Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Hi, I'm trying to make a changed version of Parkour Fortress to run on my server. The changes that I'm trying to make are the following: Remove the feature that forces the players to play scout Remove the weapon restrictions Remove the super jump Disable health regeneration. I don't think this should be super hard, as it's only disabling features, not adding anything new. But I myself don't know how to do this. Can anyone help? Przeczytaj cały wpis
  3. So, how tf do you get some nice and fatal bullet wounds and your HP just keep being still? Nonsense! You gotta bleed to death. The plugin request: When HP goes below "x", -1hp every "y" seconds Przeczytaj cały wpis
  4. Wczoraj
  5. Ja to tu tylko zostawię dla osób które będą zainteresowane: https://www.pecetowicz.pl/topic/opinie-o-uzytkowniku-riv-split-104783/page/2/#comment-616682_wrap
  6. Odkryj świat emocji i wyjątkowych możliwości, jakie oferuje IviBet – miejsce, które przyciąga miliony graczy z całego świata. Jeżeli szukasz wiarygodnego źródła emocji oraz szansy na wygraną tutaj możesz czerpać inspirację z platformy IviBet , będącej jednym z liderów branży. Zarówno na IviBet, jak i IviBet , masz dostęp do szerokiej gamy możliwości zakładów sportowych oraz gier kasynowych. Niezależnie od tego, czy jesteś fanem sportów, czy preferujesz dreszczyk emocji w grach kasynowych, IviBet zaoferuje Ci wszystko, co najlepsze w obu tych dziedzinach.

    W sekcji zakładów sportowych IviBet masz możliwość obstawiania przedmeczowego wyboru gier, co umożliwia precyzyjne planowanie i strategiczne podejście do każdego zakładu. Dla tych, którzy cenią sobie bezpośrednią rywalizację, dostępne są również emocjonujące gry kasynowe. Możesz zmierzyć się z komputerem w tradycyjnych grach karcianych, zasiąść przy jednorękim bandycie lub spróbować szczęścia przy ruletce. Wszystko to dostępne jest w zaciszu własnego domu.

    Jednak prawdziwą perłą w koronie IviBet jest "Live Casino". Dzięki tej sekcji, granie nabrało nowego wymiaru – teraz to nie tylko Ty i maszyna, ale prawdziwy człowiek po drugiej stronie ekranu. Dzięki transmisjom na żywo, możesz obserwować każdy ruch swojego przeciwnika, co zwiększa uczciwość i emocje płynące z gry.

    Co jeszcze przyciąga graczy na IviBet? To bogata oferta bonusów i promocji. Wystarczy się zarejestrować, wykonać kilka prostych kroków, a na Twoim koncie pojawią się dodatkowe środki, które możesz wykorzystać w dowolnych grach. Dalsze informacje o aktualnych bonusach znajdziesz bezpośrednio na stronie IviBet.

  7. Zachęcamy do zaplanowania wizyta na stronie Ice Casino, gdzie każdy miłośnik gier znajdzie coś dla siebie, ciesząc się przy tym bezpiecznym i komfortowym środowiskiem. Platforma oferuje szeroki wachlarz atrakcji, od klasycznych automatów po zaawansowane gry stołowe. Dzięki współpracy z renomowanymi dostawcami oprogramowania, Ice Casino zapewnia swoim użytkownikom nie tylko wysoką jakość gier, ale także pełne bezpieczeństwo i komfort podczas rozgrywki. Dodatkowo, atrakcyjne bonusy i promocje są dostępne dla nowych oraz stałych graczy, co czyni każdą wizytę jeszcze bardziej korzystną.

  8. 1Win to miejsce, w którym szeroki wybór zakładów sportowych i różnorodność gier kasynowych tworzą nieodpartą kombinację. Dzięki ogromnemu bonusowi za pierwszy depozyt oferta ta staje się jeszcze bardziej kusząca dla graczy, czytaj online aby nie przegapić najlepszych ofert. 😉 Oprócz atrakcyjnych promocji i bonusów, 1Win oferuje również wysokiej jakości obsługę klienta oraz płynne i bezpieczne środowisko gry. Nasza platforma zapewnia wygodną nawigację i intuicyjny interfejs, dzięki czemu korzystanie z niej jest dla użytkowników prawdziwą przyjemnością. W 1Win dbamy o to, aby każdy gracz mógł wygodnie i bezpiecznie cieszyć się wspaniałą rozrywką. 💪 Dzięki różnorodności dostępnych opcji 1Win staje się ulubieńcem wielu fanów zakładów sportowych i gier kasynowych. Niezależnie od tego, czy wolisz sportowe emocje, czy ekscytującą grę kasynową, nasza platforma ma wszystko, czego potrzebujesz, aby spełnić Twoje oczekiwania. Dołącz do nas już dziś i dowiedz się, dlaczego 1Win to coś więcej niż tylko kasyno online! 🎉

  9. Zapraszamy do świata zakładów sportowych i gier kasynowych oferowanych przez Betsson Polska, gdzie jakość i emocje są na najwyższym poziomie. W naszym serwisie każdy fan gier i zakładów znajdzie coś dla siebie. Przyjdź i zegarek jak oferujemy najlepsze wrażenia hazardowe online, łącząc nowoczesne technologie z tradycją.

    Nasze kasyno online oferuje szeroką gamę gier, od automatów po różne warianty ruletki, które z pewnością zaspokoją gusta zarówno nowych, jak i doświadczonych graczy. Sekcja slotów to prawdziwa kopalnia różnorodności – znajdziesz tu zarówno klasyczne automaty, jak i nowoczesne video sloty z fascynującymi motywami oraz zaawansowanymi funkcjami bonusowymi.

    Ruletka w naszym kasynie to emocjonujące wyzwanie, z różnymi odmianami do wyboru – europejska, amerykańska, czy francuska. Każda z nich oferuje unikalną szansę na wygraną. Bez względu na to, czy jesteś strategiem, czy liczy się dla ciebie przede wszystkim zabawa, Betsson Polska dostarcza najwyższej klasy rozrywkę.

    Dołączając do Betsson Polska, możesz być pewien, że grasz w bezpiecznym i sprawdzonym miejscu. Nasze kasyno online gwarantuje nie tylko doskonałe gry, ale także pełne wsparcie i atrakcyjne promocje, które pomogą zwiększyć twoje szanse na sukces. Sprawdź sam, co możemy ci zaoferować, i doświadcz najlepszego hazardu online z Betsson Polska!

  10. Ostatni tydzień
  11. Naro

    Kupie rozkręcony serwer

    F5 Kupię każdy rozkręcony mod CS 1.6 lub CSGO 2 😉 cena bez limitu
  12. Kompletny przewodnik po jackpotach: jak działają i gdzie je znaleźć?

    W świecie online, czas to nie tylko pieniądz, ale i klucz do odkrycia wielkich nagród. W tym kontekście, warto zegarek na platformę 888Starz Polska, która oferuje swoim użytkownikom dostęp do szeregu atrakcji, które mogą przynieść nie tylko satysfakcję, ale i realne korzyści finansowe. Zrozumienie, jak działają jackpoty, może znacząco zwiększyć Twoje szanse na wygraną.

    Jak działają jackpoty?
    Jackpoty to jedne z najbardziej pożądanych nagród w internetowych platformach rozrywkowych. Ich działanie opiera się na prostej zasadzie kumulacji - im więcej uczestników dołącza do gry, tym większa pula nagród. Jackpoty mogą być stałe lub progresywne. Te drugie rosną każdorazowo, gdy gracz dokonuje zakładu i część tego zakładu przekazywana jest do puli głównej.

    Gdzie znaleźć najlepsze jackpoty?
    Aby znaleźć najatrakcyjniejsze jackpoty, warto skupić się na platformach z dobrze rozwiniętą infrastrukturą i wiarygodnością, takich jak 888Starz Polska. Tutaj znajdziesz nie tylko różnorodność gier, ale i przejrzyste zasady uczestnictwa oraz szybkie i bezpieczne metody płatności, także w kryptowalutach, co jest istotne dla zachowania anonimowości i bezpieczeństwa transakcji.

    888Starz Polska – miejsce, gdzie warto grać
    888Starz Polska oferuje nie tylko szeroki wachlarz gier, ale i unikalne turnieje, które mogą znacznie zwiększyć Twoje szanse na zdobycie atrakcyjnych nagród. Dzięki współpracy z renomowanymi twórcami gier, platforma zapewnia uczciwą i ekscytującą rozgrywkę. Ponadto, stałe promocje i bonusy dla aktywnych uczestników czynią grę jeszcze bardziej atrakcyjną.

    W rozwinięciu tematu warto zwrócić uwagę na psychologiczne aspekty gry o duże nagrody. Dążenie do wygranej może być ekscytujące, ale ważne jest, aby podchodzić do gry z odpowiednią strategią i samokontrolą. Inteligentne zarządzanie swoim budżetem i wyznaczanie sobie granic to kluczowe elementy, które mogą przyczynić się do osiągnięcia sukcesu bez niepotrzebnego ryzyka.

    Kolejnym istotnym aspektem jest wybór odpowiedniej gry. Na platformach takich jak 888Starz Polska, użytkownicy mają dostęp do różnorodnych gier, które oferują jackpoty. To, czy zdecydujesz się na gry liczbowe, karciane czy może sloty, powinno zależeć od Twoich preferencji oraz zrozumienia zasad danej gry. Warto pamiętać, że każda gra ma swoją specyfikę i różne prawdopodobieństwo wygranej.

    Oprócz wyboru gry, ważne jest również, aby śledzić trendy i analizować, które gry cieszą się największą popularnością i dlaczego. Zrozumienie trendów może pomóc w wybraniu gier, które oferują nie tylko wysokie jackpoty, ale także lepsze szanse na wygraną. Platformy takie jak 888Starz Polska często aktualizują swoją ofertę, wzbogacając ją o nowe i ekscytujące opcje, które przyciągają graczy szukających nowych doświadczeń i dużych wygranych.

    Zrozumienie mechanizmu działania jackpotów oraz wybór odpowiedniej platformy to klucz do sukcesu w świecie online. 888Starz Polska stanowi doskonały wybór dla tych, którzy cenią sobie różnorodność, bezpieczeństwo oraz możliwość realnego zwrotu z inwestycji w rozrywkę. Zatem, nie czekaj - zanurz się w świat, gdzie każda chwila może przynieść spektakularny sukces.

  13. Witam. Mam na sprzedaż kilka licencji IPS. Ceny od 250 do 400 zł ( w zależności od licencji ) Kontakt pw. Od jakiegoś czasu transfer licencji jest zabroniony. Po transakcji zmieniam dane na dane kupującego. Kupujesz licencję na swoją odpowiedzialność.
  14. Siemano, mam problem z kompilacja plików,Robie wszystko zgodnie z docs i dalej nic nie moge skompilowac, moglby mi ktos prosze wytlumaczyc od pierwszego punktu do ostatniego jakbym mogl skompilwoac jakis plik?
  15. Hellos I would also like a radom player plugin, that is, for tero to choose a radom player and give 200 hp + 100 ap and for ct to give a radom player 250 hp + 150 ap, yes I would like a radom player (tero and ct) to appear after 60 sec. Przeczytaj cały wpis
  16. Advanced DevZones AntiCamp (v0.2 - 08.05.24) DESCRIPTION This plugin is the advanced version of already published Dev Zones Anticamp plugin. Players are killed if they do not leave an area that their team must leave within a set number of seconds. You need DevZones to use this plugin ! https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=224839 BUGS None. yet USAGE Put anticamp in front of the zone name so plugin recognizes the zone. If you want the zone to affect only the CT team, add :ct to the end of the zone name. If you want the zone to affect only the T team, add :t to the end of the zone name. If you want the zone to affect all teams, either add :all to the end of the zone name or leave it blank. https://youtu.be/C-bY5ZdGFuk?si=Y3FTzju3Wl_pOgME CHANGELOG Code: . CVARS Code: // 1->Plugin enabled, 0->Plugin disabled // - // Default: "1" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_vxanticamp_enable "1" // Time before camp time gets reset after leaving a zone // - // Default: "15" sm_vxanticamp_lefttime "15" // Allowed camp time // - // Default: "30" // Minimum: "10.000000" sm_vxanticamp_time "30" PHRASES Code: "Phrases" { "inAntiCampZone" { "#format" "{1:d}" "en" "!!!You Are Within AntiCamp Zone!!!\nYou have {1} seconds to leave the zone" "tr" "!!!AntiCamp Alanındasın!!!\nAlanı terketmek için kalan süren: {1}" } "Smote" { "en" "You got smote for not leaving the AntiCamp zone!" "tr" "AntiCamp alanını terk etmediğin için çarpıldın!" } "Smotetext" { "#format" "{1:s}" "tr" "{green}{1} {default}anticamp alanından ayrılmadı için çarpıldı!" "en" "{green}{1} {default}got smote for not leaving the AntiCamp zone!" } "LeftZone" { "#format" "{1:0.0f}" "tr" "AntiCamp Alanından Ayrıldın\nCamp Süresinin sıfırlanması için {1} saniye beklemelisin." "en" "You Left The Zone\nYou have to wait {1} seconds before your Camp time gets reset." } } Attached Files Get Plugin or Get Source (vx_anticamp.sp - 7.6 KB) vx_anticamp.smx (17.7 KB) vx_anticamp.phrases.txt (812 Bytes) Wyświetl pełny artykuł
  17. Can it be fixed when I use the admin command "amx_givexp" to give someone EXP and the server crashes? admin.inl PHP Code: /* * Admin Functions */ // Advanced Swear Filter and Punishment plugin uses this function public ADMIN_ServerHandler() { // Make sure WC3 is loaded if ( !WC3_Check() ) { return PLUGIN_HANDLED; } new szCmd[32], szArg1[32], szArg2[32]; read_argv( 0, szCmd, 31 ); read_argv( 1, szArg1, 31 ); read_argv( 2, szArg2, 31 ); new id = str_to_num( szArg1 ); new iXP = str_to_num( szArg2 ); if ( equal( szCmd, "amx_takexp" ) ) { iXP *= -1; iXP += p_data[id][P_XP]; } else if ( equal( szCmd, "changexp" ) ) { iXP += p_data[id][P_XP]; } ADMIN_SetXP( id, iXP ); return PLUGIN_HANDLED; } // This will handle every admin client command public ADMIN_Handler( id ) { new szCmd[32]; read_argv(0, szCmd, 31); // Make sure WC3 is loaded if (!WC3_Check() && !equal(szCmd, "wc3_disable") && !equal(szCmd, "wc3_enable")) { ADMIN_Print(id, "%s WC3 has been disabled by an admin of this server", g_MODclient); return PLUGIN_HANDLED; } // Make sure the user is an admin if (!(get_user_flags(id) & XP_GetAdminFlag())) { client_print(id, print_console, "%L", id, "YOU_HAVE_NO_ACCESS", g_MODclient); return PLUGIN_HANDLED; } // OK we're free to go!!! new szArg1[32], szArg2[32]; read_argv(1, szArg1, 31); read_argv(2, szArg2, 31); // Give the user XP if (equal(szCmd, "wc3_givexp") || equal(szCmd, "amx_givexp")) { if ( read_argc() < 3 ) { ADMIN_Print( id, "Format: %s <name|#id|auth|@TEAM|@ALL> <xp>", szCmd ); return PLUGIN_HANDLED; } ADMIN_GiveXP( id, szArg1, str_to_num( szArg2 ) ); } // Set the level of a user's race else if ( equal( szCmd, "wc3_setlevel" ) ) { if ( read_argc() < 3 ) { ADMIN_Print( id, "Format: %s <name|#id|auth|@TEAM|@ALL> <level>", szCmd ); return PLUGIN_HANDLED; } new iLevel = str_to_num( szArg2 ); if ( iLevel < 0 || iLevel >= 11 ) { ADMIN_Print( id, "%s Error, level must be in between (or equal to) 0 and 10", g_MODclient ); return PLUGIN_HANDLED; } ADMIN_SetLevel( id, szArg1, iLevel ); } // Give the user an item else if ( equal( szCmd, "wc3_giveitem" ) ) { if ( read_argc() < 3 ) { ADMIN_Print( id, "Format: %s <name|#id|auth|@TEAM|@ALL> <item id or name>", szCmd ); return PLUGIN_HANDLED; } new iItemID; if ( is_str_num( szArg2 ) ) { iItemID = str_to_num( szArg2 ); if ( iItemID > 17 || iItemID < 0 ) { ADMIN_Print( id, "%s Error, item id must be in between (or equal to) 0 and 17", g_MODclient ); return PLUGIN_HANDLED; } } ADMIN_GiveItem( id, szArg1, iItemID ); } // Enable the plugin else if ( equal( szCmd, "wc3_enable" ) ) { // Plugin was already enabled, why re-enable? if ( warcraft3 ) { ADMIN_Print( id, "%s The plugin was already enabled!", g_MODclient ); } // Enable the plugin! else { warcraft3 = true; ADMIN_Print( id, "%s Plugin enabled!", g_MODclient ); } } // Disable the plugin else if ( equal( szCmd, "wc3_disable" ) ) { // Plugin was already enabled, why re-enable? if ( !warcraft3 ) { ADMIN_Print( id, "%s The plugin was already disabled!", g_MODclient ); } // Disable the plugin! else { // What needs to happen here? // - all skills set to 0 for each player // - call SHARED_SetGravity // - call SHARED_SetInvis // - call SHARED_SetSpeed // - stop tasks - like money task for dod // - ULT_ClearIcons( id ) warcraft3 = false; ADMIN_Print( id, "%s Plugin disabled!", g_MODclient ); } } new szArgs[128]; read_args( szArgs, 127 ); ADMIN_Log( id, szCmd, "%s", szArgs ); return PLUGIN_HANDLED; } // Actually set the user's XP ADMIN_SetXP( id, iXP ) { if ( iXP < 0 ) { iXP = 0; } p_data[id][P_XP] = iXP; XP_Check( id ); set_task( 0.3, "WC3_GetUserInput", TASK_GETINPUT + id ); } // Set the user's level ADMIN_SetLevel( id, szTarget[], iLevel ) { new iXP = XP_GetByLevel( iLevel ); new iTarget = 0, bool:bTargetFound = false; // Do this while we continue having a target! while ( ( iTarget = FindTarget( iTarget, szTarget ) ) > 0 ) { ADMIN_SetXP( iTarget, iXP ); client_print( iTarget, print_chat, "%s The admin has set your race's level to %d", g_MODclient, iLevel ); bTargetFound = true; } // No target found :/ if ( !bTargetFound ) { ADMIN_NoTargetFound( id, szTarget, ( iTarget == -2 ) ); } } // Give the user some XP ADMIN_GiveXP( id, szTarget[], iXP ) { new iTarget = 0, bool:bTargetFound = false; // Do this while we continue having a target! while ( ( iTarget = FindTarget( iTarget, szTarget ) ) > 0 ) { ADMIN_SetXP( iTarget, p_data[iTarget][P_XP] + iXP ); client_print( iTarget, print_chat, "%s %L", g_MODclient, iTarget, "THE_ADMIN_GAVE_YOU_EXPERIENCE", iXP ); bTargetFound = true; } // No target found :/ if ( !bTargetFound ) { ADMIN_NoTargetFound( id, szTarget, ( iTarget == -2 ) ); } } // Give the user an item ADMIN_GiveItem( id, szTarget[], iItemID ) { new szItemName[32]; LANG_GetItemName ( iItemID, id, szItemName, 31 ); new iTarget = 0, bool:bTargetFound = false; // Do this while we continue having a target! while ( ( iTarget = FindTarget( iTarget, szTarget ) ) > 0 ) { client_print( iTarget, print_chat, "%s The admin has given you the item '%s'", g_MODclient, szItemName ); ITEM_GiveItem( iTarget, iItemID ); bTargetFound = true; } // No target found :/ if ( !bTargetFound ) { ADMIN_NoTargetFound( id, szTarget, ( iTarget == -2 ) ); } } // Find a user based on szTarget FindTarget( iLastID, szTarget[] ) { new iTarget = -1; // Then we want to basically return everyone! if ( equali( szTarget, "@ALL" ) ) { new players[32], iTotalPlayers, i; get_players( players, iTotalPlayers ); // Loop through and search for the next target for ( i = 0; i < iTotalPlayers; i++ ) { // Target found, so lets return the next one (if possible)!! if ( players[i] == iLastID && i + 1 != iTotalPlayers ) { iTarget = players[i+1]; } } // No target was found so return the first one if ( iTotalPlayers > 0 && iLastID == 0 ) { iTarget = players[0]; } } // Find a target based on the team else if ( szTarget[0] == '@' ) { new iTeam = -1; // Counter-Strike and Condition Zero Checks if ( g_MOD == GAME_CSTRIKE || g_MOD == GAME_CZERO ) { if ( equali( szTarget, "@T" ) ) { iTeam = TEAM_T; } else if ( equali( szTarget, "@CT" ) ) { iTeam = TEAM_CT; } } // Day of Defeat check else if ( g_MOD == GAME_DOD ) { if ( equali( szTarget, "@ALLIES" ) ) { iTeam = ALLIES; } else if ( equali( szTarget, "@AXIS" ) ) { iTeam = AXIS; } } // Make sure a team was found if ( iTeam != -1 ) { new players[32], iTotalPlayers, i, iFirstPlayer = -1, bool:bSaveNext = false; get_players( players, iTotalPlayers ); // Loop through and search for the next target for ( i = 0; i < iTotalPlayers; i++ ) { // Make sure they're on the same team if ( iTeam == get_user_team( players[i] ) ) { // This is the next available player if ( bSaveNext ) { iTarget = players[i]; break; } // If this is the previous target, we need to get the next one! if ( players[i] == iLastID ) { bSaveNext = true; } // Save the FIRST player on this team if ( iFirstPlayer == -1 ) { iFirstPlayer = players[i]; } } } // No target was found so return the first one that matches the team (the target could still be -1 if iFirstPlayer wasn't found) if ( iLastID == 0 ) { iTarget = iFirstPlayer; } } } // Otherwise search for a player else { // Initial search is by player name new iPlayer = find_player( "a", szTarget ); // If not found, search by partial match if ( !iPlayer ) { iPlayer = find_player( "bl", szTarget ); if ( iPlayer ) { // Then Multiple clients found if ( iPlayer != find_player( "blj", szTarget ) ) { return -2; } } } // If not found, search by auth id if ( !iPlayer ) { iPlayer = find_player( "c" , szTarget ); } // If not found, search by user id if ( !iPlayer ) { // Make sure we have a user id if ( szTarget[0] == '#' && szTarget[1] ) { iPlayer = find_player( "k", str_to_num( szTarget[1] ) ) } } // Yay we have a match!!! if ( iPlayer && iLastID != iPlayer ) { iTarget = iPlayer; } } return iTarget; } ADMIN_NoTargetFound( id, szTarget[], bool:bMulti ) { // Multiple clients found if ( bMulti ) { ADMIN_Print( id, "%s There is more than one client matching '%s'", g_MODclient, szTarget ); } else { ADMIN_Print( id, "%s Unable to find target(s) '%s'", g_MODclient, szTarget ); } // List what the available targets are if ( g_MOD == GAME_CSTRIKE || g_MOD == GAME_CZERO ) { ADMIN_Print( id, "%s Available targets are: @ALL, @CT, @T or the player's name/auth/#id", g_MODclient ); } else if ( g_MOD == GAME_DOD ) { ADMIN_Print( id, "%s Available targets are: @ALL, @ALLIES, @AXIS or the player's name/auth/#id", g_MODclient ); } } // Function will print to server console or client console based on the ID number ADMIN_Print( id, text[], {Float,_}:...) { // format the text as needed new szFormattedText[128]; format_args( szFormattedText, 127, 1 ); if ( id == 0 ) { server_print( szFormattedText ); } else { client_print( id, print_console, szFormattedText ); } // Gets rid of compiler warning if ( text[0] == 0 ) { return; } } // Adapted from war3x's log file (I was lazy) ADMIN_Log( id, szCommand[], {Float,_}:... ) { new szLogFile[128]; get_configsdir( szLogFile, 127 ); formatex( szLogFile, 127, "%s/war3ft/wc3_admin.log", szLogFile ); new szFormattedText[128]; format_args( szFormattedText, 127, 2 ); if ( !file_exists( szLogFile ) ) { write_file( szLogFile, "WC3 : Frozen Throne", -1 ); write_file( szLogFile, "Logging of admin commands", -1 ); write_file( szLogFile, " ", -1 ); } new szAdminName[32], szSteamID[32], szTeam[13]; if ( id > 0 ) { get_user_name( id, szAdminName, 31 ); get_user_authid( id, szSteamID, 31 ); get_user_team( id, szTeam, 12 ); } else { copy( szAdminName, 31, "SERVER" ); copy( szSteamID, 31, "SERVER" ); } new szCurrentTime[32]; get_time( "L %m/%d/%Y %H:%M:%:S", szCurrentTime, 31 ); new szLogEntry[256]; formatex( szLogEntry, 255, "%s Cmd: ^"%s<%d><%s><%s>^" '%s %s'", szCurrentTime, szAdminName, get_user_userid( id ), szSteamID, szTeam, szCommand, szFormattedText ); write_file( szLogFile, szLogEntry, -1 ); // Gets rid of compiler warning if ( szCommand[0] == 0 ) { return; } } Attached Files Get Plugin or Get Source (war3ft.sma - 20.4 KB) Przeczytaj cały wpis
  18. Allows use sb_takecontrol command without sv_cheats 1. Only L4D2 Support. code: #include <sourcemod> #define PLUGIN_VERSION "0.0.1" public OnPluginStart(){ int flags=GetCommandFlags("sb_takecontrol"); SetCommandFlags("sb_takecontrol", flags & ~FCVAR_CHEAT); } Attached Files Get Plugin or Get Source (sb_tk.sp - 189 Bytes) sb_tk.smx (3.5 KB) Wyświetl pełny artykuł
  19. Description: I will short discuss how this plugin works. This plugin checks players frags, kills (Boomer, Smoker, Hunter) special infected, don't works with witch and tank. ----------------------------------------------- How To Install? 1.First L4D_FragsChecker.sp -> comile sp file to smx. 2.Put your L4D_FragsChecker.sp file to plugins folder. 3.Run. or you can download smx, and put right away to plugin folder. :) ----------------------------------------------- Commands for use in-game: write in chat-game: /frags or !frags You will see a list of kills at the bottom. ----------------------------------------------- This plugin works to all versions of sourcemod. So yo can test it to your game. Attached Files Get Plugin or Get Source (L4D_FragsChecker.sp - 4.3 KB) L4D_FragsChecker.smx (5.0 KB) Wyświetl pełny artykuł
  20. siema, od aktualizacji w cs go zepsuł mi się mikrofon. w innych grach mikrofon normalnie działa. Pomoze ktoś?
  21. siema, mam problem z mikrofonem w CS2. w menu cs jak i na steamie działa normalnie. Wiecie jak to naprawić ?
  22. Who can help me,how to create buy zone on maps that don't have it,like fy and aim maps? Przeczytaj cały wpis
  23. GTR

    Kupie wpln pukawka

    Kupie niewielką kwote wpln pukawka + - 100 zł Max przelicznik 0,65
  24. I found this plugin down there. https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=202853 This plugin is using Parachute admins only. I want to make it BOTS ONLY. I think it should be a little tweaks, but I'm noob in scripting. Hoping for you help. Have a nice Day. PHP Code: #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <engine> new para_ent[33] new pDetach, pFallSpeed, pEnabled new gBitAdmin #define AddToBit(%1) ( gBitAdmin |= (1<<%1) ) #define RemoveFromBit(%1) ( gBitAdmin |= ~(1<<%1) ) #define IsInBit(%1) ( gBitAdmin & %1 ) public plugin_precache() precache_model("models/parachute.mdl") public plugin_init() { register_plugin("Parachute", "1.3", "KRoT@L/JTP10181") // edited by ^^KaMaZZ~.^ pEnabled = register_cvar("sv_parachute", "1" ) pFallSpeed = register_cvar("parachute_fallspeed", "100") pDetach = register_cvar("parachute_detach", "1") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "newSpawn", 1) register_event("DeathMsg", "death_event", "a") } public client_putinserver(id) { static iFlags iFlags = get_user_flags(id) if(iFlags & ADMIN_BAN) AddToBit(id) parachute_reset(id) } public client_disconnect(id) { if(IsInBit(id)) RemoveFromBit(id) parachute_reset(id) } public newSpawn(id) { if(IsInBit(id)) { if(para_ent[id] > 0) { remove_entity(para_ent[id]) fm_set_user_gravity(id, 1.0) para_ent[id] = 0 } } } public death_event() { new id = read_data(2) parachute_reset(id) } parachute_reset(id) { if(para_ent[id] > 0) { if (is_valid_ent(para_ent[id])) remove_entity(para_ent[id]) } if (is_user_alive(id)) fm_set_user_gravity(id, 1.0) para_ent[id] = 0 } public client_PreThink(id) { if( !get_pcvar_num(pEnabled) || !is_user_alive(id) || !IsInBit(id) ) return; new Float:fallspeed = get_pcvar_float(pFallSpeed) * -1.0 new Float:frame new button = get_user_button(id) new oldbutton = get_user_oldbutton(id) new flags = get_entity_flags(id) if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) { if (get_pcvar_num(pDetach)) { if (fm_get_user_gravity(id) == 0.1) fm_set_user_gravity(id, 1.0) if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) { entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0) return } frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0 entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame) entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame) if (frame > 254.0) { remove_entity(para_ent[id]) para_ent[id] = 0 } } else { remove_entity(para_ent[id]) fm_set_user_gravity(id, 1.0) para_ent[id] = 0 } return } if (button & IN_USE) { new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) if (velocity[2] < 0.0) { if(para_ent[id] <= 0) { para_ent[id] = create_entity("info_target") if(para_ent[id] > 0) { entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute") entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id) entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW) entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl") entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0) } } if (para_ent[id] > 0) { entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0) entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0) fm_set_user_gravity(id, 0.1) velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) { frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0 entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame) entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame) if (frame > 100.0) { entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0) } } } } else if (para_ent[id] > 0) { remove_entity(para_ent[id]) fm_set_user_gravity(id, 1.0) para_ent[id] = 0 } } else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 ) { remove_entity(para_ent[id]) fm_set_user_gravity(id, 1.0) para_ent[id] = 0 } } stock Float:fm_get_user_gravity(index) { new Float:gravity; pev(index, pev_gravity, gravity); return gravity; } stock fm_set_user_gravity(index, Float:gravity = 1.0) { set_pev(index, pev_gravity, gravity); return 1; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ fbidis\\ ansi\\ ansicpg1252\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil\\ fcharset0 Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ ltrpar\\ lang13313\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */ Przeczytaj cały wpis
  25. Wcześniejsza
  26. Unicode Host Name Source Dedicated Server is very bad at parsing Unicode characters when reading the server .cfg file, however, it is supported internally. This plugin correctly applies the hostname ConVar including all the Unicode characters. Drag and drop and easy to use. ConVars None, uninstall plugin to disable. Changelog1.0.0Initial Release Special Considerations Only server names defined in the server's desired .cfg file are supported. Launching your server with the +hostname parameter is not supported. Supported Games Every Source Engine game should be supported in theory. But only Left 4 Dead 2 was tested. Screenshots Attached Thumbnails Attached Files Get Plugin or Get Source (unicode_hostname.sp - 2.5 KB) Wyświetl pełny artykuł
  27. Witajcie! 🖐️ Z wielką radością pragniemy ogłosić, że właśnie wystartowała sprzedaż serwerów do CS2! Zapraszamy do zapoznania się z naszą atrakcyjną ofertą (klik), która składa się obecnie z dwóch pakietów: CS2 DEV oraz CS2 STANDARD. Ceny naszych usług rozpoczynają się już od 24.99 zł / 54.99 zł brutto. Dodatkowo, oferujemy wyjątkowo rozbudowany Panel, w którym znajdziesz między innymi: 🛒 Itemshop całkowicie darmowy w ramach usługi. Przykładowy itemshop dostępny tutaj: https://is.zenway.pl/purchase/9c7AaqnY0J 🛠️ Wbudowany instalator pluginów, ułatwiający proces instalacji 📦 Instalator paczek serwerowych 📜 Rozbudowany system logów, który możesz dostosować do własnych potrzeb i wysyłać na swój serwer Discord Aby uczcić ten początek, zachęcamy użytkowników Mygo do skorzystania z naszej promocji -15% z kodem mygo15 Zapraszamy do dołączenia do naszej społeczności! 🎮
  28. This is a plugin based off of the bring/goto plugin from tf2 which doesn't work in the source mods so i decided to make this invoke the cheat commands, getpos through functions and setpos on the target to teleport to them or bring them! This should work on the TF2 sourcemod's for admins to use! CVARS: sm_bring - Brings a specified client to you sm_goto - Teleports you to the specified client Attached Files Teleport.smx (5.2 KB) Get Plugin or Get Source (Teleport.sp - 3.0 KB) Wyświetl pełny artykuł
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...