Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[TF2]Another Zombie Survival Gamemode


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Hi there! this is the first time that i'm publishing an add-on here.

Description:
Inspired by the Community's Private Zombie Gamemodes, so what is this shit? It's a classic zombie survival gamemode which reds are the survivors and the blue team is the zombie team. Each round starts right after the intermission(setup) ends. When a survivor dies, becomes a zombie. If no one left as a survivor zombies win.

ConVars::
  • zm_setup (def: 30 secs) sets the setup time for an each round. Note: Please do not mess with the convars while an active round.
  • zm_dalgasuresi (def: 225 secs) Round time after the intermission.
  • zm_tekvurus (def: 0) It makes humans to turn zombies within a single damage or shot.
  • zm_bosszombi (def: 0) Enables the boss zombie choosing. Note:Slightly Broken Feature.
  • zm_bossinter (def: 20) Boss zombie choosing interval. Formula: SetupTime - BossInter (E.G 225 - 40 = 185. Boss zombie will be choosed at 185.)
  • zm_enable (def: 1) Enables the gamemode.
  • zm_onlyzm (def: 1) Sets the gamemode for only zs,zm,zom,zf,szf maps.
  • zm_healthregen (def: 1)Enables the health regen for zombies.
  • zm_hrtick (def: 3) Amount of the seconds for health regen. 3 secs per tick.
  • zm_hrmiktar (def: 20) Amount of the health that will be regenerated.

A Quick Note:
This mode coded half english and half turkish. I'll probably add translations in the future.

Features:
  • You can choose every class as a zombie.

    You spawn with defined maxhealth as a zombie. Which is the triple times of your class's max health. (Not OverHeal)

    Spy classes can't use invis watch as a human.

    Maximum 2 engineers per round.

Installation:
In order to install this gamemode, you need to drop zombiemodvs.smx and FadeAyar.smx to your plugins folder.


Known issues:
We'll see about that.

Changelog:

1.01:
  • Fixed the timers being broken right after the map ends.
  • Added bosszombie section.
  • Fixed when players join while round and being stuck at the red team as dead.
  • Reduced amount of CPU usage (clearTimers)

Future Plans:
  • Will add translations!

Contributors:
Me, only me...

GitHub repository:
Updated version will be available at => https://github.com/octopus21/TF2ZombieMod
Wiki- ish thingy here => https://github.com/octopus21/TF2ZombieMod/wiki

Recommended maps => https://gofile.io/?c=jEF1Ap

ScreenShots:
68747470733a2f2f692e6962622e636f2f727748

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (zombimodvs.sp - 33.8 KB)
File Type: smx zombimodvs.smx (22.3 KB)
File Type: smx FadeAyar.smx (5.2 KB)
File Type: sp Get Plugin or Get Source (FadeAyar.sp - 2.4 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...