camerdisco

Użytkownik
  • Zawartość

    184
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    12

camerdisco wygrał w ostatnim dniu 24 Listopad 2017

camerdisco ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

50 Gold Nova I

O camerdisco

  • Ranga
    Silver Elite Master
  1. Plugin na shake

    Aby zrobić "shake", trzeba użyć takiej funkcji void ShakeScreen(int client, float Amp=1.0) { Handle message = StartMessageOne("Shake", client, 1); PbSetInt(message, "command", 0); PbSetFloat(message, "local_amplitude", Amp); PbSetFloat(message, "frequency", 255.0); PbSetFloat(message, "duration", 0.2); EndMessage(); }
  2. Randomowe Dodatki

    Dokładnie, użycie if a case to dobrowolna decyzja i nie wpływa na wydajnosc, natomiast syntax sprzed 2 wojny światowej + non-threaded querys, które mogą tworzyć lagi to już faktycznie trashcode. Nie wiem skąd czerpiesz wiedzę i nawyki, ale jest to złe miejsce.
  3. Blokada changeteam

    Spróbuj użyć Stop zamiast Handled, reszta wygląda ok.
  4. Śmierć przez podpalenie

    tym czasie podpalony, to zmieniasz attackera w evencie na zapisany ID gracza Zmieniać to raczej nie do końca dobre słowo, event jest stworzony już po zdarzeniu, więc nie zadziała attacker = noweid oraz return Plugin_Changed; Trzeba wyłączyć wyświetlanie tego eventu, a następnie utworzyć "fake-event" z nowymi danymi.
  5. Marker - Prosty marker/laser dla np. serwer JailBreak

    Jeśli już to udostępniasz "globalnie" to staraj się nie mieszać języków nazw zmiennych oraz funkcji, bo takie połączenia wyglądają strasznie źle, taka uwaga ;)
  6. SPRZEDAM Tokeny GSLT na serwery!

    po czym: Jasne, że nikt nie chciałby się tym dzielić, bo to przecież rządowe informacje i dostępne dla elity polskiego sm, ale jeśli nie wiem/nie chcę powiedzieć = nie udzielam się. Prędzej czy później wraz z popularnością pojawią się informacje, po czym valve kiedyś to zablokuje, a być może i coś zaostrzy w tym kierunku, także bez większego znaczenia, osobiście chciałem bardziej poznać offsety funkcji odpowiedzialnych za wykonywanie "blokady", jeśli owe posiada.
  7. SPRZEDAM Tokeny GSLT na serwery!

    Czy ktoś posiada i byłby taki miły żeby podać informacje dot. tego extensiona? Mam na myśli cenę oraz gdzie można zakupić.
  8. Informacja o blokadach MUTE/GAG/SILENCE

    Po pierwsze mieszasz nowy syntaks ze starym(to akurat moje zboczenie dot. czystego kodu :P), a kolejna sprawa to walidacja gracza w timerze, w ciągu tych 12 sekundach gracz bez problemu może wyjść i będzie sypać błędami oraz najlepiej walidować na podstawie userid/serialu, gdyż istnieje bardzo mała szansa że ktoś mógłby otrzymać komunikat osoby, która już wyszła, a ona przejęła jego id. Rzecz jasna nie mam zamiaru hejtować, bo fajnie jak ktoś się czymś dzielić z innymi, ale chcę tylko pokazać dobre praktyki ;)
  9. W obecnych czasach nie ma to większego sensu, https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=304137
  10. Zamiennik charsmax dla sourcemod

    Z tego co się orientuję to możesz użyć tylko sizeof(g_szText) i to zwróci Ci liczbę elementów w tablicy, nie jestem tylko do końca pewien czy zrozumiałem Ciebie poprawnie, bo nie spotkałem się jeszcze z takim problemem.
  11. Szukam komendy

    Nie wiem czy aby na pewno to nie jest zablokowane, ale możesz spróbować ClientCommand i do tego say
  12. Nadawanie flag

    Nienawidzę jak ktoś nie podaje rozwiązania problemu, zawsze jest to jakaś metoda nauki dla innych. W tym przypadku problemem był fakt, że było sprawdzane w funkcji GiveFlag czy dany gracz jest już w grze, a w momencie autoryzacji było to niemożliwe.
  13. Nadawanie flag

    Wrzuć cały kod jaki masz obecnie.
  14. Nadawanie flag

    Także najzwyczajniej printuj zapytania i sprawdzaj ich wynik w pma.
  15. Nadawanie flag

    Cały problem najprawdopodobniej wynika z tego, że źle pobierasz IP serwera, spróbuj czegoś takiego: int pieces[4]; int longip = GetConVarInt(FindConVar("hostip")); pieces[0] = (longip >> 24) & 0x000000FF; pieces[1] = (longip >> 16) & 0x000000FF; pieces[2] = (longip >> 8) & 0x000000FF; pieces[3] = longip & 0x000000FF; Format(ServerIP, sizeof(ServerIP), "%d.%d.%d.%d", pieces[0], pieces[1], pieces[2], pieces[3]);