Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[Request] Extra Life Plugin (Choose Team)


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Hi people this is the code for extra Life Plugin from Doombringer.

Is it possible to make a cvar for choosing teams?

eg: el_team_1 = CT Only Respawns
el_team 2 = TT Only Respawns

I use Amxmodx 1.8.2


Code:

HTML Code:

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>

new enabled, num_of_lives

new player_lives[32]

new plugin[] = "Extra lives"
new version[] = "0.1"
new author[] = "Doombringer"

public plugin_init()
{
        register_plugin(plugin, version, author)
       
        enabled = register_cvar("EL_Enabled","1")
       
        num_of_lives = register_cvar("EL_Lives","5")
       
        register_event("DeathMsg","hook_death","a")
       
        register_logevent ("hook_newround",2,"1=Round_Start")
}

public client_putinserver(id)
{
        if(get_pcvar_num(enabled) < 1)
        return PLUGIN_CONTINUE
       
        player_lives[id] = get_pcvar_num(num_of_lives)
       
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public give_weapons(id)
{
        new CsTeams:team = cs_get_user_team(id)
       
        if(team == CS_TEAM_T)
        {
                give_item(id, "weapon_glock18")
                give_item(id, "weapon_knife")
        }
        else if(team == CS_TEAM_CT)
        {
                give_item(id, "weapon_usp")
                give_item(id, "weapon_knife")
        }
}

public respawn(id) spawn(id);

public hook_death()
{
        if(get_pcvar_num(enabled) < 1)
        return PLUGIN_CONTINUE
       
        new victim = read_data(2)       
       
        if(player_lives[victim] >
0)
        {
                set_task(0.1,"respawn",victim)
                set_task(0.3,"respawn",victim)
                set_task(0.5,"give_weapons",victim)
               
                player_lives[victim]--
               
                client_print(victim, print_chat,"You have %d %s left",player_lives[victim], player_lives[victim] == 1 ? "extra life":"extra lives")
               
                return PLUGIN_CONTINUE
        }
        else
        {
                client_print(victim, print_chat,"You have run out of extra lives!")
                return PLUGIN_CONTINUE
        }
       
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public hook_newround()
{
    if(get_pcvar_num(enabled) < 1)
    return PLUGIN_CONTINUE
   
    new players[32], playercount
    get_players(players,playercount,"h")
   
    new id
   
    for (new playernum = 0; playernum < playercount; playernum++)
    {
          id = players[playernum]
     
          player_lives[id] = get_pcvar_num(num_of_lives)
     
          client_print(id, print_chat,"You have %d %s, be careful...",player_lives[id], player_lives[id] == 1 ? "extra life":"extra lives")
    }
     
    return PLUGIN_CONTINUE
}       

Thanks

Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...