Jump to content
Sign in to follow this  
Thommen

Prośba o plugin

Recommended Posts

Witajcie 😉

Przychodzę z pytaniem: czy jest ktoś w stanie sporządzić plugin na serwery, który po sprawdzeniu czy gracz/vip ma w nicku nazwę sieci (simplycs.pl) dodaje mu 10 kevlaru jeżeli zostanie on kupiony?

Prowadzę sieć serwerów Simplycs.pl i pomyślałem, że to byłoby ciekawe udogodnienie, jednak jestem kompletnie zielony w pisaniu pluginów 😞

Czy mogę liczyć na pomoc? Nie spotkałem się na innych forach z czymś takim niestety, być może źle szukałem 😞

Pozdrawiam i życzę miłego dnia 😉

Posted (edited)

A no i @GoldeneK, wy mu tak pozwalacie z Biołym samemu latać po forum? Łańcuch pękł czy celowo go puściliście pohasać?

Niszczy wam reputację 😞 ps. Goldenek rankme znów masz do poprawy gangreno 😄

@Thommen pewnie, że Ci napiszę, ale jak wrócę z pracy o ile mi @DevLogic pozwoli 😛

Edited by suppatimo
  • Sad 1

2 godziny temu, suppatimo napisał:

A no i @GoldeneK, wy mu tak pozwalacie z Biołym samemu latać po forum? Łańcuch pękł czy celowo go puściliście pohasać?

Niszczy wam reputację 😞 ps. Goldenek rankme znów masz do poprawy gangreno 😄

@Thommen pewnie, że Ci napiszę, ale jak wrócę z pracy o ile mi @DevLogic pozwoli 😛

Coś w tym jest, ale wiesz żyjemy w Polsce nie mogę go zamknąć na klucz w pokoju i internet zabrać 😕

Witam,

Czy komuś się może udało? Jeśli tak to bardzo proszę o prywatną wiadomość 😉

Pozdrawiam.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By thymine