Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS(Question) What could be the cause of crash? (Kill Money)


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Hello

I'm in need of help because i have tried several plugins that modifies the money you get after you get a kill.

My goal is simple: i want to earn only $100 when killing someone no matter if it's headshot or not.

The shortest and simpler( i think ) code is from kill money from ConnorMcleod:

HTML Code:

/*        Formatright © 2010, ConnorMcLeod

        Kill Money is free software;
        you can redistribute it and/or modify it under the terms of the
        GNU General Public License as published by the Free Software Foundation.

        This program is distributed in the hope that it will be useful,
        but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
        MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.  See the
        GNU General Public License for more details.

        You should have received a copy of the GNU General Public License
        along with Kill Money; if not, write to the
        Free Software Foundation, Inc., 59 Temple Place - Suite 330,
        Boston, MA 02111-1307, USA.
*/

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#define VERSION "0.1.1"

enum
{       
        DeathMsg_KillerID = 1, // byte
        DeathMsg_VictimID, // byte
        DeathMsg_IsHeadshot, // byte
        DeathMsg_TruncatedWeaponName // string
}

#define Money_Amount 1

new g_iMaxPlayers
#define IsPlayer(%1)        ( 1 <= %1 <= g_iMaxPlayers )

#define XTRA_OFS_PLAYER 5
#define m_iAccount 115
#define cs_set_money_value(%1,%2)        set_pdata_int(%1, m_iAccount, %2, XTRA_OFS_PLAYER)

new g_pCvarKillMoney, g_pCvarTkMoney, g_pCvarMaxMoney, g_pCvarKillMoneyHs

new g_iNewMoney
new g_iMsgHookMoney
new gmsgMoney

public plugin_init()
{
        register_plugin("Kill Money", VERSION, "ConnorMcLeod")

        g_pCvarKillMoney = register_cvar("amx_kill_money", "300")
        g_pCvarKillMoneyHs = register_cvar("amx_kill_money_hs", "1337")
        g_pCvarTkMoney = register_cvar("amx_teamkill_money", "-1337")
        g_pCvarMaxMoney = register_cvar("amx_killmoney_maxmoney", "16000")

        register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a")

        g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
        gmsgMoney = get_user_msgid("Money")
       
}

public Event_DeathMsg()
{
        new iKiller = read_data(DeathMsg_KillerID)
        if( IsPlayer(iKiller) && is_user_connected(iKiller) )
        {
                new iVictim = read_data(DeathMsg_VictimID)
                if( iVictim != iKiller )
                {
                        g_iNewMoney = clamp
                                                (
                                                        cs_get_user_money(iKiller) + get_pcvar_num( cs_get_user_team(iVictim) == cs_get_user_team(iKiller) ? g_pCvarTkMoney : (read_data(DeathMsg_IsHeadshot) ? g_pCvarKillMoneyHs : g_pCvarKillMoney) ),
                                                        0,
                                                        get_pcvar_num(g_pCvarMaxMoney)
                                                )
                        g_iMsgHookMoney = register_message(gmsgMoney, "Message_Money")
                }
        }
}

public Message_Money(iMsgId, iMsgDest, id)
{
        unregister_message(gmsgMoney, g_iMsgHookMoney)
        cs_set_money_value(id, g_iNewMoney)
        set_msg_arg_int(Money_Amount, ARG_LONG, g_iNewMoney)
}

What inside this code could be the cause of crash? there is nothing in the log report that indicates an error!

Thanks

Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...