Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Nie wiem co bierzesz ale bierz połowę dobrze? Tak jak wspomniał Boski wyżej, plany odejścia jak i problemów zdrowotnych ciągną się od x lat i się nasilił w tym roku, także reasumując: nikt z internetu nie miał wpływu na moją decyzję z oddaniem forum dla Kuby. Co do Twoich tekstów o jakiś obrzydliwych rzeczach, bardzo chętnie poczytam sobie co tam na kogo masz, ja sobie nie mam nic do zarzucenia. Dodatkowo jeżeli masz dowody na to, że ktoś robi coś niezgodne z prawem to po prostu to zgłoś na policję 🙂 Jeżeli będą jakieś pytania do mojej osoby proszę bezpośrednio się kontaktować na fejsiku odpowiem na wszystko.
  3. ciekawe co to za technik serwerów który bierze 150 złoty za plugin od 13 letnich dzieciaków. Zapraszam do mnie, zrobię lepiej i taniej. Rumcajs już od paru lat mówi o odejściu i skupieniu się na sobie, więc Xd Chyba leki nie działają
  4. Map Weapons Manager Inspired by AMXX plugin by danielkza. The reason I made this plugin is because I myself was looking for a plugin that could do this, but couldn't find any. Hopefully this will be of use to someone who is also looking for similar functionality. Usage: It's simple, enable the debug cvar and pickup a weapon that has been spawned by the map to be respawned. Once picked up there will be a log in the client console, with a command you can simply copy and paste into the console and click enter. Now there will be a file generated in the configs folder (map_weapon_spawns/map_name.spawns.txt) Cvars: sm_map_weapons_manager_on <0|1> - Enables the respawning functionality. (Default: 1) sm_map_weapons_manager_debug <0|1> - Enables debug messages useful when adding new locations. (Default: 0) sm_map_weapons_manager_time <time> - Set how long to wait before respawning the weapon. (Default: 10) Note: plugin.map_weapons_manager.cfg will be automatically generated in your SourceMod cfg directory. Commands: sm_create_weapon_spawn <weapon_name> <x> <y> <z> <angX> <angY> <angZ> - Creates weapon spawn at specified location for current map. (ADMFLAG_GENERIC) Attached Files Get Plugin or Get Source (map_weapons_manager.sp - 9.2 KB) map_weapons_manager.phrases.txt (793 Bytes) Wyświetl pełny artykuł
  5. Nie jest to dla was dziwne? Podczas mojej nieobecności związanej z wakacjami w ZK znika Angel Dwa dni po moim powrocie leci pierwsza głowa jednej z pierwszych sieci cs`a - dla nie wtajemniczonych właściciel csowicze Rumcajs Jumper odchodzi z roli właściciela i składa rezygnację uzasadniając to przede wszystkim problemami psychicznymi Podczas mojej nieobecności upada po ponownej próbie reaktywacji projekt który istniał 8 lat - cs 4 frags gdzie główna osoba odpowiedzialna za to przedsięwzięcie to "bliski przyjaciel" GeT`a. Dużo się dowiedziałem, tu i tam, dużo wiem i dużo słyszę rozprawy sądowe wbrew pozorom dają dużo do myślenia, dużo informacji ponieważ poruszanych na nich jest bardzo dużo wątków. Niestety tak jak mówił prokurator - mogę o czymś mówić, pokazywać to już nie koniecznie. Jestem pewien że gdyby każdy z was dowiedział się jakim obrzydliwym światem jest społeczność sieci serwerów to 3/4 z was przestała by się tym interesować. To co robią i robiły pewne osoby z czołowych sieci w Polsce jest aktem najgorszego obrzydlistwa. Tak jak pisałem na wstępie jedna głowa z całej "paczki" poleciała. "problemy psychiczne" w 10000% się zgodzę bo to co robicie innym w internecie jest chore psychicznie Więc obserwujcie dalsze wydarzenia w internecie, liczcie głowy które spadną czas wyciągać prawdę na wierzch 😉 Teraz jeszcze na zakończenie zwrócę się do pewnego bardzo wygadanego "technika serwerów" - czas tyka 🙂 Popyt napędza sprzedaż to fakt ale 150zl za JEDEN plugin od 13 letnich dzieci chcących mieć swój serwer - trochę nie etyczne Bóg z wami
  6. Nie wchodziłeś ze mną w transakcję, a robiłem w swoim życiu tylko jedną transakcję z licencją IPS ( która została zablokowana nie z mojego powodu ). Proszę się wstrzymać od opinii osób, które nie dokonywały ze mną transakcji.
  7. Wczoraj
  8. With this plugin, you can set cvars and their values to remain unchanged, ensuring they always maintain the same value. Add 'immutable_cvars.ini' in your configs folder. Attached Files Get Plugin or Get Source (amxx_immutable_cvars.sma - 1.9 KB) immutable_cvars.ini (33 Bytes) Przeczytaj cały wpis
  9. https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=23824 Could he please just change it to Does the bot have no fall damage? or TR Attached Files Get Plugin or Get Source (no_fall_damage.sma - 763 Bytes) Przeczytaj cały wpis
  10. Ostatni tydzień
  11. Hello , i found this plugin made by OciXCrom and i want to do few settings if somebody can help. P.S original had AWP as well but i deleted. Code: #include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fun> #include <hamsandwich> new g_iMenu public plugin_init() { register_plugin("Weapons Menu", "1.0", "OciXCrom") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1) CreateMenu() } CreateMenu() { g_iMenu = menu_create("Select your \rweapons\y!", "Menu_Handler") menu_additem(g_iMenu, "\wAK47 \y+ \wDeagle") menu_additem(g_iMenu, "\wM4A1 \y+ \wDeagle") } public OnPlayerSpawn(id) { if(!is_user_alive(id)) return menu_display(id, g_iMenu) } public Menu_Handler(id, iMenu, iItem) { switch(iItem) { case MENU_EXIT: return case 0: { give_item(id, "weapon_ak47") cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90) } case 1: { give_item(id, "weapon_m4a1") cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90) } } give_item(id, "weapon_deagle") cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35) if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) give_item(id, "item_thighpack") } 1. Menu weapons last for 10s 2. You can't carry more then 1 primary and 1 secondary wep. (now you can have 2-3 primary). Or if exist a similar plugin , can somebody link me ? already had a lot of search on google. Thank you . Przeczytaj cały wpis
  12. Hey there, so I installed newest regamedll 5.26, because my csstatsX doesn't work with older versions. And I encounter a problem. I have a plugin(support is dead for years there). It's HNS DM, so the problem is, on older regamedll version when Terrorist dies by falling from the height , random CT become a Terrorist. It does work on regamedll 5.21.0.576 but my csstatsX otherwise. PHP Code: #include <amxmodx> #include <engine> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #include <fun> new const g_Plugin[] = "HNS Deathmatch"; new const g_Version[] = "2.2.1"; new const g_Author[] = "Jon"; #define m_fHasPrimary 116 #define m_iJoinedState 121 #define m_iMenu 205 #define MENU_CHOOSETEAM 1 #define MENU_CHOOSEAPPEARANCE 3 new g_CvarEnable, g_CvarGameName, g_CvarStabOnly, g_CvarRespawnDelay, g_CvarProtectionTime, g_CvarNoFlash, g_CvarHidersFlashbangs, g_CvarHidersSmokegrenade, g_CvarHidersHegrenade, g_CvarSeekersFlashbangs, g_CvarSeekersSmokegrenade, g_CvarSeekersHegrenade, Trie:g_tBuyAliases, Trie:g_tRemoveEntities public plugin_init() { register_plugin(g_Plugin, g_Version, g_Author); set_pcvar_string( register_cvar("hns_deathmatch_version", g_Version, FCVAR_SERVER), g_Version ) g_CvarEnable = register_cvar("hnsdm_enable", "1"); if(!get_pcvar_num(g_CvarEnable)) return new gamename[32]; formatex(gamename, charsmax(gamename), "%s %s", g_Plugin, g_Version); g_CvarGameName = register_cvar("hnsdm_gamename", gamename); g_CvarStabOnly = register_cvar("hnsdm_stabonly", "1"); g_CvarRespawnDelay = register_cvar("hnsdm_respawndelay", "1.5"); g_CvarProtectionTime = register_cvar("hnsdm_protectiontime", "5.0"); g_CvarNoFlash = register_cvar("hnsdm_noflash", "1"); g_CvarHidersFlashbangs = register_cvar("hnsdm_hiders_flashbangs", "1") g_CvarHidersSmokegrenade = register_cvar("hnsdm_hiders_smokegrenade", "1") g_CvarHidersHegrenade = register_cvar("hnsdm_hiders_hegrenade", "0") g_CvarSeekersFlashbangs = register_cvar("hnsdm_seekers_flashbangs", "0") g_CvarSeekersSmokegrenade = register_cvar("hnsdm_seekers_smokegrenade", "0") g_CvarSeekersHegrenade = register_cvar("hnsdm_seekers_hegrenade", "0") register_event("DeathMsg", "eventDeathMsg", "a"); register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "msgScreenFade"); register_forward(FM_CmdStart, "fwdCmdStart"); register_forward(FM_GetGameDescription,"fwdGetGameDescription"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "eventPlayerSpawn", 1); register_clcmd("buy", "HandleBlock"); register_clcmd("buyammo1", "HandleBlock"); register_clcmd("buyammo2", "HandleBlock"); register_clcmd("buyequip", "HandleBlock"); register_clcmd("cl_autobuy", "HandleBlock"); register_clcmd("cl_rebuy", "HandleBlock"); register_clcmd("cl_setautobuy", "HandleBlock"); register_clcmd("cl_setrebuy", "HandleBlock"); register_clcmd("chooseteam", "HandleBlock"); register_clcmd("say /respawn", "RespawnPlayer"); register_clcmd("jointeam", "ClCmd_jointeam") register_clcmd("joinclass", "ClCmd_joinclass") register_clcmd("menuselect", "ClCmd_joinclass") new BuyCommands[][] = { "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47", "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren", "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "fiveseven", "12gauge", "autoshotgun", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550", "buy", "buyequip", "buyammo1", "buyammo2" } g_tBuyAliases = TrieCreate() for(new i; i<sizeof( BuyCommands ); i++) { strtolower( BuyCommands[i] ) TrieSetCell(g_tBuyAliases, BuyCommands[i], 1) } } public plugin_precache() { new EntityClassNames[][] = { "func_breakable", "func_door_rotating", "func_door", "func_vip_safetyzone", "func_escapezone", "hostage_entity", "monster_scientist", "func_bomb_target", "info_bomb_target" } g_tRemoveEntities = TrieCreate() for(new i; i<sizeof( EntityClassNames ); i++) { TrieSetCell(g_tRemoveEntities, EntityClassNames[i], 1) } } public ClCmd_jointeam( id ) { if( get_pdata_int(id, m_iMenu) != MENU_CHOOSETEAM ) { return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_CONTINUE } public ClCmd_joinclass( id ) { if( get_pdata_int(id, m_iMenu) == MENU_CHOOSEAPPEARANCE ) { set_task(get_pcvar_float(g_CvarRespawnDelay), "RespawnPlayer", id) } return PLUGIN_CONTINUE } public eventDeathMsg() { new killer = read_data(1) new victim = read_data(2) if(killer == 0) { if( cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_T ) { new lucky = GetRandomCT(); if( lucky ) { cs_set_user_team(lucky, CS_TEAM_T) client_print(lucky, print_chat, "[HNS] An idiot jumped off and you were lucky and got transfered to Terrorist.") cs_set_user_team(victim, CS_TEAM_CT); GiveItems(lucky) SetStealth(lucky) } } } else if(killer != victim && cs_get_user_team(killer) == CS_TEAM_CT) { cs_set_user_team(killer, CS_TEAM_T); cs_set_user_team(victim, CS_TEAM_CT); GiveItems(killer) SetStealth(killer) } set_task(get_pcvar_float(g_CvarRespawnDelay), "RespawnPlayer", victim) } public eventPlayerSpawn(id) { if(is_user_alive(id)) GiveItems(id); } public RespawnPlayer(id) { if(!is_user_alive(id)) ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id); } public fwdCmdStart(id, handle, seed) { if( get_pcvar_num(g_CvarStabOnly) && is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE ) { static button button = get_uc(handle, UC_Buttons) if(button & IN_ATTACK) { set_uc(handle, UC_Buttons, (button & ~IN_ATTACK) | IN_ATTACK2) return FMRES_HANDLED } } if( get_pcvar_num(g_CvarStabOnly) && is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE ) { static button button = get_uc(handle, UC_Buttons) if((button & IN_ATTACK) | (button & IN_ATTACK2)) { set_uc(handle, UC_Buttons, (button & ~IN_ATTACK) & (button & ~IN_ATTACK2)) return FMRES_HANDLED } } return FMRES_IGNORED } public client_kill(id) { return PLUGIN_HANDLED } public pfn_spawn(ent) { if( is_valid_ent( ent ) ) { new class[32] pev(ent, pev_classname, class, charsmax(class)) if( TrieKeyExists(g_tRemoveEntities, class) ) { remove_entity(ent) return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_CONTINUE } public fwdGetGameDescription() { static gamename[32]; if( get_pcvar_string(g_CvarGameName, gamename, charsmax(gamename)) ) { forward_return(FMV_STRING, gamename) return FMRES_SUPERCEDE } return FMRES_IGNORED } public msgScreenFade(msgid, dest, id) { if( is_user_alive(id) && get_pcvar_num(g_CvarNoFlash) & _:cs_get_user_team(id) && get_msg_arg_int(4) == 255 && get_msg_arg_int(5) == 255 && get_msg_arg_int(6) == 255 && get_msg_arg_int(7) > 199 ) { return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_CONTINUE } public client_command(id) { new sArg[13]; if(read_argv(0, sArg, 12) > 11) return PLUGIN_CONTINUE strtolower(sArg) if( TrieKeyExists(g_tBuyAliases, sArg) ) { return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_CONTINUE } public HandleBlock(id) return PLUGIN_HANDLED public UnsetStealth(id) { set_user_rendering(id, _, 0, 0, 0, _, 0); } SetStealth(id) { if(get_user_health(id) != 100) set_user_health(id, 100) set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0); set_task(get_pcvar_float(g_CvarProtectionTime), "UnsetStealth", id) } GiveItems(id) { cs_strip_user_weapons(id) switch( cs_get_user_team(id) ) { case CS_TEAM_T: { give_item(id, "weapon_knife") if(get_pcvar_num(g_CvarHidersFlashbangs)) { give_item(id, "weapon_flashbang") cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num(g_CvarHidersFlashbangs)) } if(get_pcvar_num(g_CvarHidersSmokegrenade)) give_item(id, "weapon_smokegrenade") if(get_pcvar_num(g_CvarHidersHegrenade)) give_item(id, "weapon_hegrenade") } case CS_TEAM_CT: { give_item(id, "weapon_knife") if(get_pcvar_num(g_CvarSeekersFlashbangs)) { give_item(id, "weapon_flashbang") cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num(g_CvarSeekersFlashbangs)) } if(get_pcvar_num(g_CvarSeekersSmokegrenade)) give_item(id, "weapon_smokegrenade") if(get_pcvar_num(g_CvarSeekersHegrenade)) give_item(id, "weapon_hegrenade") } } } GetRandomCT() { static iPlayers[32], iCT_num get_players(iPlayers, iCT_num, "ae", "CT"); if(!iCT_num) return 0 return iCT_num > 1 ? iPlayers[random(iCT_num)] : iPlayers[iCT_num - 1]; } cs_strip_user_weapons(id) { strip_user_weapons(id) set_pdata_int(id, m_fHasPrimary, 0) } I think the problem is here, but I'm not sure PHP Code: public eventDeathMsg() { new killer = read_data(1) new victim = read_data(2) if(killer == 0) { if( cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_T ) { new lucky = GetRandomCT(); if( lucky ) { cs_set_user_team(lucky, CS_TEAM_T) client_print(lucky, print_chat, "[HNS] An idiot jumped off and you were lucky and got transfered to Terrorist.") cs_set_user_team(victim, CS_TEAM_CT); GiveItems(lucky) SetStealth(lucky) } } } Thanks for your attention Przeczytaj cały wpis
  13. Witam po pół rocznej odsiadce, siedziałem dzięki adminowi tej strony. Wczoraj zakończyłem odsiadkę w ZK w Iławie. Oficjalnie przepraszam właściciela MYGO za ddosy i wracam do gry
  14. Ponieważ strona główna jest w trakcie konserwacji i jest zmieniana zapraszamy na naszego discorda Hej , nie wiem jak to było poprzednio pod władzami innych ludzi , odkąd ja jestem nie zdarzyło się , bądź do mnie nie doszła taka informacja o blokowaniach , a co zmian adresu będzie to wprowadzone na dniach ponieważ jestem w stałym kontakcie z technikiem.
  15. Szukasz topowego hostingu dla serwera CS2? Sprawdź ofertę ServerProject! 99 groszy / slot przykładowa konfiguracja 6-cio slotowego serwera w Warszawie to koszt 5,94 zł / miesiąc 👉🏻 Zamów teraz własny serwer CS2 Dlaczego wybrać serwery Counter Strike 2 w ServerProject? Oto niektóre zalety: stosujemy tylko wysoko taktowane procesory, jest to niezwykle ważne z racji jednowątkowości CS2, aktualnie serwery są uruchamiane na CPU AMD Ryzen 7 5800X 🚀 serwery z nowoczesnymi dyskami SSD NVMe instalator Metamod i CounterStrikeSharp domena z Twoją nazwą zamiast adresu IP (numerycznego) manager administratorów CounterStrikeSharp gwarantujemy ochronę przed atakami DDoS - doświadczenie zdobyte na wieloletniej mitygacji ataków na serwery z setkami graczy on-line istniejemy na rynku ponad 10 lat, kupując u nas serwer korzystasz z naszego doświadczenia udostępniamy rozbudowany autorski panel, niektóre funkcje to: przeglądarka logów, harmonogram zadań, konsola, automatyczne i szybkie aktualizacje, system anty-cash, szyfrowane FTP, webFTP, statystyki CPU/RAM, obrazki z monitoringiem, subkonta, rozpakowywanie plików .zip, pobieranie plików ze zdalnych adresów, instalator pluginów bezpłatny sklep (Itemshop) z wieloma opcjami płatności dostęp do kopii zapasowych z ostatnich 40 dni Sprawdź także inne nasze usługi, oferujemy hosting: Palworld, Valheim, Minecraft, Enshrouded, Hurtworld, Rust, ARK: Survival Evolved, San Andreas Multiplayer (SA-MP), Counter-Strike 1.6, alt:V, Multi Theft Auto: San Andreas (MTA:SA), VPS, FiveM, Teamspeak 3.
  16. Ta witryna jest nieosiągalna Serwer servegg.com potrzebował zbyt wiele czasu na odpowiedź.
  17. I'm using this DBZ mod plugin but this line shows "Run time error 4: index out of bounds" from time to time. Sometimes the plugin works but sometimes it doesn't. How can I solve this? PHP Code: public client_putinserver(player_id) { get_user_name(player_id, g_playername[player_id], charsmax(g_playername[])) // Cache player's name g_is_user_connected[player_id] = true g_players_connected[g_players_count] = player_id /// line 992 if(!g_players_count) set_task(1.0, "iterate_through_players", TASK_LOOP_PLAYERS, _, _, "b") g_players_count++ } public iterate_through_players() { static player_id static spectator_id for(g_current_index = 0; g_current_index < g_players_count; g_current_index++) { player_id = g_players_connected[g_current_index] if(is_user_valid_alive(player_id)) { ShowHUD(player_id, player_id) dbz_loop(player_id) } else // Player died? { // Get spectator target spectator_id = pev(player_id, pev_iuser2) if(is_user_valid_alive(spectator_id)) ShowHUD(player_id, spectator_id) } } } Przeczytaj cały wpis
  18. Dalej blokujecie random konta i mówicie użytkownikom żeby sobie nowe założyli bo nie będziecie odblokowywać adresów email? Pomijając, że nie da się samemu zmienić swojego emaila bo nie umiecie dodać weryfikacji.
  19. Hej, sprzedam aktywną licencją IPS 4.7 do września bieżącego roku. Warto dodać, że licencja nie posiada przypisanego adresu URL, także jest gotowa (bez dodatkowych opłat) do użycia. Cena: 330 PLN Discord: devvfck
  20. Odradzam każdemu wchodzić w transakcje z tym człowiekiem, zwykły naciągacz i oszust. Po zakupie licki może zgłosić konto także nie polecam.
  21. Replay Grenade v1.0 - BETA - Description This feature replays the path of the grenade you threw by typing .rethrow in the chat. - Demonstration - Known issues The path may not be 100% accuracy sometimes. Also, will think in a better way to copy the grenades effects rather than hardcode them. Attached Files Get Plugin or Get Source (replayGrenade.sma - 9.1 KB) Przeczytaj cały wpis
  22. GPT Description Certainly! Here's an explanation of the plugin's architecture and functionality in English, tailored for AMX Mod X and the GoldSrc engine, specifically for the Day of Defeat modification: 1. Definition of Constants and Variables Constants define types of ammunition, weapon identifiers, and other crucial values used throughout the plugin to manage logic. Variables are used to store states such as the number of loaded weapons, pointers to players, and other data necessary for the plugin's operation. 2. Reading Configuration Files The plugin reads a configuration file named w_weapons.ini, which contains information about each weapon, including damage, fire rate, models, and sounds. This data is loaded into an array g_weapons, which acts as a database for all custom weapons. 3. Command and Hook Registration Commands, such as say and mm, are used for interacting with players through chat. Hooks (HamSandwich) and events (e.g., CurWeapon) are used to intercept and modify the game's default behavior, such as firing a weapon or reloading. 4. Overriding Weapon Behavior The plugin uses hooks to change weapon behavior at moments like firing (Ham_Weapon_PrimaryAttack and Ham_Weapon_SecondaryAttack), switching weapons (Ham_Item_Deploy), and other actions. Special attention is given to customizing firing parameters, such as the delay between shots, damage, and sounds. 5. Updating HUD and Managing Ammunition The plugin manages the display of information on the HUD, including weapon icons and ammunition count. It also regulates the amount of ammunition in the magazine after reloading. 6. Additional Features Weapon selection menu for players, allowing them to choose from available custom weapons. Functions for special types of weapons, such as shotguns or mortars, which have unique behavior when fired. 7. Integration with the Game World The plugin interacts with the game world, for example, allowing the creation of explosion effects or bullet tracers. _____ Human descripiton This plugin allows you to add a new weapon for the Day of Defeat Goldsrc (steam) The system is based on standard weapons. We take the index of the essence of the weapon in your hands, and set the weapon code . The technology by which I do this is spied on in the systems of ZombieMod CS 1.6, and KORD_172 Weaponmod and else plugins. PHP Code: idx_wpn = idx prt from m_pActiveItem i = idx line from txt ini as a custom DODW_ID for new weapon entity_set_int(idx_wpn, EV_INT_iuser4, i) After setting clip ammo, hud and models, start the registration of the Primary and Secondary attacks takes place, during which the substitution of the function takes place: sound overlay (if available) / changing the attack speed or if this is a special type of weapon that does not exist by default, then virtual functions are launched that simulate an attack in which you yourself prescribe a script. An important feature of this option is reading parameters from a text file, which contains a list of weapons, their characteristics and everything that is needed is written to a multidimensional array with pointers. now we don't need to produce countless plugins, because here we can set a flexible configuration. The special code is the line number in the text . this eliminates the iteration of the search for strings with matches of special code. because this is a direct link. so be careful. the plugin already provides a system of submodels in advance, you can assign 1 model file and specify the submodel number in a text file, or use unique models. the plugin already works in two modes automatically. Animations and sounds of the player will be used on the basis of standard weapons that you choose as a reference base. HUD cartridges of whatever you wish from the whole list. the rest is much broader. I repeat, or you specify a special type of weapon, but this can be provided with a special type of attack.In general, the plugin architecture is very similar to the weapons system in Quake 1. Today, the plugin has a lot of holes and inaccuracies, and I need the help of experienced coders. I built the plugin on my knee, and every time I improve and optimize it, I would like feedback and help. we need to speed up some functions and data processing. Perhaps somewhere you should make additional checks and interrupt with a return Youtube demo video Attached Files Get Plugin or Get Source (dod_weaponmod_ini.sma - 37.0 KB) w_weapons.ini (1.0 KB) Przeczytaj cały wpis
  23. SERVEGG.COM: Posiadamy ogromne doświadczenie, które przekłada się na jakość oferowanych przez nas usług. Nasze zalety: Jakość. Posiadamy serwery w POLSCE, dzięki czemu jakość gry będzie na najwyższym poziomie! Rozbudowa usług, patrząc na zdanie naszych klientów. Szybki oraz doświadczony SUPPORT. Szeroki wachlarz usług. Miła i aktywna administracja, która zawsze Ci pomoże. Konkurencyjne ceny Serwerów Gier Nie czekaj dołącz już dziś do grupy zadowolonych klientów! Nasz discord: https://discord.gg/aCceja6VD4
  24. This plugin opens a simple menu when you respawn after death with a choice of weapons that are available to you as a VIP player. It reads from the ini file the list of available weapons for a specific steam ID After the first launch, it creates a file with the following content: addons/amxmodx/configs/ck_custom_equip.ini PHP Code: STEAM_0:1:168151617 weapon_enfield weapon_sten I can make the plugin work in two modes: classic is when your current weapon falls out of your hands and a new one comes out. and secondary is when two primary weapons are placed in 1 slot. it's like having two rifles. ___________ The plugin was created at the request of the administrator. However, before continuing my work, I want to ask the professionals. Each time it spawns, the plugin again accesses the text file and processes it. It's fast and easy when I test it on a home server. but when such a function is repeated every respawn for 32 players, I suspect it will be difficult. Can we translate a list of weapons into bitmasks. or does it make sense to create a multidimensional text array for each player and parse the data into it, and then process it from the RAM? Przeczytaj cały wpis
  25. playaz44

    Sprzedam licke IPS

    Cześć, sprzedam lickę ips (lub wymienię na wpln pukawki), wygasłą. Cena do dogadania. Discord playaz44 lub pw na forum.
  26. Ive been looking for a cards kill counter plugin ( the one from cs2) but i couldnt find one, does anyone think they can remake it? https://www.youtube.com/watch?v=y7ppiS2UUdw this is a example - you can see that whenever he gets kills the card sprites appear indicating the player kills. https://imgur.com/a/mO1ua3x Przeczytaj cały wpis
  27. Vulkan Vegas to doskonałe źródło rozrywki dla wszystkich miłośników hazardu online. Nasze kasyno oferuje nie tylko szeroki wybór gier od renomowanych dostawców, ale także zapewnia emocjonującą atmosferę i atrakcyjne nagrody. Dzięki naszym nowoczesnym platformom i przyjaznym dla użytkownika interfejsom, gra w ulubione automaty czy stołowe gry staje się przyjemnością. W Vulkan Vegas znajdziesz także liczne promocje i turnieje, które dodadzą dodatkowej ekscytacji do twojej rozgrywki. Nasze profesjonalne i pomocne wsparcie klienta jest dostępne 24/7, gotowe odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i zapewnić Ci najlepsze doświadczenia związane z grą online. Dołącz już dziś do Vulkan Vegas i przeżyj niezapomnianą przygodę w światku hazardu online! 😉🎰

     

    Dodatkowo, w Vulkan Vegas dbamy o bezpieczeństwo i prywatność naszych graczy. Nasza platforma korzysta z najnowocześniejszych technologii szyfrowania danych, aby zapewnić pełną ochronę informacji osobistych i finansowych naszych klientów. Dzięki temu możesz mieć pewność, że Twoje dane są bezpieczne podczas korzystania z naszego kasyna online. Ponadto regularnie przeprowadzamy audyty bezpieczeństwa, aby upewnić się, że nasza platforma spełnia najwyższe standardy branżowe. Dołącz do nas już dzisiaj i ciesz się najlepszymi grami online w Vulkan Vegas! 😉🔒

  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...