Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[L4D2] Improved Automatic Campaign Switcher (ACS) [v1.2.2 (May 21, 2011)]


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Automatic Campaign Switcher

This version of Automatic Campaign Switcher is based on ChrisP`s original version, which is available here: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=156392

Introduction
Automatic Campaign Switcher, or ACS, was written as an easy way to keep the Left4Dead 2 default map rotation going on a server without people being booted because the vote to restart a campaign was not passed. I also tried to write ACS in such a way that it would be easy to change for those who wish to edit the source to have custom campaigns and maps in l4d2 as well. If you decide not to edit the files, then ACS will cycle through maps in chronological order corresponding to the L4D story timeline. ACS also includes a voting system in which people can vote for their favorite campaign/map on a finale or scavenge map. The winning campaign/map will become the next map the server loads.

Installation
Put the .smx file into your "plugins" folder, unzip translations.zip to "translations" folder.

Features
The improved version inherits all feature of the original version, with several advanced feature added:
1. Adding new maps no longer requires modification to the sp file and recompile it, the plugin automatically finds them. No more hard coding
2. Better localization support, messages, menus and map names can now be displayed in client`s language
3. Bug fixes, e.g. the original version uses a wrong way to load CVars.

Console Variables (CVars)
Most of them have exactly the same definition as the original version, (please refer to ChrisP`s original post), except some new CVars:
1. acs_chmap_announce_mode, controls how to advertise the "!chmap" command
2. acs_chmap_broadcast_interval, controls the frequency of the "!chmap" advertisement

<Not ready yet>

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...