Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Quake Sounds v3 3.5.0

   (0 opinii)

Informacje o pliku

Quake Sounds v3

Wersja: 3.5.0


Opis

Wtyczka odtwarza dźwięki i wyświetla tekst przy niektórych zdarzeniach, czasami na podstawie liczby zabójstw. Obecnie zawiera domyślnie dwa oddzielne zestawy dźwięków od Quake, zestaw męski i zestaw żeński. Dźwięki i zdarzenia można skonfigurować.


Obsługiwane gry:

Counter Strike: Źródło

Day of Defeat: Źródło

Half Life 2: Deathmatch

Team Fortress 2

Counter Strike globalna ofensywa

Inne gry * mogą * działać, wypróbuj (i zgłoś sukces)

Ograniczenia i sposób ich zmiany:

Maksymalna liczba zestawów (domyślnie 5): w quakesoundsv3.sp zmień # zdefiniować MAX_NUM_SETS 5

Wartość maksymalnej prędkości zabicia (domyślnie 50): w quakesoundsv3.sp zmień # zdefiniować MAX_NUM_KILLS 50


Podstawowa instalacja
(wszystko po prostu działa);

Pobierz Quake_Sounds_v3.zip , wypakuj zawartość folderu GameServer do folderu gry na serwerach (i FastDL na serwer fastdl, jeśli taki masz).

Skompiluj wtyczkę za pomocą „ Get Plugin ”, umieść ją w „ <game> / addons / sourcemod / plugins / ”.

Zaawansowana konfiguracja (dla tych, którzy lubią mieć wszystko idealnie dostosowane);

Edytuj plugin.quakesounds.cfg w '<game> / cfg / sourcemod /' według własnych upodobań.

Edytuj zestaw dźwięków Configs w '<game> / addons / sourcemod / configs / quake /' według własnych upodobań.

Plik tłumaczeń to „plugin.quakesounds.txt” w „<game> / addons / sourcemod / translation /”.


Konfiguracja

1. QuakeSetsList.cfg

„SetsList”
{
"SetsList"
{
"sound sets"
{
"sound set 1" "standard"
"sound set 2" "female"
"sound set 3" "" << Add name of sound set config here!
"sound set 4" ""
"sound set 5" ""
}
}

2. Konfiguracje zestawu dźwięków (w zależności od konfiguracji)

"SoundSet"
{
"headshot"
{
"0" << Plays the sound on every headshot
{
"sound" "quake/standard/headshot.mp3" << Sound file to play
"config" "9" << Configuration setting for this sound
}
"1" << Number of kills required to play the sound
{
"sound" "quake/standard/headshot.mp3" << Sound file to play
"config" "9" << Configuration setting for this sound
}
}


„config” ”„
Pole działa w następujący sposób:
0: Wyłącz
1: Odtwarzaj dźwięk dla wszystkich
2: Odtwarzaj dźwięk dla atakujących
4: Odtwarzaj dźwięk dla ofiar
8: Drukuj tekst dla wszystkich
16: Drukuj tekst dla atakujących
32:Drukuj tekst dla ofiary

Musisz dodać powyższe wartości, aby uzyskać swoją wartość
Jeśli chcesz odtwarzać dźwięki i tekst dla wszystkich 1 + 8 = 9
Jeśli chcesz drukować tekst dla wszystkich, ale chcesz, aby dźwięki były odtwarzane tylko dla zaangażowanych osób: 2 + 4 + 8 = 14

3. plugin.quakesounds.txt (tłumaczenia)

"headshot" << This is used when config is set to always play headshots
{
"#format" "{1:s}"
"en" "{1} Headshot"
"de" "{1} Kopfschuss"
"fr" "{1} aime les grosses têtes !!"
}
"headshot 1" << Number of Kills required to play the sound
{
"#format" "{1:s}"
"en" "{1} Headshot"
"de" "{1} Kopfschuss"
"fr" "{1} aime les grosses têtes !!"
}
"headshot 3" << Number of Kills required to play the sound
{
"#format" "{1:s}"
"en" "{1} Hattrick"
"de" "{1} Hattrick"
"fr" "{1} Tour du chapeau"
}







CVARS

sm_quakesoundsv3_version: Numer wersji wtyczki ... NIE DOTYKAJ!

sm_quakesoundsv3_announce: Włącza ogłoszenie wtyczki przy dołączaniu do gracza.

sm_quakesoundsv3_text: Domyślne ustawienie tekstu dla nowych użytkowników.

sm_quakesoundsv3_sound: Domyślne ustawienie dźwięku dla nowych użytkowników.

sm_quakesoundsv3_teamkill_mode: Ustawienie Teamkill; 0 = Normalny, 1 = Zabójstwa drużynowe działają jak normalne zabójstwa (a dźwięki zabójstw drużynowych nie będą odtwarzane).

sm_quakesoundsv3_volume: Głośność wszystkich dźwięków odtwarzanych przez wtyczkę, 0,0 = 0%, 1,0 = 100%. (Uwaga: nie ma to wpływu na CS: GO)

sm_quakesoundsv3_combo_time: Maksymalny czas w sekundach między zabójstwami, który będzie liczony jako kombinacja; 0,0 = minimum, 2,0 = wartość domyślna.

Autor: Spartan_C001

 Udostępnij


Opinie użytkowników

Możesz dodać swoją opinię tylko jeśli pobrałeś plik.

Brak opinii do wyświetlenia.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...