Skocz do zawartości
WhiteBlue

Kilka błędów po napisaniu własnego pluginu

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć. Piszę własny plugin na deathrun. I mam pewien problem otóż wywala mi błąd przy tym:


#include <sourcemod>
#include <colors>

public Plugin myinfo =
{
    name = "[DR] Manager",
    author = ".WhiteBlue",
    description = "Deathrun manager",
    version = "1.0.0",
    url = ""
}

public void OnPluginStart()
{  
    LoadTranslations("dr_manager.phrases");
}

public Action Event_RoundStart(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
    if (GetPlayersCount() < 2)
    {
        CPrintToChatAll("%t", "NoPlayers");
        return;
    }
}

// Other
stock int GetPlayersCount()
{
    int number = 0;

    for (new key = 1; key <= MaxClients; key++)
    {
        if (IsValidClient(key, false, true))
            number++;
    }

    return number;
}



I chcę wyświetlić wiadomość dla wszystkich graczy jeżeli jest ich 2. Ale niestety żadna wiadomość się nie wyświetla a błędy spamują w logach.


L 01/30/2019 - 23:13:28: [SM] Call stack trace:
L 01/30/2019 - 23:13:28: [SM] [0] VFormat
L 01/30/2019 - 23:13:28: [SM] [1] Line 95, C:\Users\szymon\Desktop\Pluginy deathrun\include\colors.inc::CPrintToChatAll
L 01/30/2019 - 23:13:28: [SM] [2] Line 32, deathrun.sp::Event_RoundStart

Edytowane przez WhiteBlue

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

#include <colors>??

Skoro używasz CPrintToChatAll, to zastosuj 

#include <multicolors>

 

+ Nie mieszaj starej składni z nową ^^

Edytowane przez SeeQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No do tego deathruna dużo brakuje 😄 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, SeeQ napisał:

#include <colors>??

Skoro używasz CPrintToChatAll, to zastosuj 

#include <multicolors>

 

+ Nie mieszaj starej składni z nową ^^

#include colors na 100% działa na cprinttochatall bo z niego czasami korzystam.

 

Po co korzystasz z pliku translation/phrases? Spróbuj zrobić to bez niego i zobacz czy wszystko działa 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

-

Edytowane przez WhiteBlue

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 31.01.2019 o 01:32, SeeQ napisał:

#include <colors>??

Skoro używasz CPrintToChatAll, to zastosuj 

#include <multicolors>

 

+ Nie mieszaj starej składni z nową ^^

Zrobiłem to co mówiłeś i to samo.

L 02/03/2019 - 08:24:22: [SM] Exception reported: Translation string formatted incorrectly - missing at least 1 parameters (arg 3)


L 02/03/2019 - 08:24:22: [SM] Blaming: deathrun.smx
L 02/03/2019 - 08:24:22: [SM] Call stack trace:
L 02/03/2019 - 08:24:22: [SM]   [0] VFormat
L 02/03/2019 - 08:24:22: [SM]   [1] Line 93, C:\Users\szymo\Desktop\Pluginy deathrun\include\multicolors.inc::CPrintToChatAll
L 02/03/2019 - 08:24:22: [SM]   [2] Line 39, deathrun.sp::Event_RoundStart


 
W dniu 31.01.2019 o 12:33, GoldeneK napisał:

#include colors na 100% działa na cprinttochatall bo z niego czasami korzystam.

 

Po co korzystasz z pliku translation/phrases? Spróbuj zrobić to bez niego i zobacz czy wszystko działa 🙂

Łatwo jest mi wtedy zmienić dany tekst. Widzę że to może być przez tłumaczenie ten błąd:

[SM] Exception reported: Translation string formatted incorrectly - missing at least 1 parameters (arg 3)



"Phrases"


{
    "Prefix"
    {
        "en"            "{green}[DR]"
        "pl"            "{green}[DR]"
    }

    "No Players"
    {
        "#format"        "{1:t}"

        "en"            "{1} {default}Two players are required to start the game."
        "pl"            "{1} {default}Do rozpoczęcia rozgrywki jest wymaganych dwóch graczy."
    }

    "Random Terrorist"
    {
        "#format"        "{1:t},{2:s}"

        "en"            "{1} {green}{2} {default}was chosen as a terrorist."
        "pl"            "{1} {green}{2} {default}został(a) wybrany(a) jako terorysta."
    }

    "Cant change"
    {
        "en"            "*** Terrorist can't change team ***"
        "pl"            "*** Terroryści nie mogą zmienić zespołu. ***"
    }

    "Team limit"
    {
        "en"            "*** Terrorist Team Limited to 1 player ***"
        "pl"            "*** Zespół terrorystów jest ograniczony do jednego gracza ***"
    }

    "Time Over"
    {
        "#format"        "{1:t}"
        
        "en"            "{1} {default}End of Time."
        "pl"            "{1} {default}Koniec czasu."
    }
}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oznacza ze złe formatujesz tekst, pewnie tam gdzie powinien być %i jest char albo wogóle nie ma zmiennej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Derko
      Cześć, mam problem z otworzeniem pliku .smx, a konkretnie z franug_csgosprays.smx pobranego z tego tematu 
       używam programu SPEdit, lecz w żadnym wypadku nie mogę go otworzyć, przy kompilacji wyskakują mi błędy i nie może jej wykonać. Ktoś wie jak temu zaradzić? 
    • Przez Serwer #1
      Cześć, poleci mi ktoś jakiś plugin na roundosundy, posiadam ten lecz podczas łączenia z serwerem następuje crash.
      Dodatkowo wyjasni mi ktoś jak ustawiac flage przykładowo dla vipa, w 1.6 wystarczyło
      A tu czytałem o admin_overrides.cfg jest ktoś to mi to objaśni?
    • Przez NEVADA1337
      Stawiam swój własny serwer bhop/mg wszystko inne hula bardzo ładnie tylko jest jeden problem jak zginę 5 razy wyrzuca mnie z serwera wpisywałem nie jedną komendę w server.cfg nie jeden plugin wgrywałem i dalej jest to samo.
    • Przez whnl
      // online_shop.sp(1) : error 010: invalid function or declaration
      jak to naprawic?





       
×