Skocz do zawartości
Łukasz Pawłowski

kod do pluginu na użycie komendy

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka poda ktoś kod do pluginu aby tylko osoby z flagą "a" mogły używać tej komendy którą chce? lub powiedzcie jak zablokować dostęp do przycisku "," bo jak się klika to wyskakuje innym menu i nie wiem jak to zablokować 😕

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę już edytować więc napiszę pod spodem mam nadzieję, ze to nic złego xD ustawiłem w kodzie pluginu ograniczenie komendy w sensie usunąłem "    RegConsoleCmd("buyammo1", CommandWeaponSkins);" Nie mogłem skompilować plugina więc sciągnąłem jeszcze raz plugin i zobaczyłem czy to ja coś narobiłem wziełem orygninalny plik .sp i też nie mogłem skompilować. Wyskakuje w kompilatorze to "C:\users\.........\sourcemod-1.9.0-git6275-windows\addons\sourcemod\scripting\weapons.sp(69) : error 100: function prototypes do not match" czyli coś z 69 linijką to wiem ale co dokładnie 

ogl to są te dwa kody: 

    PTaH(PTaH_GiveNamedItemPre, Hook, GiveNamedItemPre);
    PTaH(PTaH_GiveNamedItem, Hook, GiveNamedItem); 

proszę o szybką pomoc 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Użyj starszej wersji kompilatora np 1.8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@szogun podałbyś link do którejś z 1.8? bo używałem i było dłużej ale coś innego wyskoczyło

EDIT: przy kompilacji na 1.8 jest internal error nic więcej

Edytowane przez Łukasz Pawłowski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Derko
      Cześć, przychodzę do Was z pytaniem jak dodać nowe bronie do dość popularnego pluginu na !ws , a konkretnie https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=298770 chciałbym sobie dodać po 2 bronie do każdego typu broni, tylko za bardzo nie mam pojęcia jak, dodatkowo nie ukrywam, ze byłoby super jakby były one dostępne tylko dla graczy z flagą "o", liczę na pomoc 
    • Przez Lisu
      Szukam pilnie pluginu, chodzi mi o to, ze rozgrzewka jest na kosy, a po niej w pierwszej rundzie wygrana drużyna wybiera team.
    • Przez Lisu
      Mam problem, napisałem sobie plugin na reklamę w say'u ze specjalnymi znakami, jednak po skompilowaniu nie działają, nawet w kodowaniu UTF-8 
       
      #include <sourcemod> public Plugin myinfo = { name = "admanager", author = "Liseq", description = "", version = "1.0", url = "Lajtownia.pl" }; public void OnPluginStart() { CreateTimer(20.0, timer_Advertisement, _, TIMER_REPEAT); } public Action timer_Advertisement(Handle hTimer) { PrintToChatAll("\x10╔═════════════\x04ZAPISZ\x10═══════════════╗"); PrintToChatAll("\x10» \x02IP \x07SERWERA: \x0E51.xx.34.138:30027 \x10«"); PrintToChatAll("\x10» \x02IP \x07SERWERA: \x0Exx.livs.pl:30027 \x10«"); PrintToChatAll("\x10╚═════════════\x04ZAPISZ\x10═══════════════╝"); } Ktoś wie co można zrobić, żeby użyć tych oto znaków na say'u?
    • Przez Derko
      Cześć, mam problem z otworzeniem pliku .smx, a konkretnie z franug_csgosprays.smx pobranego z tego tematu 
       używam programu SPEdit, lecz w żadnym wypadku nie mogę go otworzyć, przy kompilacji wyskakują mi błędy i nie może jej wykonać. Ktoś wie jak temu zaradzić? 
    • Przez WhiteBlue
      Cześć. Piszę własny plugin na deathrun. I mam pewien problem otóż wywala mi błąd przy tym:



      I chcę wyświetlić wiadomość dla wszystkich graczy jeżeli jest ich 2. Ale niestety żadna wiadomość się nie wyświetla a błędy spamują w logach.


×