Skocz do zawartości

Quak

Użytkownik
  • Zawartość

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Silver I

O Quak

  • Tytuł
    Silver II

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Quak

    Nie ma głosowania na mapy - UMC

    Ten plugin ma swój mapcykle "umc_mapcycle" { "Mapy" { "maps_invote" "3" "de_dust2" {} "de_mirage" {} "de_cache" {} } }
  2. L 12/04/2017 - 20:27:31: [umc-endvote.smx] Round limit triggered end of map vote due to potential clinch. L 12/04/2017 - 20:27:31: [umc-endvote.smx] End of map vote disabled. L 12/04/2017 - 20:27:31: [umc-endvote.smx] Starting an end of map vote. L 12/04/2017 - 20:27:31: [umc-core.smx] Initiating Vote Type: Map L 12/04/2017 - 20:27:31: [umc-core.smx] VOTING: Not enough options to run a vote. 0 options available. L 12/04/2017 - 20:27:31: [umc-core.smx] Could not start core vote. L 12/04/2017 - 20:27:31: [umc-endvote.smx] Could not start UMC vote. Nie ma głosowania na mapy na serwerze, w configu nic nie zmieniałem, jak było tak jest.
  3. Quak

    Wchodzą ludzie pograją chwilę i wychodzą

    Do zamknięcia, nie porozumienie małe :D
  4. Witajcie, Mam nie typowe pytanie, otóż to że posiadam swój serwer w CS:GO na tickrate 128 a modem serwera jest 3 MAPS i ludzie wbijają na serwer i po około 10 minutach ludzie wychodzą. Czy to jest typowe w serwerach CS:GO? Może ustawienia serwera mam ciulowe? Posiadam tryb gry rankingowy 15 rund trzeba rozegrać, i zastanawiam się nad zmiana na uproszczony tryb gry. Serwer jest dobrze skonfigurowany oraz bez żadnych lagów. Skiny, gloves oraz kosy są, wszystko co inne serwery mają wiec nie rozumiem czemu tak się dzieje. Pierwsza myśl przyszła mi do głowy ze to po prostu uroki serwerów CS:GO po prostu wbijają ludzie tak o pograć bez żadnych zobowiązań. Więc pytanie do was takie zmienić na tryb uproszczony? Oraz czy dodać wybieranie map, tzn głosowanie.
  5. Ze co? Technik na forum Paweł wgrywał wtyczki na forum, nie wiem o co ci chodzi kolego.
  6. Wolne stanowisko: Sponsor oraz miejsce dla nowych serwerów Ilość wolnych miejsc: nie ograniczona Informacje dot. stanowiska: Poszukuję sponsora który będzie finansował jakieś wydatki, nie mówię tutaj o dużych kwotach lecz małych nie przekraczających 100 zł. Oprócz tego poszukuje nowych serwerów do naszej sieci, przyjmę na każdą platformę serwer CS:GO czy tez 1.6. Wszystkie informacje które oferujemy dla osób które postanowią dołączyć do nas znajdziecie na naszym forum. Od razu mówię że sieć serwerów jest nowa i na stan obecny posiada ona staż wynoszący 2 dni. Posiadamy duże plany i chcemy je zrealizować a do tego potrzeba jedynie czasu. Osoby chętne do pomocy proszę o skontaktowanie się zemną. Kontakt z Administratorem: GG: 46442454 PW na forum tutaj lub na naszym forum Forum: http://cslegenda.pl/
  7. Quak

    Nikt nikogo nie słyszy jak ktoś gada

    Była linijka kodu w server.cfg Juz poprawilem na 1 i działa ;) Do zamknięcia
  8. Quak

    Nikt nikogo nie słyszy jak ktoś gada

    Nic nie zmieniałem no chyba ze w gamemode, juz wklejam: bot_autodifficulty_threshold_high 0.0 // Value between -20.0 and 20.0 (Amount above avg human contribution score, above which a bot should lower its difficulty) bot_autodifficulty_threshold_low -2.0 // Value between -20.0 and 20.0 (Amount below avg human contribution score, below which a bot should raise its difficulty) bot_chatter normal bot_defer_to_human_goals 1 bot_defer_to_human_items 1 bot_difficulty 2 bot_quota 10 bot_quota_mode fill cash_player_bomb_defused 300 cash_player_bomb_planted 300 cash_player_damage_hostage -30 cash_player_interact_with_hostage 300 cash_player_killed_enemy_default 300 cash_player_killed_enemy_factor 1 cash_player_killed_hostage -1000 cash_player_killed_teammate -300 cash_player_rescued_hostage 1000 cash_team_elimination_bomb_map 3250 cash_team_elimination_hostage_map_t 3000 cash_team_elimination_hostage_map_ct 3000 cash_team_hostage_alive 0 cash_team_hostage_interaction 600 cash_team_loser_bonus 1400 cash_team_loser_bonus_consecutive_rounds 500 cash_team_planted_bomb_but_defused 800 cash_team_rescued_hostage 600 cash_team_terrorist_win_bomb 3500 cash_team_win_by_defusing_bomb 3500 cash_team_win_by_hostage_rescue 2900 cash_team_win_by_time_running_out_hostage 3250 cash_team_win_by_time_running_out_bomb 3250 ff_damage_reduction_bullets 0.33 ff_damage_reduction_grenade 0.85 ff_damage_reduction_grenade_self 1 ff_damage_reduction_other 0.4 mp_afterroundmoney 0 mp_buytime 20 mp_buy_anywhere 0 mp_buy_during_immunity 0 mp_death_drop_defuser 1 mp_death_drop_grenade 2 // 0=none, 1=best, 2=current or best mp_death_drop_gun 1 // 0=none, 1=best, 2=current or best mp_defuser_allocation 0 mp_force_pick_time 15 mp_forcecamera 1 // Set to 1 for team only spectating. mp_free_armor 0 mp_freezetime 4 mp_friendlyfire 0 mp_win_panel_display_time 3 mp_ggprogressive_round_restart_delay 15 mp_ggtr_bomb_defuse_bonus 1 mp_ggtr_bomb_detonation_bonus 1 mp_ggtr_bomb_pts_for_flash 4 mp_ggtr_bomb_pts_for_he 3 mp_ggtr_bomb_pts_for_molotov 5 mp_ggtr_bomb_pts_for_upgrade 2 mp_ggtr_bomb_respawn_delay 0 mp_ggtr_end_round_kill_bonus 1 mp_ggtr_halftime_delay 0.0 mp_ggtr_last_weapon_kill_ends_half 0 mp_respawn_immunitytime 0 mp_halftime 1 mp_match_can_clinch 1 // 0=No mercy rule, 1=team can clinch match win early if they win > 1/2 total rounds mp_maxmoney 16000 mp_maxrounds 30 mp_molotovusedelay 0 mp_playercashawards 1 mp_roundtime 1.92 mp_roundtime_hostage 1.92 mp_roundtime_defuse 1.92 mp_solid_teammates 1 mp_startmoney 800 mp_teamcashawards 1 mp_timelimit 0 mp_warmuptime 60 mp_warmuptime_all_players_connected 60 mp_weapons_allow_zeus 1 spec_freeze_panel_extended_time 0 spec_freeze_time 3.0 sv_allow_votes 1 // Voting allowed in this mode sv_talk_enemy_living 1 sv_talk_enemy_dead 1 sv_auto_full_alltalk_during_warmup_half_end 1 sv_arms_race_vote_to_restart_disallowed_after 0 sv_deadtalk 1 sv_ignoregrenaderadio 0 tv_delay 105 mp_warmup_pausetimer 0 mp_halftime_pausetimer 0 mp_randomspawn 0 mp_randomspawn 0 mp_randomspawn_los 0 sv_infinite_ammo 0 ammo_grenade_limit_flashbang 2 ammo_grenade_limit_total 4 // mp_weapons_allow_map_placed 1 mp_weapons_glow_on_ground 0 mp_display_kill_assists 1 mp_respawn_on_death_t 0 mp_respawn_on_death_ct 0 mp_ct_default_melee weapon_knife mp_ct_default_secondary weapon_hkp2000 mp_ct_default_primary "" mp_t_default_melee weapon_knife mp_t_default_secondary weapon_glock mp_t_default_primary "" mp_default_team_winner_no_objective -1 // 2 == CTs, 3 == Ts sv_occlude_players 1 occlusion_test_async 0 spec_replay_enable 0 mp_items_prohibited ""
  9. Quak

    Nikt nikogo nie słyszy jak ktoś gada

    Takie coś wyskoczylo: "sv_alltalk" = "1" ( def. "0" ) client notify replicated - Deprecated. Replaced with sv_talk_enemy_dead and sv_talk_enemy_living. "sv_alltalk" = "1" ( def. "0" ) client notify replicated - Deprecated. Replaced with sv_talk_enemy_dead and sv_talk_enemy_living.
  10. Quak

    Nikt nikogo nie słyszy jak ktoś gada

    Tak nadal // POSTAWOWE USTAWIENIA. hostname "CSLEGENDA.PL [DD2/MIR/CACHE] [!SKINS / !KNIFE] [TR128] [!VIP]" // Nazwa serwera. sv_password "" // Haslo do serwera. sv_tags "!asdasdasdasdas" sv_region 3 // DODATKOWE USTAWIENIA. mp_freezetime 3 // Ilosc czasu na kupienie broni na starcie rundy. mp_join_grace_time 15 // Czas po starcie rundy w jakim beda mogli dolaczac do niej jeszcze gracze. mp_match_end_restart 0 // Definiuje czy mapa ma byc zrestartowana po meczu. sv_cheats 0 sv_lan 0 mp_timelimit 20 mp_roundtime 5 // Czas rundy. mp_warmuptime 30 // Czas rozgrzewki. mp_startmoney 800 mp_maxrounds 0 // Ilosc rund przed zmiana mapy. mp_friendlyfire 0 mp_autokick 1 // Auto-kick za AFK/FF mp_autoteambalance 1 sv_alltalk 1 // USTAWIENIA BANÓW. writeid // Bany na id zapisywane do plikow. writeip // Bany na ip zapisywane do plikow. // FASTDL. sv_downloadurl "" sv_voiceenable 0 game_type 0 game_mode 1 sv_setsteamaccount "" mp_endmatch_votenextmap 0 host_name_store 1 host_info_show 1 host_players_show 2 Server.cfg
×