Informacje o pliku
Quake Sounds v3
Wersja: 3.5.0
Opis
Wtyczka odtwarza dźwięki i wyświetla tekst przy niektórych zdarzeniach, czasami na podstawie liczby zabójstw. Obecnie zawiera domyślnie dwa oddzielne zestawy dźwięków od Quake, zestaw męski i zestaw żeński. Dźwięki i zdarzenia można skonfigurować.
Obsługiwane gry:
Counter Strike: Źródło
Day of Defeat: Źródło
Half Life 2: Deathmatch
Team Fortress 2
Counter Strike globalna ofensywa
Inne gry * mogą * działać, wypróbuj (i zgłoś sukces)
Ograniczenia i sposób ich zmiany:
Maksymalna liczba zestawów (domyślnie 5): w quakesoundsv3.sp zmień # zdefiniować MAX_NUM_SETS 5
Wartość maksymalnej prędkości zabicia (domyślnie 50): w quakesoundsv3.sp zmień # zdefiniować MAX_NUM_KILLS 50
Podstawowa instalacja
(wszystko po prostu działa);
Pobierz Quake_Sounds_v3.zip , wypakuj zawartość folderu GameServer do folderu gry na serwerach (i FastDL na serwer fastdl, jeśli taki masz).
Skompiluj wtyczkę za pomocą „ Get Plugin ”, umieść ją w „ <game> / addons / sourcemod / plugins / ”.
Zaawansowana konfiguracja (dla tych, którzy lubią mieć wszystko idealnie dostosowane);
Edytuj plugin.quakesounds.cfg w '<game> / cfg / sourcemod /' według własnych upodobań.
Edytuj zestaw dźwięków Configs w '<game> / addons / sourcemod / configs / quake /' według własnych upodobań.
Plik tłumaczeń to „plugin.quakesounds.txt” w „<game> / addons / sourcemod / translation /”.
Konfiguracja
1. QuakeSetsList.cfg
„SetsList”
{
"SetsList"
{
"sound sets"
{
"sound set 1" "standard"
"sound set 2" "female"
"sound set 3" "" << Add name of sound set config here!
"sound set 4" ""
"sound set 5" ""
}
}
2. Konfiguracje zestawu dźwięków (w zależności od konfiguracji)
"SoundSet"
{
"headshot"
{
"0" << Plays the sound on every headshot
{
"sound" "quake/standard/headshot.mp3" << Sound file to play
"config" "9" << Configuration setting for this sound
}
"1" << Number of kills required to play the sound
{
"sound" "quake/standard/headshot.mp3" << Sound file to play
"config" "9" << Configuration setting for this sound
}
}
„config” ”„
Pole działa w następujący sposób:
0: Wyłącz
1: Odtwarzaj dźwięk dla wszystkich
2: Odtwarzaj dźwięk dla atakujących
4: Odtwarzaj dźwięk dla ofiar
8: Drukuj tekst dla wszystkich
16: Drukuj tekst dla atakujących
32:Drukuj tekst dla ofiary
Musisz dodać powyższe wartości, aby uzyskać swoją wartość
Jeśli chcesz odtwarzać dźwięki i tekst dla wszystkich 1 + 8 = 9
Jeśli chcesz drukować tekst dla wszystkich, ale chcesz, aby dźwięki były odtwarzane tylko dla zaangażowanych osób: 2 + 4 + 8 = 14
3. plugin.quakesounds.txt (tłumaczenia)
"headshot" << This is used when config is set to always play headshots
{
"#format" "{1:s}"
"en" "{1} Headshot"
"de" "{1} Kopfschuss"
"fr" "{1} aime les grosses têtes !!"
}
"headshot 1" << Number of Kills required to play the sound
{
"#format" "{1:s}"
"en" "{1} Headshot"
"de" "{1} Kopfschuss"
"fr" "{1} aime les grosses têtes !!"
}
"headshot 3" << Number of Kills required to play the sound
{
"#format" "{1:s}"
"en" "{1} Hattrick"
"de" "{1} Hattrick"
"fr" "{1} Tour du chapeau"
}
CVARS
sm_quakesoundsv3_version: Numer wersji wtyczki ... NIE DOTYKAJ!
sm_quakesoundsv3_announce: Włącza ogłoszenie wtyczki przy dołączaniu do gracza.
sm_quakesoundsv3_text: Domyślne ustawienie tekstu dla nowych użytkowników.
sm_quakesoundsv3_sound: Domyślne ustawienie dźwięku dla nowych użytkowników.
sm_quakesoundsv3_teamkill_mode: Ustawienie Teamkill; 0 = Normalny, 1 = Zabójstwa drużynowe działają jak normalne zabójstwa (a dźwięki zabójstw drużynowych nie będą odtwarzane).
sm_quakesoundsv3_volume: Głośność wszystkich dźwięków odtwarzanych przez wtyczkę, 0,0 = 0%, 1,0 = 100%. (Uwaga: nie ma to wpływu na CS: GO)
sm_quakesoundsv3_combo_time: Maksymalny czas w sekundach między zabójstwami, który będzie liczony jako kombinacja; 0,0 = minimum, 2,0 = wartość domyślna.
Autor: Spartan_C001