Remixy Reupload Opublikowano Sierpień 28, 2018 o 13:45 Udostępnij Opublikowano Sierpień 28, 2018 o 13:45 (edytowane) Cytat case 50: { if(StrContains(weapon, "knife") >= 0 && GetGameTime() >= informacje_itemu_gracza[client][1]+1.0) { GivePlayerItem(client, "weapon_ak47"); informacje_itemu_gracza[client][1] = RoundFloat(GetGameTime()); } } Co zrobic zeby ta funkcja mogla sie wywolac tylko jeden raz na runde ? Edytowane Sierpień 28, 2018 o 13:45 przez Remixy Reupload Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bioły Opublikowano Sierpień 28, 2018 o 13:46 Udostępnij Opublikowano Sierpień 28, 2018 o 13:46 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. 1 Podziękuj! PluginyCS.pl - Rynek pluginów SourceMod SkillHost.pl - Hosting VPS - z kodem PLUGINYCS -15% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remixy Reupload Opublikowano Sierpień 28, 2018 o 13:47 Autor Udostępnij Opublikowano Sierpień 28, 2018 o 13:47 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qwizi Opublikowano Sierpień 28, 2018 o 14:13 Udostępnij Opublikowano Sierpień 28, 2018 o 14:13 (edytowane) Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Edytowane Sierpień 28, 2018 o 14:16 przez Qwizi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remixy Reupload Opublikowano Sierpień 28, 2018 o 16:20 Autor Udostępnij Opublikowano Sierpień 28, 2018 o 16:20 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owner_2019 Opublikowano Listopad 23, 2019 o 09:44 Udostępnij Opublikowano Listopad 23, 2019 o 09:44 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi