Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[ANY] Entity Toggler


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
An Entity Toggler I wrote for Disabling Func_no_builds and other Entities for tf2, but should work for Any Game;


Code:

#include <sourcemod>
#include <sdktools>
 
public Plugin myinfo =
{
    name = "Ent Toggler",
    author = "Ecclesiastical",
    description = "Toggle Entities and such",
    version = "3.3.3",
    url = "http://xt6zo6bcjbrrjyvr.onion"
}
 
public void OnPluginStart()
{
    RegAdminCmd("sm_toggleent_admin", Command_EntToggler, ADMFLAG_SLAY);
    RegAdminCmd("sm_enthealth_admin", Command_EntHealth, ADMFLAG_SLAY);
    RegAdminCmd("sm_entcolor_admin", Command_EntColor, ADMFLAG_SLAY);
    RegAdminCmd("sm_entmodel_admin", Command_EntModel, ADMFLAG_SLAY);
    RegConsoleCmd("sm_toggleent", Command_EntToggler, "Toggle an Entity;");
    RegConsoleCmd("sm_enthealth", Command_EntHealth, "Set an Entity's Health;");
    RegConsoleCmd("sm_entcolor", Command_EntColor, "Set an Entity's Color;");
    RegConsoleCmd("sm_entmodel", Command_EntModel, "Set an Entity's Model;");
}
 
public Action Command_EntToggler(client, args)
{
    char arg1[64];
    char arg2[64];
    char name[MAX_NAME_LENGTH];
   
    if (args < 1)
    {
      ReplyToCommand(client, "[SM] Usage: sm_toggleent <Entity> <Input>");
      return Plugin_Handled;
    }
 
    GetCmdArg(1, arg1, sizeof(arg1));
    GetCmdArg(2, arg2, sizeof(arg2));
   
    new horse = FindEntityByClassname(-1, arg1);
       
    for(new x = 0; x > horse; x++)
    {
        AcceptEntityInput(horse, arg2);
    }

    GetClientName(client, name, sizeof(name));
    ReplyToCommand(client, "[SM] You Toggled The %s Entity", arg1);
 
    return Plugin_Handled;
}

public Action Command_EntHealth(client, args)
{
    char arg1[64];
    char arg2[64];
    char name[MAX_NAME_LENGTH];
   
    if (args < 2)
    {
      ReplyToCommand(client, "[SM] Usage: sm_enthealth <Entity> <Health>");
      return Plugin_Handled;
    }
 
    GetCmdArg(1, arg1, sizeof(arg1));
    GetCmdArg(2, arg2, sizeof(arg2));
   
    new horse = FindEntityByClassname(-1, arg1);
    new turtle = StringToInt(arg2);
   
    for(new x = 0; x > horse; x++)
    {
        SetEntityHealth(horse, turtle);
    }
   
    GetClientName(client, name, sizeof(name));
    ReplyToCommand(client, "[SM] %s's Health is now %d", arg1, turtle);
 
    return Plugin_Handled;
}

public Action Command_EntColor(client, args)
{
    char arg1[64];
    char arg2[64];
    char arg3[64];
    char arg4[64];
    char arg5[64];
    char name[MAX_NAME_LENGTH];

    if (args < 3)
    {
      ReplyToCommand(client, "[SM] Usage: sm_entcolor <entity> <Red 0-255> <Green 0-255> <blue 0-255> <alpha 0-255>");
      return Plugin_Handled;
    }
 
    GetCmdArg(1, arg1, sizeof(arg1));
    GetCmdArg(2, arg2, sizeof(arg2));
    GetCmdArg(3, arg3, sizeof(arg3));
    GetCmdArg(4, arg4, sizeof(arg4));
    GetCmdArg(5, arg5, sizeof(arg5));
   
    new horse = FindEntityByClassname(-1, arg1);
   
    new donkey = StringToInt(arg2);
    new penguin = StringToInt(arg3);
    new anteater = StringToInt(arg4);
    new angel = StringToInt(arg5);
       
    for(new x = 0; x > horse; x++)
    {
        SetEntityRenderColor(horse, donkey, penguin, anteater, angel);
    }
   
    GetClientName(client, name, sizeof(name));
    ReplyToCommand(client, "[SM] You Changed %s's color Red: %d; Green: %d; Blue: %d; Alpha: %d ", horse, donkey, penguin, anteater, angel);
 
    return Plugin_Handled;
}

public Action Command_EntModel(client, args)
{
    char arg1[64];
    char arg2[64];
    char name[MAX_NAME_LENGTH];
   
    if (args < 3)
    {
      ReplyToCommand(client, "[SM] Usage: sm_entmodel <entity > <model>");
      return Plugin_Handled;
    }
 
    GetCmdArg(1, arg1, sizeof(arg1));
    GetCmdArg(2, arg2, sizeof(arg2));
   
    new horse = FindEntityByClassname(-1, arg1);
   
    for(new x = 0; x > horse; x++)
    {
        SetEntityModel(horse, arg2);
    }

    GetClientName(client, name, sizeof(name));
    ReplyToCommand(client, "[SM] The Model for %s has been changed to %s", arg1, arg2);
 
    return Plugin_Handled;
}

For Joanne;

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...