-
Postów
26 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana KyO w dniu 3 Lutego 2021
Użytkownicy przyznają KyO punkty reputacji!
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia KyO
Nowicjusz (1/14)
3
Reputacja
-
Siemka, w sobotę tj. 17.04 nagrywałem cs'sk obs(64bit) i w niedzielę znów chciałem nagrać, lecz obs nie przechwytuje gry.konkretne okno> csgo.exe || mam czarny ekran aktualizowałem OBS do najnowszej wersji nic nie pomogło wpisywałem komendy do opcji uruchamiania -untrusted i -allow_third_party_software nic Liczę na Pomoc!
-
[kupię] poszukuję osoby do stworzenia paczki (tryb typu only awp)
KyO odpowiedział(a) na BESKI temat w Gotowe paczki SM
tutaj masz--------> ONLY AWP POLECAM TĄ---------------> NAJLEPSZA -
ammo_grenade_limit_flashbang 2 ammo_grenade_limit_total 4 coś takiego zmieniłem
-
@Maroxxtylko ja nie mam zadnej sieci xddddddddd
-
tak wiem ze jest vip i go chyba zastosuje
-
Siemka, mam taki problem dodałem vipa i svipa w pliku .txt (konfiguracja vipa od brum brum) i dodałem 1 granat 1 smoke i 2 flashe z dego działają smoke i granat a flashy nie ma plik .cfg (.txt) "SVIP" { "flag" "t" // Flaga, którą musi mieć gracz lub STEAMID ( MAX 25 STEAMID ! ) "team" "0" // Team dla którego mają być dawane bonusy VIP'owskie 0 - CT i TT 1 - CT 2 - TT "dodatkowe_hp" "10" // Dodatkowe HP przy spawnie "hp_kill" "5" // Dodatkowe HP za killa "hp_kill_hs" "7" // Dodatkowe HP za killa z headshotem "max_hp" "150" // Maksymalne zdrowie, które może osiągnąć gracz "helm" "1" // Hełm 1/0 Tak/Nie "pancerz" "100" // Pancerz gracza ustawiany przy spawnie "grawitacja" "1.0" // Grawitacja ustawiona przy spawnie (może ulec zmianie po wejściu na drabinkę) (1.0 domyślna grawitacja) "szybkosc_poruszania" "1.0" // Szybkość poruszania się gracza ustawiona przy spawnie (1.0 domyślna prędkość) "dodatkowe_skoki" "2" // Ilość dodatkowych skoków "dodatkowa_gotowka" "400" // Dodatkowa gotówka przy spawnie gracza "dodatkowa_gotowka_kill" "350" // Dodatkowa gotówka za zabójstwo "dodatkowa_gotowka_kill_hs" "500" // Dodatkowa gotówka za zabójstwo z headshotem "dodatkowa_gotowka_plant" "1000" // Dodatkowa gotówka za podłożenie bomby "dodatkowa_gotowka_defuse" "1000" // Dodatkowa gotówka za rozbrojenie bomby "szansa_na_respawn" "0" // % szans na odrodzenie się po śmierci "apteczki" "2" // Ilość apteczek przy spawnie gracza. "hegrenade" "1" // Hegreande przy spawnie gracza (1/0 Tak/Nie) "decoy" "0" // Decoy przy spawnie gracza (1/0 Tak/Nie) "smoke" "1" // Smoke przy spawnie gracza (1/0 Tak/Nie) "molotov" "1" // Mołotov przy spawnie gracza (1/0 Tak/Nie) "flash" "2" // Ilość flashy przy spawnie gracza (0 - brak) "sniezki" "0" // Ilość śnieżek przy spawnie gracza (0 - brak) "bumpmine" "0" // Ilość wyrzutni przy spawnie gracza (0 - brak) "breachcharge" "0" // Ilość bomb przylepnych przy spawnie gracza (0 - brak) "defuser" "1" // Defuser przy spawnie gracza (1/0 Tak/Nie (CT) ) "zeus" "0" // Czy gracz ma dostać zeusa przy spawnie? > 1 ammo w zeusie "tarcza" "0" // Czy gracz ma dostać tarczę przy spawnie? (1/0 Tak/Nie) "przezroczystosc" "255" // Przezroczystość gracza (255 - domyślna) "autobh" "0" // Czy gracz ma posiadać AutoBH? (1/0 Tak/Nie) "infinite_ammo" "0" // Czy gracz ma posiadać nielimitowany drugi magazynek? (1/0 Tak/Nie) "mnoznik_obrazen" "1.0" // Mnożnik obrażeń gracza "mnoznik_obrazen_otrzymanych" "1.0" // Mnożnik obrażeń, które otrzyma gracz od innych graczy "mnoznik_obrazen_od_upadku" "1.0" // Mnożnik obrażeń, które gracz otrzyma od upadku "przywitanie" "2" // Przywitanie gracza 0 - Brak 1 - hint 2 - HUD "przywitanie_hint_kolor" "#ff0000" // Kolor nicku gracza w przywitaniu "przywitanie_hud_kolor" "0;255;0" // Kolor wiadomości na hudzie "przywitanie_hud_xy" "0.35;0.06" // Pozycja wiadomości X Y "menu_z_karabinami" "0" // Czy ma zostać wyświetlone menu z wyborem karabinów? Liczba > 0 to ilości rund po których ma zostać wyświetlone menu "menu_z_pistoletami" "0" // Czy ma zostać wyświetlone menu z wyborem pistoletów? Liczba > 0 to ilości rund po których ma zostać wyświetlone menu "menu_karabiny" "weapon_ak47;weapon_awp;weapon_ssg08;weapon_negev" // Po prostu wpisujemy bronie MAX 32 BRONIE "menu_pistolety" "weapon_usp_silencer;weapon_deagle;weapon_p250;weapon_glock" // Po prostu wpisujemy bronie MAX 32 BRONIE "chat_vip" "1" // Czy ma być dostępny czat dla tej rangi? /vm <wiadomość> "vip_online" "1" // Czy ranga ma być pokaza w VIP Online? "respawn" "0" // Ile razy gracz może się odrodzić? /vrespawn } plik .sp ADEPT_VIP.sp
-
do zamknięcia
-
basechat.smx
-
spójność plików jesli nie pomoze zreinstaluj cs
-
dobra oferta niaktualna do zamkniecia