Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSCan anyone tell me what's wrong with this bhop? Random high jumps..


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Hello, can anyone tell me what's wrong with this? The actual bhop is fine and works good, but it does random, sudden high jumps, like it jumps up high 5 times higher than normal. There must be one of the numbers.


#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Admin Bhop"
#define VERSION "1"
#define AUTHOR "Edited by VukiX"

new g_bAlive[33]
new g_bAdmin[33]

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Player_Jump, "player", "Player_Jump")

register_event("Health", "Check_Alive", "b")
register_event("ResetHUD", "Check_Alive", "b")
}

public client_putinserver(id)
{
g_bAlive[id] = false
g_bAdmin[id] = get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A
}

public Check_Alive(id)
{
g_bAlive[id] = is_user_alive(id)
}

public Player_Jump(id)
{
if( g_bAlive[id] && g_bAdmin[id] )
{
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2)
{ // If holding jump
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 260.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
}
}
}

Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...