camerdisco

Użytkownik
  • Zawartość

    115
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    6

camerdisco wygrał w ostatnim dniu 25 Lipiec

camerdisco ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

19 Silver IV

O camerdisco

  • Ranga
    Silver Elite
  1. Valve atakuje

    Fix działa poprawnie ;) Trzeba tylko pamiętać o jednym aspekcie sourcemoda.
  2. Błędne sp

    @T1LT3D nie bardzo, można mu nadać ilość min, ale cod_class_skill_used(client) użycie skilla się nie wywoła z tej klasy i tak.
  3. Błędne sp

    Bez różnicy, chyba że jesteś turbo-oszczędzaczem kodu.
  4. Błędne sp

    public cod_class_enabled(client) { ma_klase[client] = false; ilosc_min_gracza[client] = 3; if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_RESERVATION) { ma_klase[client] = true; return COD_CONTINUE; } PrintToChat(client, "%s Klasa dostępna tylko dla posiadaczy VIP", PREFIX); return COD_STOP; }
  5. Kolory dla administracji serwera

    Taki sposób był może i dobry, ale 5 lat temu. Po to powstają takie rzeczy jak SCP, gdzie do dyspozycji masz forward, który może być wielokrotnie używany i może posłużyć do wielu rzeczy, przy powyższym przykładzie ustawi się TAG, ale jakby ktoś w przyszłości dodać prefix z np. lvlem z coda bądź cokolwiek to będzie zmuszony do grzebania w tym. Kolejna rzecz to prostota, użycie forwardu jest dużo prostsze niż hookowanie komend etc. Co kto lubi ;)
  6. Spam RoundEnd

    Pokaż stock IsValidClient zakładałem, że jest on poprawny, jak widać nie jest.
  7. sv_server_graphic

    Najpewniej tak, https://sm.alliedmods.net/new-api/convars/SendConVarValue
  8. Spam RoundEnd

    Tak.
  9. Spam RoundEnd

    Zamień: if (GetClientTeam(client) == winnerTeam && IsClientInGame(client) && IsPlayerAlive(client) && IsValidClient(client) && IsPlayerVIP(client)) na if (IsValidClient(client) && GetClientTeam(client) == winnerTeam && IsPlayerAlive(client) && IsPlayerVIP(client)) Twój problem polega na tym, że sprawdzasz czy gracz jest w grze, ale robisz to w złym momencie, bo przed tym próbujesz już sprawdzić team gracza.
  10. Ustawienie reset score dla VIPa

    Tak w ogóle to najwygodniejsze tutaj będzie zastosowanie overidsów, a nie zmian w kodzie. https://wiki.alliedmods.net/Overriding_Command_Access_(Sourcemod)
  11. Nie działa mi funkcja dla vipa

    Jego wersja też by zadziałała, ale userid nie istnieje w evencie round_end, trzeba zloopować graczy.
  12. SPRZEDAM CS:GO BASEBUILDER/RPG/EXP/SKLEP-BANK

    @Linux` jak to jest z licencją twojego codmoda? Według mnie takie "odsprzedawanie" czegoś czego się nie zrobiło jest krótko mówiąc nie na miejscu.
  13. Tworzenie menu

    A cóż tu trzeba Cię kierować jak wszystko dalej tworzysz analogicznie, nawet nie trzeba rozumieć tego kodu w tym przypadku chyba, ale z nudów przepisałem to: #include <sourcemod> #include <sdktools> #pragma newdecls required public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_menus", Menu_Test1_display); } public Action Menu_Test1_display(int client, int args) { Menu Menu_Test1 = CreateMenu(RGMenu_Test1); Menu_Test1.SetTitle("Title!"); Menu_Test1.AddItem("rgi", "adsa"); Menu_Test1.ExitButton = true; Menu_Test1.Display(client, 45); return Plugin_Handled; } public int RGMenu_Test1(Menu Menu_Test1, MenuAction action, int param1, int param2) { switch(action) { case MenuAction_Select: { char info[32]; GetMenuItem(Menu_Test1, param2, info, sizeof(info)); if(StrEqual(info, "rgi")) { SubMenu_Test2_display(param1); } } case MenuAction_End: { delete Menu_Test1; } } } public void SubMenu_Test2_display(int client) { Menu SubMenu_Test2 = CreateMenu(RG_SubMenu_Test2); SubMenu_Test2.SetTitle("Title2!"); SubMenu_Test2.AddItem("a", "a"); SubMenu_Test2.AddItem("b", "b"); SubMenu_Test2.AddItem("c", "c"); SubMenu_Test2.AddItem("d", "d"); SubMenu_Test2.AddItem("e", "e"); SubMenu_Test2.AddItem("f", "f"); SubMenu_Test2.ExitButton = true; SubMenu_Test2.Display(client, 45); } public int RG_SubMenu_Test2(Menu SubMenu_Test2, MenuAction action, int param1, int param2) { switch(action) { case MenuAction_Select: { char info[32]; GetMenuItem(SubMenu_Test2, param2, info, sizeof(info)); if(StrEqual(info, "a")) { SubMenu3(param1); } } case MenuAction_End: { delete SubMenu_Test2; } } } public void SubMenu3(int client) { Menu Menu3 = CreateMenu(Menu3Callback); Menu3.SetTitle("Title!"); Menu3.AddItem("costam", "costam"); Menu3.AddItem("costam", "costam"); Menu3.AddItem("costam", "costam"); Menu3.ExitButton = true; Menu3.Display(client, 45); } public int Menu3Callback(Menu SubMenu, MenuAction action, int param1, int param2) { switch(action) { case MenuAction_Select: { char info[32]; GetMenuItem(SubMenu, param2, info, sizeof(info)); } case MenuAction_End: { delete SubMenu; } } }
  14. Problem z vipem

    Ehh.. Czemu ludzie nigdy nie starają się do czegoś dojść samemu mając już praktycznie gotowe rozwiązania. #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> #include <sdkhooks> #include <multi1v1> public Plugin myinfo = { name = "VIP Generator", author = "Adi - live4net", description = "Automatycznie wygenerowany VIP na stronie sklepcs.pl", version = "1.02", url = "http://sklepcs.pl" } int offsetHe, offsetSmoke, offsetFlash, offsetDecoy, offsetHealth, offsetInc, offsetMol, offsetTa; public void OnMapStart() { int entindex = CreateEntityByName("weapon_hegrenade"); DispatchSpawn(entindex); offsetHe = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); entindex = CreateEntityByName("weapon_smokegrenade"); DispatchSpawn(entindex); offsetSmoke = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); entindex = CreateEntityByName("weapon_flashbang"); DispatchSpawn(entindex); offsetFlash = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); entindex = CreateEntityByName("weapon_decoy"); DispatchSpawn(entindex); offsetDecoy = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); entindex = CreateEntityByName("weapon_healthshot"); DispatchSpawn(entindex); offsetHealth = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); entindex = CreateEntityByName("weapon_incgrenade"); DispatchSpawn(entindex); offsetInc = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); entindex = CreateEntityByName("weapon_molotov"); DispatchSpawn(entindex); offsetMol = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); entindex = CreateEntityByName("weapon_tagrenade"); DispatchSpawn(entindex); offsetTa = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); } public void Multi1v1_AfterPlayerSetup(int client) { if (IsValidPlayer(client) && IsPlayerVip(client)) { if ((GetTeamScore(CS_TEAM_T) + GetTeamScore(CS_TEAM_CT)) > 0) SetEntProp(client ,Prop_Send,"m_ArmorValue",100,1); if ((GetTeamScore(CS_TEAM_T) + GetTeamScore(CS_TEAM_CT)) > 0) SetEntProp(client , Prop_Send, "m_bHasHelmet", 1); if (PlayerGrenade(client, 3) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_flashbang"); if (PlayerGrenade(client, 7) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_tagrenade"); } } stock bool IsValidPlayer(int client) { if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && IsClientInGame(client) ) return true; return false; } stock int PlayerGrenade(int client, int granat) { if (granat == 1) return GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetHe); else if (granat == 2) return GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetSmoke); else if (granat == 3) return GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetFlash); else if (granat == 4) return GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetDecoy); else if (granat == 5) return GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetHealth); else if (granat == 6) { if (GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetInc) > GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetMol)) return GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetInc); else return GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetMol); } else if (granat == 7) return GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetTa); return 0; }stock bool IsPlayerVip(int client) { if (CheckCommandAccess(client, "check_vip", ADMFLAG_CUSTOM1, false)) return true; return false; }
  15. Problem z vipem