Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

request to modify erotic_bomb plugin


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Hello !
I also asked you to help me with this plugin ... I saw on other servers that when you plant the bomb the model dances ... to this plugin that I only dance when you do broadcast ...
Please if you can dance from the moment the bomb is planted.

Thank you very much!

Code:

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN                        "Erotic Bomb"
#define VERSION                        "0.4"
#define AUTHOR                        "8dp & Spection"

#define EROTIC_BOMB_W        "models/erotic_bomb/erotic_bomb.mdl"
#define m_flNextBeep        102
#define m_flNextBlink        106
#define        m_bIsC4                        385

/*=============================================================================================================*/

#define DEFUSE_ANIMATION_START                                                                        // Анимация танца начинается при разминировании
//#define BEEP_SOUND                                                                                        // Звуки бомбы
#define CUSTOM_SOUND "erotic_bomb/erotic_bomb.wav"                                // Кастомная музыка

/*=============================================================================================================*/

new g_iBomb, g_iSequence

#if defined DEFUSE_ANIMATION_START
public Event_BombDefusing()
{
        if(pev(g_iBomb, pev_sequence)) return
        if(++g_iSequence == 4) g_iSequence = 1
        set_pev(g_iBomb, pev_frame, 0.0)
        set_pev(g_iBomb, pev_animtime, get_gametime())
        set_pev(g_iBomb, pev_sequence, g_iSequence)
}
#endif

bool:get_pdata_boolc(ent, charbased_offset, intbase_linuxdiff = 5) return !!( get_pdata_int(ent, charbased_offset / 4, intbase_linuxdiff) & (0xFF<<((charbased_offset % 4) * 8)) )
public Event_BombPlanted()
{
        g_iBomb = FM_NULLENT
        while((g_iBomb = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, g_iBomb, "classname", "grenade")))
        {
                if(pev_valid(g_iBomb) && get_pdata_boolc(g_iBomb, m_bIsC4))
                {
                        Setup_Bomb()
                        return
                }
        }
}

Setup_Bomb()
{
        engfunc(EngFunc_SetModel, g_iBomb, EROTIC_BOMB_W)
        #if !defined DEFUSE_ANIMATION_START
        if(++g_iSequence == 4) g_iSequence = 1
        set_pev(g_iBomb, pev_sequence, g_iSequence)
        #endif
        set_pev(g_iBomb, pev_frame, 0.0)
        set_pev(g_iBomb, pev_animtime, get_gametime())
        set_pev(g_iBomb, pev_framerate, 1.0)
        set_pdata_float(g_iBomb, m_flNextBlink, get_gametime() + 9999.9)
        #if !defined BEEP_SOUND
        set_pdata_float(g_iBomb, m_flNextBeep, get_gametime() + 9999.9)
        #endif
        #if defined CUSTOM_SOUND
        emit_sound(g_iBomb, CHAN_STATIC, CUSTOM_SOUND, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
        #endif
}

public plugin_precache()
{
        engfunc(EngFunc_PrecacheModel, EROTIC_BOMB_W)
        #if defined CUSTOM_SOUND
        engfunc(EngFunc_PrecacheSound, CUSTOM_SOUND)
        #endif
}

public plugin_init()
{
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        #if defined CUSTOM_SOUND
        register_logevent("Stop_BombSound", 2, "1=Round_End")
        register_event("HLTV", "Stop_BombSound", "a", "1=0", "2=0")
        #endif
        #if defined DEFUSE_ANIMATION_START
        register_event("BarTime", "Event_BombDefusing", "be", "1=5", "1=10")
        #endif
        register_logevent("Event_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb")
}

#if defined CUSTOM_SOUND
public Stop_BombSound()
{
        if(g_iBomb)
        {
                emit_sound(g_iBomb, CHAN_STATIC, CUSTOM_SOUND, VOL_NORM, ATTN_NORM, SND_STOP, PITCH_NORM)
                g_iBomb = 0
        }
}
#endif

Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...