Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Admin Mark Qithout Jump Animation


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
I am using admin mark plugin.
In this plugin when I jump, the jump animation is changing. I don't want changing jump animation. Can you help me ?


PHP Code:

/* AMX Mod X
*   Admin Mark
*
* (c) Copyright 2007 by KaLoSZyFeR
*
* This file is provided as is (no warranties)
*
*     DESCRIPTION
*       Plugin marks admin by adding on his head special helmet or beret. Size of model
*    is less than 60kb, so player don't have to extra download whole admin model (size: 2Mb)
*    like in other plugins such as KaOs' "Admin Models".
*
*     FEATURES
*       - if admin is CT, he wears special helmet
*    - if admin is T, he wears special beret
*
*
*     CVARS
*       amx_admin_mark (0: OFF, 1: ON, default: 1) - disables/enables plugin
*
*     VERSIONS
*       1.0   first release
*    1.1   added forcing standard models, optimized some code
*    1.2   changed really smart part of code (1 word...)
*
*/

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>

new g_adminmarkEnt[33]
new 
cvar_enable
new MODEL_MARK[]     = "models/admin_head.mdl"

static const PLUGIN_NAME[]     = "Admin Mark"
static const PLUGIN_AUTHOR[]     = "KaLoSZyFeR"
static const PLUGIN_VERSION[]    = "1.2"

public plugin_init()
{
    
register_plugin(PLUGIN_NAMEPLUGIN_VERSIONPLUGIN_AUTHOR)
    
register_cvar(PLUGIN_NAMEPLUGIN_VERSIONFCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER)    
    
cvar_enable register_cvar("amx_admin_mark""1")
}

public 
plugin_precache()
{
    
precache_model(MODEL_MARK)    
    
    
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/gign/gign.mdl")
    
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/gsg9/gsg9.mdl")
    
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/sas/sas.mdl")
    
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/urban/urban.mdl")
    
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/vip/vip.mdl")

    
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/arctic/arctic.mdl")
    
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/guerilla/guerilla.mdl")
    
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/leet/leet.mdl")
    
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/terror/terror.mdl")    
}

public 
client_connect(id)
{
    if(
g_adminmarkEnt[id] > 0)
        
remove_entity(g_adminmarkEnt[id])
    
g_adminmarkEnt[id] = 0
}

public 
client_disconnect(id)
{
    if(
g_adminmarkEnt[id] > 0)
        
remove_entity(g_adminmarkEnt[id])
    
g_adminmarkEnt[id] = 0
}

public 
client_PreThink(id)
{
    if(!
is_user_connected(id))
        return 
PLUGIN_CONTINUE
    
    
if(!is_user_alive(id) && g_adminmarkEnt[id] > 0)
    {
        
remove_entity(g_adminmarkEnt[id])
        
g_adminmarkEnt[id] = 0
        
        
return PLUGIN_CONTINUE
    
}
    
    if (!(
get_user_flags(id) & ADMIN_KICK))
    {
        
remove_entity(g_adminmarkEnt[id])
        
g_adminmarkEnt[id] = 0
        
        
return PLUGIN_CONTINUE
    
}
    
    if(!
get_pcvar_num(cvar_enable))
        return 
PLUGIN_CONTINUE
        
    
if(!is_user_alive(id))
        return 
PLUGIN_CONTINUE
        
    
if(g_adminmarkEnt[id] < 1)
    {
        
g_adminmarkEnt[id] = create_entity("info_target")
        if(
g_adminmarkEnt[id] > 0)
        {
            
entity_set_int(g_adminmarkEnt[id], EV_INT_movetypeMOVETYPE_FOLLOW)
            
entity_set_edict(g_adminmarkEnt[id], EV_ENT_aimentid)
            
entity_set_model(g_adminmarkEnt[id], MODEL_MARK)            
        }
    }
    
    if (
g_adminmarkEnt[id] > 0)
    {
        new 
modelID get_model_id(id)
        
entity_set_int(g_adminmarkEnt[id], EV_INT_bodymodelID)
    }

    if(
g_adminmarkEnt[id] < 1)
        return 
PLUGIN_CONTINUE

    
return PLUGIN_CONTINUE
}

new 
modelname[9][] ={
    
"gign",
    
"gsg9",
    
"sas",
    
"urban",
    
"vip",
    
"arctic",
    
"guerilla",
    
"leet",
    
"terror"
}

public 
get_model_id(id)
{
    new 
modelStr[32], iNum=32modelID
    get_user_info
(id,"model",modelStr,iNum)
    
    for(new 
09i++)
    {
        if (
equali (modelStrmodelname[i]) )
        {
            
modelID i
        
}
    }    
    return 
modelID


Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...