Cześć.
Mam kod:
public LoadData(client)
{
GetClientAuthId(client, AuthId_SteamID64, steamid, 64);
new String:query[300]; //Zmienna, do ktorej jest przypisywane ponizsze zapytanie.
Format(query, 300, "SELECT kills FROM players WHERE steamid = '%s'", steamid); //Zapytanie pobierajace dane o wchodzacym graczu
new Handle:queryH = SQL_Query(DB, query); //Wykonujemy powyższe zapytanie
if(queryH != INVALID_HANDLE)
{
if(SQL_FetchRow(queryH)) // Sprawdzamy czy istnieje gracz
{
//Gracz istnieje, a więc oczytujemy jego dane
new String:query3[300];
Format(query3, 300, "SELECT kills FROM players WHERE steamid = '%s')", steamid);
new Handle:queryH3 = SQL_Query(DB, query3); //Wykonujemy powyższe zapytanie
pomocnicza = SQL_FetchInt(queryH3, 0); //Pobieramy ilosc zabojstw
}
else
{
//Gracz nie istnieje, a więc tworzymy go w bazie danych
new String:query2[300];
Format(query2, 300, "INSERT INTO players(steamid, kills) VALUES ('%s', '0')", steamid);
SQL_Query(DB, query2); //Wykonujemy powyższe zapytanie
}
}
}
Jednak SQL_FetchInt nie przypisuje żadnej wartości do AmountKills[client].
Założeniem pluginu jest, to żeby przy zabójstwie dodawać zabójstwo do zmiennej i zapysywać w bazie, ale to później już zrobię ;)
Najbardziej zastanawiam się już od 3h(?) jak przypisać wartość :(