #include <sourcemod>
      #include <codmod>
      #include <sdktools>
      #include <sdkhooks>
       
      ... // zmienne do statystyk i czy klient posiada umiejętność klasy czy już wykorzystał (tutaj akurat nie ma aktywnej umiejętności, zawsze jest tak, że nie słychać)
       
      public Plugin:myinfo =
      {
          name = nazwa,
          author = "Linux`",
          description = "Cod Klasa",
          version = "1.0",
          url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006"
      };
       
      public OnPluginStart()
      {
          ... // rejestrowanie klasy
          AddNormalSoundHook(DzwiekiGracza);
      }
       
      public OnClientPutInServer(client)
      {
          if ... // sprawdzanie czy jest fake clientem
              SendConVarValue(client, FindConVar("sv_footsteps"), "0");
      }

      public ... // klasa jest włączona
      {
             ...  // zmienna, że klient gra daną klasą
      }
       
      public ... // klasa jest wyłączona
      {
              ... // zmienna, że klient nie gra daną klasą
      }
       
      public Action:DzwiekiGracza(clients[64], &numclients, String:sample[PLATFORM_MAX_PATH], &entity, &channel, &Float:volume, &level, &pitch, &flags)
      {
         if ... // sprawdzanie czy jest fake clientem
              return Plugin_Continue;
       
          if ... // sprawdzanie warunków wypuszczenia dźwięku do innych graczy
          {
              if // sprawdzanie, czy ma umiejętność (tak jak pisałem wyżej zawsze ją ma)
                  EmitSoundToAll(sample, entity);
              return Plugin_Handled;
          }
          return Plugin_Continue;
      }

       
       
       
×