Jump to content
Ruszył pierwszy oficjalny serwer CS:GO MYGO.pl [FFA] IP: 91.224.117.125:27015 ×
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Doktorek292

Użytkownik
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Doktorek292 last won the day on February 4

Doktorek292 had the most liked content!

Community Reputation

3

About Doktorek292

  • Rank
    Poszukiwacz

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Doktorek292

    Wycena

    Proszę o wycenę serwera CS:GO oraz kto chętny kupna serwera zapraszam na pw. https://www.gametracker.com/server_info/91.224.117.172:27015 Serwer stoi na 1s1k 128TR Dedykowany adres IP. Reklama do niedzieli na gosetti za 7 zł. Zarobki minimum 50 zł. Sam serwer ma nie całe 2 miesiące mod ma ponad tydzień.
  2. Witam. Sprzedam licencję 128 slotów za 70zl ważność do 2 grudnia. Jeżeli ktoś będzie chętny zapraszam na PW. Płatność najlepiej przelew. Inne formy płatności w razie wyjątku.
  3. Witam poszukuję osoby która jest w trakcie tworzenia serwera i chciała by wspólnie założyć sieć. Posiadam: Domenę: ATS3.PL Serwer TYP: Paintball Serwer TS3: Sloty 128 Kontakt po przez pw na forum lub TS3 podany wyżej. Nick Doktorek* Więcej szczegółów po kontakcie.
  4. Doktorek292

    Problem

    Witam mam problem z paintball A mianowicie to kulki paintball blokują mi dana osobe która jest w drużynie czy jest możliwość tego naprawienia lub zrobienia?
  5. Wgrałem a jak zrobić by dana drużyna miała inny skin?
  6. A jest możliwość ustawienia w tym pluginie by dany model był ustawiany domyślnie? Z automatu by nie wybierać go z menu? Oraz jak się nie mylę to chyba próbowałem wgrać ten plugin spróbuje jeszcze po pracy wgrać ale jak mi się nie uda to był byś w stanie mi pomóc? W sensie wytłumaczył co i jak
  7. Witam poszukuję pluginu oraz osoby ktra wgrała by mi na serwer plugin do zmiany modelu broni chodzi mi o model marker do paintballa.
  8. sformatuj inaczej piosenki bo mi też nie graja lub weż inne Zobacz czy ci te pójdą + nie rób żadnej konfiguracji w abner_res misc.rar
  9. Daj plik sp + config res'a jak masz ts3 to wbij ats3.pl jak moge to pomogę. i wbij na "Biuro Spraw do Administracji [ON]"
  10. Daj plik sp + config res'a
  11. To już nie jest gotowy skrypt który wystarczy wrzucić do sp arena1vs1 tak? A i powiedz mi jeszcze jak możesz gdzie go dokładnie mam wsadzić i co zrobić?
  12. A pobrały się na serwer?
  13. Teraz powiedz jaka mam linijke edytowac lub dodac zeby można było dostawać granaty? Macie jak komuś coś to pomoże. #include <sourcemod> #include <cstrike> #include <sdktools> #include <sdkhooks> #include <scp> #pragma semicolon 1 #pragma newdecls required public Plugin myinfo = { name = "[CS:GO] VIP", author = "xBonio & Avgariat", description = "Automatycznie wygenerowany VIP na ArenaSkilla.pl", version = "1.0", url = "http://arenaskilla.pl" }; char tag[64] = "[VIP]"; public void OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", PlayerSpawn); } int offsetHe; int offsetSmoke; public void OnMapStart() { int entindex; entindex = CreateEntityByName("weapon_hegrenade"); DispatchSpawn(entindex); offsetHe = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); entindex = CreateEntityByName("weapon_smokegrenade"); DispatchSpawn(entindex); offsetSmoke = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); } public Action PlayerSpawn(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if(!IsPlayerVIP(client)) return; if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0) SetEntProp(client, Prop_Send, "m_ArmorValue", 100); if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0) SetEntProp(client, Prop_Send, "m_bHasHelmet", 1); SetEntityHealth(client, 110); for(int x = 0; x < 1; x++) if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetHe) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_hegrenade"); for(int x = 0; x < 1; x++) if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetSmoke) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_smokegrenade"); } public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float[3] vel, float[3] angles, int &weapon) { if(!IsValidPlayer(client) || !IsPlayerAlive(client)) return; if(!IsPlayerVIP(client)) return; static int g_fLastButtons[MAXPLAYERS+1], g_fLastFlags[MAXPLAYERS+1], g_iJumps[MAXPLAYERS+1], fCurFlags, fCurButtons; fCurFlags = GetEntityFlags(client); fCurButtons = GetClientButtons(client); if (g_fLastFlags[client] & FL_ONGROUND && !(fCurFlags & FL_ONGROUND) && !(g_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP) g_iJumps[client]++; else if(fCurFlags & FL_ONGROUND) g_iJumps[client] = 0; else if(!(g_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP && g_iJumps[client] <= 1) { g_iJumps[client]++; float vVel[3]; GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", vVel); vVel[2] = 250.0; TeleportEntity(client, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, vVel); } g_fLastFlags[client] = fCurFlags; g_fLastButtons[client] = fCurButtons; } public void OnClientPutInServer(int client) { SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, FallDMG); } public void OnClientDisonnect(int client) { SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, FallDMG); } public Action FallDMG(int client, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype) { if(!IsValidPlayer(client) || !IsPlayerVIP(client)) return Plugin_Continue; if(damagetype & DMG_FALL) return Plugin_Handled; return Plugin_Continue; } public Action OnChatMessage(int &client, Handle recipients, char[] name, char[] message) { if(!IsPlayerVIP(client)) return Plugin_Continue; Format(name, MAXLENGTH_NAME, " \x02%s \x03%s\x01", tag, name); return Plugin_Changed; } public void OnClientPostAdminCheck(int client) { if(IsPlayerVIP(client)) { PrintToChatAll(" \x02%s \x03%N\x01 Wbija na serwer!\x01", tag, client); } } stock bool IsValidPlayer(int client) { if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientInGame(client) && !IsFakeClient(client) && !IsClientSourceTV(client)) return true; return false; } stock bool IsPlayerVIP(int client) { if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_RESERVATION && !(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_ROOT)) return true; return false; } Ale wiesz że drobne problemu które nie dają typowych granatów gdy wszystko chodzi i jest ok to nie pokazuje granatów?
  14. Witam mam pytanie jak rozwiazać problem z nie pojawianiem się granatów gdy mam vipa? Nie nie od hanysa generatora. + Dla czego nie wyświetla mi tagu przed nickiem na chacie?
×
×
  • Create New...