RSSy MYGO.pl Opublikowano Lipiec 15, 2018 o 13:49 RSSy Udostępnij Opublikowano Lipiec 15, 2018 o 13:49 # Description This plugin adds new modes for the grenades, providing the ability to use them for example as proximity mines or lasermines. There're currently 4 grenade modes: > Normal (Classic) > Impact (Explode after any contact) > Proximity (Explode when a enemy is near) > Lasermine (Explode when a enemy crosses the laser) The mode can be configurated per grenade type using the command "+lookatweapon" (F by default). For the moment, only the hegrenade, flashbang and smokegrenade are supported. I hope to support the decoy grenade and the incendiary grenade in the future. The tactical awareness grenade will certainly NOT be supported. The color in proximity and lasermine modes depends if the grenade is from an ally or an enemy (=> You will see the grenades of your team blue while your enemies will see your grenades red, and vice versa).# Installation > Download "grenade_modes.smx" using the button Get Plugin below. > Put "grenade_modes.smx" in "addons/soucemod/plugins/" > Download "translations.zip". > Unzip "translations.zip" in "addons/soucemod/translations/" Et voilà, the installation is done!# Console Variables (Cvars)TODO (NONE FOR THE MOMENT)# Future plans * Add cvars * Add new translations (:bee:) * Support the decoy grenade * Support the incendiary grenade# Repositoryhttps://bitbucket.org/nyuufr/sourcem...ns/src/master/ Have fun, and don't hesitate to report any bugs :bee: Attached Thumbnails Attached Files Get Plugin or Get Source (grenade_modes.sp - 37.4 KB) translations.zip (1.0 KB) Wyświetl pełny artykuł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się