Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[TF2/ANY?] Damage multiplier (v1.0.0, 10/11/2018)


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Since SM Damage sdkhooks version is broken :
Quote:

Originally Posted by AtomicStryker (Post 981388)
EDIT #3:
Removed it for now, for having no effect ingame.

I created my plugin. Yes I know, I'm late. I didn't noticed the author said that doesn't work, I've just noticed the plugin is broken.


Description :

Multiply the damage of a player (it can be damage deal or receive)

Commands :
  • sm_dmgmult - Multiply the damage deal of a player
  • sm_dmgreset - Reset the damage deal of a player
  • sm_dmgweakmult - Multiply the damage receive of a player
  • sm_dmgweakreset - Reset the damage receive of a player
  • sm_getdmgmult - Get the damage deal of a player
  • sm_getdmgweakmult - Get the damage receive of a player
  • sm_dmgresetall - Reset the damage deal/receive of a player

How to use

Examples


ConVars :
  • sm_damagemult_version - Plugin Version
  • sm_damagemult_enable (default = "1") - Enable/Disable the plugin
  • sm_damagemult_default (default = "1") - Default damage deal for every players ("1" = disabled)

Known Bugs:
  • NONE

Notes :
  • Didn't do for weapon damage multiplier because don't know how to do.
  • if sm_damagemult_default is enabled then someone use sm_dmgmult on himself, the cvar go on priority. That means if sm_damagemult_default is set to 2 and someone multiply his damage by 5, his damage is still multiplied by 2 and not by 5. Same for damage receive.
  • Damage can stack : for example if the attacker's damage is multiplied by 5 and the victim's damage receive is multiplied by 5, it will stack : (5 + 5 = 10; damage is multiplied by 10)

Credits to:

Dependencies :

Installation instructions :
  1. Install [INC] Multi Colors
  2. Don't click "Get Plugin"
  3. Install the .smx and put it in addons/sourcemod/plugins/
  4. OPTIONAL : Install the .sp and put it in addons/sourcemod/scripting/ , now you can edit it and/or (re)compile it
  5. ???
  6. profit...

Changelog :

DD/MM/YYYY


Message :

Well, the plugin has been tested in tf2 so I've added func like buildings or other entity like a MvM tank can receive damage multiplied.

It would be great if someone do on other games if it supported.

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (damagemultiplier.sp - 24.1 KB)
File Type: smx damagemultiplier.smx (24.5 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...