Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Survivor Mod (Modyfikacja dla ZP) 1.0.0

   (0 opinii)

Informacje o pliku

Opis:
Plugin został stworzony specjalnie pod ZombieModa. Na początku rundy CT jak zombie mogą wybrać swoje klasy. Każda klasa ma swoje + i - więc granie TP jest bardzo ważne przy tym modzie.

Klasy

Hunter:
Mistrz ukrywania się i polowania w ciemności. Woli polować na zombie niż przednimi uciekać.
Pomaga mu w tym jego ESP i noktowizor. Jest naprawdę straszna bronią przeciwko zombiaką. Na starcie dostaje Auto shota

Medyk:
Leczy swoją druzyne podczas bitwy. Słabe statystyki sprawiają że jest on slaby w starciu. Więc jeśli zombie go dopadna juz po nim. Jego zadaniem jest za to leczenie druzyny i chronienie jej przez zalażeniem.
Wpisz w konsoli: bind f +heal
Przytrzymaj F żeby zacząć leczyć.
Na starcie dostaje M3

Mechanik
Buduje struktury niedostępne dla zombich. Słabszy od myśliwego, ale też radzi sobie w starciu. Na starcie dostaje MP5 Navy & Dual Elites.

Cvary


 

//--------------------, // Survivor Mod CVARs | //--------------------* //--- Wpisujemy je do amxx.cfg lub server.cfg.
// Głowne Cavary
survivor_enable 1 // Plugin ON/OFF
survivor_nvgmode 2 // 0 nie dawaj noktowizora 1 daj noktowizor i go odpal 2 daj noktowizor ale go nie odpalaj (opcja dla myśliwych)
survivor_delay 10.0 // po ilu sekundach ma sie pojawiac menu z klasami? // ESP CVARs
esp_enable 1 // Włączenie ESP dla myśliwych?
esp_freq 1.0 // Adjust frequency of appearance of esp rings. (Float) esp_radius 400 // Adjust radius of ESP rings. (Integer) // Healing CVARs heal_hp 25 // Amount of health replenished each heal. (Integer) heal_ap 25 // Amount of health replenished each heal. (Integer) heal_freq 2.5 // Frequency of heals. Set above 1.0s to see effects. (Float)(Seconds)
 

//--- Copy and Paste into server.cfg. //-----, // End | //-----*

 

Autor: Masterknive

 Udostępnij


Opinie użytkowników

Możesz dodać swoją opinię tylko jeśli pobrałeś plik.

Brak opinii do wyświetlenia.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...