Informacje o pliku
Opis
Plugin "tworzy" wirtualną walutę w grze, za którą można kupić m.in exp, pokemony.
PokeDollar'y (w skrócie PD) dostajemy poprzez:
- zabicie gracza (1 PD | za headshot'a 3 PD),
- uratowanie zakładników (1 PD za 1 zakładnika),
- rozbrojenie/podłożepnie bomby (1 PD),
- kupienie PD w menu,
Cvary
pd_friendlyfire // 0 - off (za zabójstwo swojego nie da PD) 1 - on (za zabójstwo swojego da PD) [przydaje się na tryb DeathMatch]
pd_kill // ilość pd za zabójstwo
pd_kill_hs // ilość pd za headshot'a
pd_planted // ilość pd za podłożenie bomby
pd_defused // ilość pd za rozbrojenie bomby
pd_rescue_hostage // ilość pd za uratowanie zakładnika
pd_kill_hostage // ilość zabranego pd za zabicie zakładnika
pd_savetype // typ zapisu 1- nick ; 2 - sid ; 3 - ip
pd_costexp // koszt xp'a za pd
pd_givexp // ilość kupionego xp'a
pd_pokelottery // koszt loterii pokemonów za pd
pd_itemlottery // koszt loterii itemów za pd
pd_buy // ilość kupionego pd
pd_cost // koszt pd za pieniądze $
[natywy]
pm_get_user_pd(id) - pobiera ilość PD (id - index gracza)
pm_set_user_pd(id, wartosc) - ustawia odpowiednią ilość PD (id - index gracza ; wartosc- ilość PD)
Autor: radim