Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

naXe

Użytkownik
  • Postów

    100
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Odpowiedzi społeczności

  1. naXe odpowiedź w Plugin - dzwiek został oznaczony jako odpowiedź   
    #include <sourcemod> #include <sdktools> #pragma semicolon 1 new Handle:g_iCvar = INVALID_HANDLE; new String:g_szSoundName[80]; public Plugin myinfo = { name = "Kill Sound", author = "naXe", description = "Odtwarza dźwięk wszystkim graczom, gdy ktoś zginie.", version = "0.0.1", url = "http://gamesolutions.pl" }; public OnPluginStart() { g_iCvar = CreateConVar("sm_kill_sound", "kill.mp3", "Ścieżka oraz nazwa dźwięku (bez sound/!)"); HookEvent("player_death", Event_PlayerDeath, EventHookMode_Pre); } public OnConfigsExecuted() { GetConVarString(g_iCvar, g_szSoundName, 80); decl String:szBuffer[80]; PrecacheSound(g_szSoundName, true); Format(szBuffer, 80, "sound/%s", g_szSoundName); AddFileToDownloadsTable(szBuffer); } public Action Event_PlayerDeath(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { for(new i = 1; i <= GetMaxHumanPlayers(); i++) { if(!IsClientInGame(i) || !IsFakeClient(i) || GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")) == i) continue; EmitSoundToClient(i, g_szSoundName); } } Cvar: sm_kill_sound "dźwięk"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...