Informacje o pliku
Opis
Oto nowy Ultimate-AFK, czym różni się od innych afk-kickerów? Dokładnością. Ten plugin bierze pod uwage:
strzelanie;
poruszanie camera;
pisanie na chacie;
drobne ruchy;
kucanie;
skakanie;
patrzenie w tabele wyników;
przeładowanie;
kupowanie broni na respie;
wiele innych.
Oczywiście wszystko możemy Włączyć/Wyłączyć Cvarami, a w dodatku możemy dodać wyjątki dla kogo ma nie działać U-AFK:
dla Adminów;
tylko dla Head-Adminów;
U-AFK będzie działać tylko od określonej CVAR'em liczby graczy.
Możemy określić jak ma działać plugin czy od razu kickować z serwera, czy może najpierw przenieść do drużyny Obserwatorów, potem po upłynięciu X czasu, kickować go z serwera (Można oczywiście to wyłączyć, że tylko przenosi do drużyny Obserwatora i gracz sobie spokojnie czeka jako obserwator).
Możemy także ustalić po jakim czasie kickować z TT/CT i oddzielny czas kicku dla drużyny Obserwatora.
Możemy włączyć tylko kickowanie z drużyny Obserwatora.
Cvary
Uwaga CVAR'y ustalamy w pliku ultimateafk.cfg, który możemy pobrać z załącznika i wrzucamy go do folderu
addons/amxmodx/configs
afk_mode 0 // 1 - Kickuje od razu, to znaczy - nie przenosi na spect! // 0 - Najpierw przerzuca na Spect. Co dalej? Wybierz dalej w cvarach
afk_timeafk 50 // Ile sekund mozna byc AFK w TT/CT, zanim... (cvar afk_mode)
afk_timespect 0 // Ile sekund mozna byc AFK w druzynie Obserwatorow, potem kickuje! // 0 - Nieskonczonosc - nie kickuje.
afk_saychangeafk 2 // Czy pisanie na SAY/SAY_TEAM wplywa na czas AFK? // 0 - Nie // 1- Tylko w druzynach TT oraz CT // 2 - Wszedzie TT/CT/Obserwatorzy.
afk_shootchangeafk 1 // Czy strzal bronia, lub jej zmiana wplywa na AFK? // 1 - Tak. // 0 - Nie.
afk_adminafk 0 // Czy traktowac adminow jako zwyklych graczy? Czytaj - Przerzucac oraz Kickowac? // 0 - Bedzie kickowalo/przerzucalo adminow i graczy. // 1 - Kickuje/przerzuca tylko graczy, admini maja spokoj. // 2 - Kickuje/przerzuca graczy i adminow, ale nie kickuje adminow z immunitetem.
afk_warn 1 // ostrzegac gracza ze jest AFK? (Chat) // 0 - Nie // 1 - Tak (Domyslnie)
afk_minplayers 0 // od ilu graczy na serwerze dziala U-AFK.
afk_checkspawn 1 // Czy ma sprawdzac czy gracz jest AFK na respie? Takie AFK na respie dziala szybciej, przydatne bo sa szanse (patrz nizej). // 1 - Tak // 0 - Nie. Wylacza takze szanse (Zaraz sie dowiesz co to takiego) afk_timekillspawn 25 // Jezeli gracz nie rusza sie na respie przez tyle sekund, oznacza to, ze jest AFK, i mozna go ... (CVAR nizej) afk_killspawn 0 // Do cvaru wyzej // 1 - Zabic // 0 - Nic nie robi z graczem, ale pokazuje komunikat, ze gracz jest AFK.
afk_killspawnchance 5 // Jezeli zostanie zabity (Wiec dziala tylko kiedy cvar afk_killspawn 1) przez Ultimate AFK [TEN_CVAR] razy to zostanie wywalony, bo nie gra. // Zalecane 3 w gore. // Uwaga 0 nie wylacza ! (Od wylaczania jest m.in cvar afk_checkspawn!) afk_bombdroptime 20 // Po jakim czasie AFK ma wyrzucic bombe graczowi na ziemie. // 0 - Wylacza.
afk_playersinfoafk 1 // Czy ma pojawiac sie informacja? AFK TT : x AFK CT: x na chacie? // 1 - Tak. // 0 - Nie.
Autor: Droso