Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[REQ] reset model on infectio/death/round end


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Hello guys, I found this plugin where u type /admodels and you can choose any skin you add, the only problem is I am running a zombie plague 4.3 6a server and once the skin is chosen it doesnt end even when being zombie / getting infected / dying or round ending. If somebody can tell me where i can look to learn to fix it myself or if someone is willing to do some fast coding to fix it I would appreciate both <3

HTML Code:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>


#define PLUGIN "Admin Model Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Dimision"
#define ADMIN_LEVEL_B        ADMIN_LEVEL_E

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /admodels", "admin")
}

public plugin_precache()
{
        precache_model("models/player/NaziWaifu/Naziwaifu.mdl")
        precache_model("models/player/Hitler/Hitler.mdl")
        precache_model("models/player/DeathStroke/Deathstroke.mdl")
        precache_model("models/player/Minecraft/Minecraft.mdl")
        precache_model("models/player/Waifu/Waifu.mdl")
        precache_model("models/player/Pacheka/Pacheka.mdl")
        precache_model("models/player/BigBootyBitch/Bigbootybitch.mdl")
}
               
public admin(id)
{
        if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
                {
                        model_menu(id)
                }
                else
        {
              ChatColor(id, "!g>> !nAceste modele sunt doar pentru !gAdmini !n!")
        }
       
}
public model_menu(id)
{
    new menu = menu_create("\r[\wAdmin Models\r]\r", "menu_wybierz")
   
    menu_additem(menu, "\wNaziwaifu", "1", 0)
    menu_additem(menu, "\wHitler", "2", 0)
    menu_additem(menu, "\wDeathstroke", "3", 0)
    menu_additem(menu, "\wMinecraft", "4", 0)
    menu_additem(menu, "\wWaifu", "5", 0)
    menu_additem(menu, "\wPacheka", "6", 0)
    menu_additem(menu, "\wBigbootybitch", "7", 0)

   
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
   
    menu_display(id, menu, 0)
}

public menu_wybierz(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
   
    new key = str_to_num(data)
   
    switch(key)
    {
      case 1 : cs_set_user_model(id, "NaziWaifu")
      case 2 : cs_set_user_model(id, "Hitler")
      case 3 : cs_set_user_model(id, "DeathStroke")
      case 4 : cs_set_user_model(id, "Minecraft")
      case 5 : cs_set_user_model(id, "Waifu")
      case 6 : cs_set_user_model(id, "Pacheka")
      case 7 : cs_set_user_model(id, "Bigbootybitch")
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED

stock ChatColor(const id, const input[], any:...) {
        new count = 1, players[32];
        static msg[191];
        vformat(msg, 190, input, 3);
       
        replace_all(msg, 190, "!g", "^4"); // verde
        replace_all(msg, 190, "!n", "^1"); // galben/alb/negru
        replace_all(msg, 190, "!t", "^3"); // rosu/albastru/gri
        replace_all(msg, 190, "!t2", "^0"); // rosu2/albastru2/gri2
       
        if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
        {
                for (new i = 0; i < count; i++)
                        {
                        if (is_user_connected(players[i]))
                                {
                                message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
                                write_byte(players[i]);
                                write_string(msg);
                                message_end();
                        }
                }
        }
}

also upon compiling i get some warning on the " #define ADMIN_LEVEL_B ADMIN_LEVEL_E "

Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...