Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[TF2] Panzer Tank standalone plugin


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
TF2 didn't seem to have vehicles (to me at least), so instead of messing around with sensitive code that would likely crash everything, I decided to make a vehicle plugin from scratch.

And what better vehicle to create in a shooter game than a Tank?

Tank Features:
-Gas power (toggleable from cvar)
~gas can be replenished by medigun or from dispenser
~when gas is depleted, tank player cannot move at all!

-Ability to run over people and objects (the code for this is deprecated and i've since made a better system but the purpose of this plugin is to simply release it)

-Equipped with an SMG and Right-Click/MOUSE2 launches a rocket which has a 4 second cooldown.
-Engineers can fix the tank and reload its SMG turret using their wrench!
-Immune to backstabs until very low health.
-SMG and rockets from the tank have no damage fall off!
-Tanks have are vulnerable to explosives but shrug off bullet and fire damage.

For team oriented gamemodes such as VSH/FF2, the plugin also allows you to block certain teams from becoming tanks and you can limit the amount of tanks per team as well!


Here's a demonstration video made by a friend to showcase all of these features!

http://www.youtube.com/watch?v=nnwbu0Zvsh0


DOWNLOAD ==> https://drive.google.com/file/d/0B3F...ew?usp=sharing

PHP Code:

// ConVars for plugin "bethetank.smx"

// Acceleration in speed every 0.1 seconds (in Hammer Units/second) of Tank
// -
// Default: "3.0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "9999.000000"
sm_betank_acceleration "3.0"

// what flag admins need to bypass the tank class limit
// -
// Default: "a"
sm_betank_adminflag_bypass "a"

// (Dis)Allow Tank to be able to use Engineer teleporters
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_betank_allowtele "1"

// how much ammo Tanks will start with
// -
// Default: "1000"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "99999.000000"
sm_betank_ammo "1000"

// (Dis)Allow Tanks to be playable for BLU team
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_betank_blu "0"

// how many Tanks blu team can have
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "16.000000"
sm_betank_blu_limit "0"

// Crush Damage (ignores uber) done by Tank while it's moving
// -
// Default: "30.0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "9999.000000"
sm_betank_crushdamage "30.0"

// Enable Player-Tank plugin
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_betank_enabled "1"

// Enable Tanks to be powered via 'gas' which is replenishable by dispensers+mediguns
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_betank_gaspowered "1"

// how much health Tanks will start with
// -
// Default: "1000"
// Minimum: "1.000000"
// Maximum: "99999.000000"
sm_betank_health "1000"

// how much metal to heal/arm Tanks by Engineers
// -
// Default: "25"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "999.000000"
sm_betank_healthfrommetal "25"

// how much metal to heal/arm Tanks by Engineers mult
// -
// Default: "4"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "999.000000"
sm_betank_healthfrommetal_mult "4"

// (Dis)Allow Engies to be able to repair+arm Tanks via wrench
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_betank_hpfromengies "1"

// x coordinate for the Gas Meter HUD
// -
// Default: "2.0"
sm_betank_hudx "2.0"

// y coordinate for the Gas Meter HUD
// -
// Default: "2.0"
sm_betank_hudy "2.0"

// Initial Speed (in Hammer Units/second) of Tank
// -
// Default: "40.0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "9999.000000"
sm_betank_initialspeed "40.0"

// Max Forward Speed (in Hammer Units/second) of Tank
// -
// Default: "100.0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "9999.000000"
sm_betank_maxspeed "100.0"

// (Dis)Allow Tank Rockets to have no Damage Fall-Off and no Damage Ramp-up
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_betank_nofalloffrockets "1"

// (Dis)Allow Tank Turret to have no Damage Fall-Off and no Damage Ramp-up
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_betank_nofalloffturret "1"

// (Dis)Allow Tanks from being able to rocket jump from MOUSE2 rockets
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_betank_norocketjump "1"

// (Dis)Allow Tanks to be playable for RED team
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_betank_red "1"

// how many Tanks red team can have
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "16.000000"
sm_betank_red_limit "1"

// Max Backwards Speed (in Hammer Units/second) of Tank
// -
// Default: "80.0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "9999.000000"
sm_betank_reversespeed "80.0"

// Time in seconds for Rocket Gun to be able to shoot another rocket, set to 4 by default to match with reload sound
// -
// Default: "4.0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "9999.000000"
sm_betank_rocketcooldown "4.0"

// Base Damage for Rockets shot by Player-Tank
// -
// Default: "100.0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "9999.000000"
sm_betank_rocketdamage "100.0"

// radius of rocket shot from Main Gun
// -
// Default: "1.0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "9999.000000"
sm_betank_rocketradius "1.0"

// Speed of Rockets shot by Player-Tank
// -
// Default: "4000.0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "9999.000000"
sm_betank_rocketspeed "4000.0"

// If tanks are gas powered, how much gas they will start with
// -
// Default: "100.0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "9999.000000"
sm_betank_startingfuel "100.0"

// Base Damage for the SMG Turret shot by the Player-Tank
// -
// Default: "1.0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "9999.000000"
sm_betank_turretdamage "1.0" 

N-JOY

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...