Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[TF2] Host TimeScale Multiplier on Player Death


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
[TF2] Host TimeScale Multiplier on Player Death

It's TF2 but the game gets faster every time the player dies during the round. Might sound crazy but gets crazier. :P

The timescale will reset when on round win is triggered.

Waitingforplayers and round win period will not affect host_timescale.

ConVars:
Code:

sm_timescale_version
- Displays the current version.
sm_timescale_multiplier | Default: 1.02
- Multiplies timescale.

Commands:
Code:

Access Flag: Generic | b

sm_resettimescale
- Resets host_timescale to the default value.

Download in GitHub

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...