Czołem, aktualnie tworzę w 100% zmodyfikowaną mapę do GTA SAN ANDREAS która przenosi nas w świat post-apo.
Pojawił się pewien problem polegający na tym że przedmioty, budynki, drzewa itp nie renderują się tak szybko jak wcześniej postawione już przedmioty przez rockstar.
Najbardziej jest to zauważalne podczas bardzo szybkiej jazdy, gdy przedmioty postawione przeze mnie respią się praktycznie przed maską jadącego auta - normalnie nie uważałem tego za problem ponieważ aut szybko jadących nie będzie tak samo jak i zbytniej możliwości na szybkie poruszanie się poprzez wcześniej wspomniany całkowicie zdewastowany świat jednak piszę ponieważ obiekty naturalne głównie drzewa, są widoczne tylko gdy podejdę do nich na bliską odległość co uniemożliwia mi praktycznie robienie lasów i stawiania drzew. Po prostu ich nie widać, pojawiają się dopiero gdy jesteśmy kilkanaście kroków obok.. Lokacje które tworze cierpią na tym ponieważ często są otoczone drzewami które widać dopiero po podejściu blisko ( pozostałe obiekty widać ) podsumowując sformułuję pytanie - "co zrobić by obiekty postawione w MTA były widoczne z daleka - tak samo jak przedmioty postawione przez rockstar.
Oto przykładowy scren jednej z wielu wielu lokacji w której naocznie widać problem. W miejscu czerwonych kresek powinny być drzewa odzielające lokacje od pozostałych terenów - drzew jednak nie widać z daleka a rzeczy zbudowane przez rockstar już tak.