Jump to content
Sign in to follow this  
Byku

Szukam pluginu na nie zabijanie gracza z flagą

Recommended Posts

Hej poszukuje pluginu na możliwość ustawienia flagi dla gracza np "p" i może on zabijać ludzi nie ze swojej rangi "p" 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Malina
      Witam,
       
      nie wiem czy piszę w dobrym miejscu ale potrzebuję pomocy, aby w końcu jednego (...) udupić, potrzebuję coś dobrego i sprawdzonego. 
      Chodzi o cs 1.6. ;) 
    • By uSzanowankoo
      Witam,
      posiadam własny serwer i powoli zaczynam na nim stawiać modyfikacje HnS (chowany).

      Poszukuje pluginu, który będzie blokować team TT (team szukających), następnie dołączenie do tego teamu będzie za pomocą komendy !szukaj
      W przypadku braku chętnych do szukania zostanie wybrana losowa osoba.

      Dodatkowo fajnie by było, gdyby w lewym rogu ekranu pokazywało kolejkę do szukających (przykładowo):
      Kolejka szukających:
      1. uSzanowankoo
      2. xGracz
      3. xGracz


       
    • By SUPER TIMOR
      Jak umieścić tłumaczenie w pluginie, jak doprowadzić do tego, by plugin wczytał nam plik z tłumaczeniem, który mu przygotujemy?
      Jak zakodować różne komunikaty, z różnymi zmiennymi?
      Całość omówimy na przykładzie pluginu, który losuje dwie osoby na mapkę i daje im flagę "a".
       
      No i OK. Zacznijmy od początku.
       
       
      1. Poinformuj plugin o pliku z tłumaczeniem. 
       
      W tym celu w funkcji startupu pluginu (OnPluginStart) należy załadować translacje. Użyjemy do tego funkcji LoadTranslations.
      W naszym przypadku będzie to wyglądało w ten sposób : 
      public void OnPluginStart() { LoadTranslations("free-vip.phrases"); }  
      2. Napisz funkcję wyświetlającą tekst pobierany z pliku *.phrases.txt
       
      Pierwszym i jednocześnie dość istotnym krokiem w tym miejscu będzie zdanie sobie sprawy, że istnieją dwie możliwości zaimplementowania tłumaczenia w kodzie.
       
      %t - użyjemy, gdy wyświetlany tekst będzie bezpośrednio do gracza, przykładowo przez funkcję PrintToChat.
      %T - tego dziada użyjemy, gdy funkcja nie będzie bezpośrednio kierowana do gracza, a do serwera, zatem PrintToServer, LogMessage czy Format zawierający tłumaczenie musi być napisany w tej formie. Ważnym jest, żeby zaznaczyć w kodzie, jakiego języka mamy użyć do translacji.
      LANG_SERVER - funkcja użyje języka serwera.
      client(indeks klienta) - w wypadku, gdybyśmy używali przykładowo funkcji Format w celu podstawienia stringa do nazwy menu, funkcja użyje języka klienta.
       
      W naszym przykładzie skupimy się na funkcji PrintToChatAll, bo występuje ona dwa razy, i jako jedyna wyświetla tekst.

       
       
      Jak widać, pierwsza funkcja najpierw wyświetli zdefiniowany na początku pluginu prefiks, potem tekst i dwie zmienne. %N odpowiada za nazwę klienta, którego ID podaliśmy w argumentach za prefiksem.
      Druga funkcja wyświetli tylko prefiks i tekst.
       
      Jako, że prefiks jest zdefiniowany i jest stały, pominiemy go w tłumaczeniu.
       
      3. Stwórz plik z tłumaczeniem
       
      Na tym etapie zajmiemy się stworzeniem pliku tekstowego, którego nazwa będzie odpowiadała tej, którą zaznaczyliśmy w naszym pluginie na jego początku.
      Zatem - tworzymy plik free-vip.phrases.txt, a w nim:
      "Phrases" // koniecznie. Zawsze ta linijka musi się tak nazywać :) { "Gratulacje" // odniesienie do nazwy tłumaczonego wyrażenia w kodzie { "#format" "{1:N},{2:N}" //ustalamy w odpowiedniej kolejności typy zmiennych, które implementujemy w argumentach funkcji wyświetlającej tekst "en" "Congratz! This map VIP players are: {1} and {2}!" //tłumaczenie dla języka angielskiego "pl" "Gratulacje! VIP'ami na tej mapie zostali: {1} oraz {2}!" //tłumaczenie dla języka polskiego } "Losowanie odroczone" { //tutaj nie trzeba nic formatować, bo nie mamy żadnych zmiennych, więc przechodzimy od razu do tłumaczeń "en" "The draw of 2 free VIPs will be denied. The attempt will be renewed in 20 seconds!" //tłumaczenie dla języka angielskiego "pl" "Losowanie 2 darmowych VIP'ów nie może się teraz odbyć. Próba zostanie ponowiona za 20 sekund!" //tłumaczenie dla języka polskiego } } Plik należy umieścić w folderze addons/sourcemod/translations/
       
      Inne typy zmiennych w "#format" :
       
      {1:d},{2:x},{3:f},{4:s},{5:c},{6:t}
       
      d lub i : wyświetli liczbę, cyfrę
      x : wyświetli zmienną w systemie szesnastkowym
      f : wyświetli zmienną typu float
      s : wyświetli zmienną typu string
      c : wyświetli jeden znak (UTF-8)
      t : służy do załączania kolejnej translacji
       
       
      Zezwalam na kopiowanie tego poradnika w dowolne miejsca internetu, niech niesie pomoc komu tam trzeba 🙂
      Fajnie by było, gdyby tak udostępniony poradnik został odpowiednio opisany kto jest autorem, oraz skąd pochodzi 😉 
    • By Bosz3K
      Siemka,
      Szybkie pytanie, ustawiam flage właściciela na "z" a daje mi tag Admina

×
×
  • Create New...