RSSy MYGO.pl Opublikowano Październik 8, 2016 o 09:49 RSSy Udostępnij Opublikowano Październik 8, 2016 o 09:49 Unlock fake boomette l4d1 maps where I can post it? Spoiler Code: #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <sdkhooks> #pragma semicolon 1 #define PLUGIN_VERSION "1.0" #define TEAM_INFECTED 3 #define ZOMBIECLASS_BOOMER 2 #define MODEL_BOOMER1 "models/infected/boomer.mdl" #define MODEL_BOOMER2 "models/infected/boomette.mdl" #define MODEL_EXPGIRL "models/infected/limbs/exploded_boomette.mdl" public Plugin:myinfo = { name = "boomette_all_maps", author = "Mister Crazy", description = "Random model", version = PLUGIN_VERSION, url = "https://new.vk.com/left4deadapocalypse" } public OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", ePlayer_Spawn); } public OnMapStart() { PrecacheModel(MODEL_BOOMER1, true); PrecacheModel(MODEL_BOOMER2, true); PrecacheModel(MODEL_EXPGIRL, true); } public ePlayer_Spawn(Handle:hEvent, String:sEventName[], bool:bDontBroadcast) { static iClient; iClient = GetClientOfUserId(GetEventInt(hEvent, "userid")); if(iClient < 1 || iClient > MaxClients) return; if(!IsClientInGame(iClient) || !IsPlayerAlive(iClient)) return; if(GetClientTeam(iClient) == 3) { switch (GetEntProp(iClient, Prop_Send, "m_zombieClass")) { case ZOMBIECLASS_BOOMER: { switch(GetRandomInt(1,2)) { case 1: { SetEntityModel(iClient, MODEL_BOOMER1); } case 2: { SetEntityModel(iClient, MODEL_BOOMER2); } } } } } } Attached Files Get Plugin or Get Source (boomette_all_maps.sp - 1.4 KB) Wyświetl pełny artykuł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się