Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Na 5tyk

Użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Na 5tyk

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć. Chciałbym Wam przedstawić CODModa, którego edytowałem na potrzeby własnego serwera. W CODModzie jest: 301 lvl max 13 klas (w tym 1 klasa Premium, nie wiem czy działa, bo nie sprawdzałem tego) 50 itemów Questy Monety Sklep za dolary i monety Komenda /vip co otrzymuje gracz z VIPem Umiejętności pasywne (/pasywne) Questy: new String:nazwa_misji[][] = { "Brak", //0 "Zabij 10 graczy z klasa Snajper | Nagroda: 10000 EXP", //1 "Zabij 50 graczy | Nagroda: 25000 EXP", //2 "Zabij 10 graczy z klasa Medyk | Nagroda: 10000 EXP", //3 "Zabij 100 graczy | Nagroda: 50000 EXP", //4 "Podloz 30 bomb | Nagroda: 15000 EXP", //5 "Rozbroj 30 bomb | Nagroda: 15000 EXP", //6 "Zabij 40 graczy za pomoca strzalu w glowe | Nagroda: 60000 EXP" //7 }; Uwaga! Kod wygląda jak gówno. Misje kasują się chyba co 24h, ale nie wiem dalczego xd Także podsumowując do poprawny macie Zapis/Wczytanie Questów. Natomiast cała reszta działa. codmod.sp
  2. Cześć. Czy jakaś dobra duszyczka mogłaby mi podesłać server.cfg, w którym nie będzie rozgrzewki :)?
  3. Cześć. Szukam rozwiązania, żeby po kliknięciu w menu: 1. Wpłać fragi Musiał wpisać wartość na czacie i ta wartość została zapisana w jakiejś zmiennej ;) Dam +'ika pomocnej duszyczce :)
  4. Próbowałem już to, ale nie działa :) pomocnicza miala byc tylko po to, żeby przypisać wartość, a później w OnClientConnected AmountKills[client] = pomocnicza; Ale to i to nie działało :(
  5. Cześć. Mam kod: public LoadData(client) { GetClientAuthId(client, AuthId_SteamID64, steamid, 64); new String:query[300]; //Zmienna, do ktorej jest przypisywane ponizsze zapytanie. Format(query, 300, "SELECT kills FROM players WHERE steamid = '%s'", steamid); //Zapytanie pobierajace dane o wchodzacym graczu new Handle:queryH = SQL_Query(DB, query); //Wykonujemy powyższe zapytanie if(queryH != INVALID_HANDLE) { if(SQL_FetchRow(queryH)) // Sprawdzamy czy istnieje gracz { //Gracz istnieje, a więc oczytujemy jego dane new String:query3[300]; Format(query3, 300, "SELECT kills FROM players WHERE steamid = '%s')", steamid); new Handle:queryH3 = SQL_Query(DB, query3); //Wykonujemy powyższe zapytanie pomocnicza = SQL_FetchInt(queryH3, 0); //Pobieramy ilosc zabojstw } else { //Gracz nie istnieje, a więc tworzymy go w bazie danych new String:query2[300]; Format(query2, 300, "INSERT INTO players(steamid, kills) VALUES ('%s', '0')", steamid); SQL_Query(DB, query2); //Wykonujemy powyższe zapytanie } } } Jednak SQL_FetchInt nie przypisuje żadnej wartości do AmountKills[client]. Założeniem pluginu jest, to żeby przy zabójstwie dodawać zabójstwo do zmiennej i zapysywać w bazie, ale to później już zrobię ;) Najbardziej zastanawiam się już od 3h(?) jak przypisać wartość :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...