Skocz do zawartości
headshotplay

Brak pobierania danych gry....

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ostatnio coś nie mogę wejść na mój serwer, podczas wchodzenia pisze "Pobieranie danych gry ..." nie pisze jaki plik pobiera, czekam tak 10 minut i nic, inni mogą wejść a na inne serwery mogę wejść.

Co jest grane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się raz połączyć na serwer poprzez konsole, ale gdy wybrałem team jest coś takiego:

20190314130041_1.jpg

Gdy chciałem ponownie się połączyć było napisane: Z tym serwerem nie można połączyć się z poczekalni.

Dziwne, inni mogą wejść a ja nie.

Sprawdzałem już spójność plików gry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź fastdownload 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Zorix, fastdl mam dobrze bo innych nie wywala i innym ładuje się tylko mi nie ;/

Ostatnio administrator *******.pl pomagał mi z fastdl, i wszystko jest ok

sv_pure mam ustawione na 0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się wejść na serwer, gra tam teraz 10 osób, wybrałem team, i pisze utracono połączenie coś takiego i wywaliło mnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No bo np na pukawce tak miałem że fastdll wygasło w sensie ci co wbili i pobrali all jak działało to grali a nowi nie mogli wbic z powodem że nie można się połączyć czy coś tam . Zobacz co masz w konsoli swojej i konsoli serwera jak wbijasz i pokaz. Jak skończę silke to się zastanowię co jest nie tak 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie mam na pukawce, dodaj na steam: steamcommunity.com/id/headshotplayer-on i pomożesz 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Okej, gdy ja wchodzę na serwer, on się restartuje a w konsoli pisze coś takiego:

Cytat

dlopen failed trying to load: /data/headshotplayer/.steam/sdk32/steamclient.so with error: /data/headshotplayer/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory Looking up breakpad interfaces from steamclient Calling BreakpadMiniDumpSystemInit Setting breakpad minidump AppID = 740

A w konsoli gry:

Cytat

 

Connecting to public(ip.serwera) ...
Server using 'public' lobbies, requiring pw no, lobby id ffffffffffffffff
Connected to ip.serwera

Counter-Strike: Global Offensive
Map: de_mirage
Players: 14 (0 bots) / 30 humans
Build: 7424
Server Number: 2

SignalXWriteOpportunity(3)
ConVarRef abner_res_version doesn't point to an existing ConVar
SetConVar: No such cvar ( abner_res_version set to 4.0.0), skipping
No pure server whitelist. sv_pure = 0

 

I nic więcej.

Edytowane przez headshotplay

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sory nie miałem czasu , ty byś musiał mnie bo mam pełną listę (nie mogę dodawać )steamcommunity.com/id/thepolishzorix a z serwerem to na pukawce jak wejdziesz w swój serwer i w fastdll to je dezaktywuj potem aktywuj i kliknij na tą automatyczną coś tam xd i wtedy spróbuj wejść 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyłącz plg i sprawdź czy problem nadal występuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
2 godziny temu, zorix napisał:

coś tam xd

synchronizację?

 

 

// jak się logujesz na serwer i Cię wyrzuca, to obserwuj konsolę na pukawce. Komunikat dlaczego opuszczasz grę wyjaśni sprawę.

Edytowane przez suppatimo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory

Crash, sprawdź czy jak zmienisz nazwę folderu addons (o ile dobrze napisałem xd) to czy nadal występuje 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok czyli rozumiem to tak ,że zmieniałeś nazwę folderu plugins i nadal było to samo ,a jak zmieniłeś nazwę folderu addons to działa. 

Jeżeli tak to zaktualizuj sourcemoda i powinno działać 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, headshotplay napisał:

Mam nowego sorucemoda, robiłem już aktualizacje 

i cały czas nie działa ,tak ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem jakiś plugin powoduje błąd

Tak

I chodź na fejsa jak masz pomóc.

Dawid Koszewski

Bo nie chce mi się ciągle tu siedzieć a tak to na fejsie jestem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PW 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Jokersik
      Witam. 
      Chciałem zainstalować sourcebansa po moją stronę, stworzyłem nową bazę danych na pukawce, po wypełnieniu wszystkich informacji w  kroku drugim "Szczegóły Bazy danych" i przejścia do kroku 3 wyskakuje błąd
      SQLSTATE[HY000] [2002] Connection refused   
      SQLSTATE [HY000] [2002] Połączenie odrzucone

    • Przez blakker
      Siemka,
      Namieszalem a zarazem sam sie zamieszalem z instalacja sourcebans. Serwer stoi na hostingu pukawki, a baza danych jest z hostingu www.
      https://justpaste.it/62z5x
       
      Tak wyglada moj plik databases.cfg. ktore sa zbedne a ktore potrzebne? Kto wytlumaczy zielonemu ;
    • Przez T1LT3D
      Wie ktoś może jak ma wyglądać struktura bazy danych pod takie coś
      Co ma byc jakim typem w strukturze? 
      int   cos[XD_MAX]; SQL_FetchString(hndl, 0, nazwa, 31); cos[XD_ID]=PushArrayString( spis, nazwa); cos[XD_TIME]= SQL_FetchInt(hndl,2);              SetTrieArray(nazwy, nazwa, cos, XD_MAX, true);              SetTrieArray(nazwy, nazwa, cos, XD_MAX, true);
×