Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Admin Control Panel for Serwer Network


emce
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Yo! 

Słowem wstępu ponieważ chciałbym prosić was o rady oraz wasze spostrzeżenia dotyczące Admin Control Panel w skrócie ACP. Jest to strona www, panel do zarządzania serwerami ułatwiający życie Opiekunom, Pomocnikom, Administracji. Celem jest jak najlepsza optymalizacja funkcji działa oraz stworzenie czegoś gdzie można zarządzać dużymi sieciami serwerów w prosty sposób. Analizować zyski, straty optymalizować i skupiać się nad poprawkami dla danych serwerów. Nadzorować ich rozwój. 

 

Przedstawię co jest wykonane oraz co jest w planach, moich wizjach. Będę wdzięczny za każdy pomysł oraz zwrócenie uwagi na rzeczy które można zrobić inaczej oraz co by się przydało dodatkowo. 

 

Podstawa:

- rejestracja / logowanie

- automatyczne aktualizowanie avatoru, login, statusu vac konta steam..

- darmowy szablon i zachowanie identycznego działania na komputrze jak i telefonie. 

- powiadomienia

- automatyczne aktualizowanie statusu serwerów.

- system prywatnych wiadomości miedzy userami

 

Dashboard:

- Wymiana informacjami nad czym się pracuje, posty ala fb.

- Powiadomienia dla wszystkich o nowym wpisie

- Powiadomienie o pojawiającym się komentarzu

- do skonczenia: inne typy wymiany niż wpisy, zewnetrzene formularze podan, skarg, bledów etc; ogłoszenia; statystyki online; dane bierzące

 

 

Zadania:

- 5 etapów

- Dodawanie zadań przez Opiekuna/Pomocnika -> Aceptacja przez j@/+ -> Realizacja Technik/+ -> Zakończenie 

- Informacja procentowa o statusie zadania podczas jego realizacji 

- Informacja o akceptującym oraz realizującym dane zadanie

- status zadania w pasku ala FB

- powiadomienie o nowym statusie osoby dodającej zadanie

 

Usługi

- Dodawanie po steam id, rodzaju ( do ukończenia podstrona administora )

- Akceptacja usługi przez j@/+

 

Serwery:

 

Ustawienia: Dostęp dla J@/+ 

- edycja podstawowych danych o serwerze: id serwera w sklepie, hlstats, ip bota hlstats, link fastdl, czas reklam, liczba map vote

- dane dostępu FTP

- dane do o Opiekunie, JR opowiadających za serwer ( do poprawy, zmiana nicków na id userów )

 

Rangi: Tutaj chodzi o rangi na say oraz w tabeli.

- informacja o osobie która dodała oraz kiedy to zrobiła.

- serwer wybierany z listy po nazwie, możliwość nadania na wszystkie tej samej rangi

- pozycjonowanie po komunie istotności 

- jedna tabela -> dwa pliki na serwerze

 

Reklamy: Tutaj chodzi o reklamy w say, csay itp

- informacja o osobie która dodała oraz kiedy to zrobiła.

- serwer wybierany z listy po nazwie, możliwość nadania na wszystkie tej samej rangi

- wybór miejsca

 

Surl: Tutaj chodzi o komendy które wpisujemy w say i wyskakuje nam strona np z danymi o vipie

- informacja o osobie która dodała oraz kiedy to zrobiła.

- serwer wybierany z listy po nazwie, możliwość nadania na wszystkie tej samej rangi

- wybór rozmiaru, adresu

- do zrobienia: wyrażenia stałe typu id serwera, adres domeny.

 

Statystyki: 

- zbieranie danych statystycznych z serwerów : ilosc graczy hlstats, gametracker rank, liczba adminow, wpływy ze skladek, vipów.

- do zrobienia automat pobierający dane raz na tydzień... ( me marzenie )

 

Detale Serwera: 

- Dane o liczbie wpisów Chaneglogu ( nie skończony ), usług, zadań zrealizowanych i zrealizowanych

- Detale serwera

- Dostęp do logów serwera: Errorów Sourcemod, UMC, sourcebans, sklepu, tokenów, restartów.

- Podstawowe ustawienia dla Opiekuna/Pomocnika takie jak: czas reklam, liczba map, link fastdl, link gotv, id sklep, id hlstats

- Lista adminów

  do zrobienia: nadawanie skladki, vipa, oceny aktywności miesięcznej robionej przez opiekuna/pomocnika

  do zrobienia może: kasowanie i dodawanie admina, ominięcie logowanie do sourcebans.. 

- Wykresy: liczba graczy / miesiac, kost serwera, donat z vip/skladki

- Dane o rangach na serwerze

- Dane o reklamach na serwerze

- Dane o komendach (surl) na serwerze

 

Panel Admina: 

 

Lista userów: 

- edycja podstawowych rzeczy

- nadawanie uprawnień do serwera x / odbieranie 

- zmiana rangi w systemi

- blokowanie konta

 

Autojobs:

- Dane o wykonanych zdalnych pracach które zmieniły coś na serwerach w systemie. 

 

 

* Kalendarz jest w planach najbliżej zrealizowanych.

 

 

Jako pomoc i wyobrażenie tego dodaje link do galerii na:  https://mega.nz/#F!BUJXVC4Z!nBA9RWSEsExBdN4qSeihkQ 

A w oryginale rejestracja jest dostępna lecz funkcji administratorskich niestety nie mogę nadać z powodu wpiętych serwerów. sloneczny-dust.pl

 

Będę wdzięczny za każe spostrzeżenie oraz wasz zdanie na poszczególne elementu systemu. Chętnie dopracuję kolejne funkcje. Dziękuje za przeczytanie :)

 

EfidTzvA12kKgDt6DEx8Z5kDleqV9cb2fi9SmubG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...