Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Dodanie wiadomości


Inter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym wgrać na serwer plugin na brak damage przy używaniu kosy.

 

Znalazłem taki kod:

Cytat

#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <sdkhooks>

public OnPluginStart()
{
    
    for (new client = 1; client <= MaxClients; client++) 
    { 
        if (IsClientInGame(client)) 
        {
            SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, TakeDamageHook);
        }
    }
}

public OnClientPutInServer(client)
{
    SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, TakeDamageHook);
}

public Action:TakeDamageHook(client, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype)
{
    if ( (client>=1) && (client<=MaxClients) && (attacker>=1) && (attacker<=MaxClients) && (attacker==inflictor) )
    {
        decl String:WeaponName[64];
        GetClientWeapon(attacker, WeaponName, sizeof(WeaponName));
        if (StrContains(WeaponName, "knife", false) != -1)
        {
            damage = 0.0;
            return Plugin_Changed;
        }
    }
    return Plugin_Continue;
}  

 

Moje pytanie.. Gdzie wpakować informacje na chacie, że kosa nie zadaje dmg?

PrintToChat("Kosa nie zadaje dmg!");

Edytowane przez Inter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...