Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[CS:GO] GhostStrike, a custom Gamemode (2016-02-16, Release)


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
GhostStrike

Hey there,

i had a simple concept for a custom CS:GO gamemode that turned out to be pretty fun!

It is tested, and meant to be played 5v5, so a normal "competitive" base. No idea what kind of chaos would happen with more players :)

Summary:

When the round starts Terrorists are unable to see, or hear Counterterrorists. On the other hand, Counterterrorists are unable to attack in any way. 40 seconds after the round has started a random Terrorist will be given a bomb, which he then can proceed to plant anywhere on the map. As soon as the bomb is planted Counterterrorists become visible to the Terrorists, and are able to Attack. After that its normal Counter-Strike with the aim to defuse the bomb.

Cvars:
  • ghoststrike_enable - Enables/disables GhostStrike. After disabling you are required to reload the Map, otherwise there is a global bomzone.
  • ghoststrike_autodisable - Automatically disable the gamemode on Intermission (Game end)
  • ghoststrike_block_invisible_damage - Block damage dealt to invisible counterterrorists
  • ghoststrike_allow_trolling - Allow invisible Counter Terrorists to show themselves while holding R(Reload)
  • ghoststrike_block_all_invisible_sounds - Block all Sounds created by invisible terrorists (Not just steps, but jumps etc as well)
  • ghoststrike_c4timer - This value is piped into the mp_c4timer cvar when the gamemode is enabled
  • ghoststrike_show_bomb_guidelines - Draw a Line from every Counterterrorist to the bomb when it is planted
  • ghoststrike_bomb_delay - The Delay in seconds after the roundstart when the bomb will be given out
Changelog:
Code:

1.0.3
  - Release



Restrictions (Per concept):
  • you are not (supposed to be) able to plant the bomb in locations where you are required to get boosted into. This is achieved by making collisions bouncy.
  • While the steps of invisible Counterterrorists are inaudible, any other sound like jumping is not (Cvar changeable).
  • Invisible Counterterrorists can still be hit by the Terrorists. This just adds more fun and thrill to the whole thing because it becomes a spamfest and you have to avoid getting killed before Terrorits plant the bomb (Cvar changeable).
  • Terrorists are able to bounce into the invisible Counterterrorists, and see blood decals caused by damaging them. Again, this adds more fun and thrill to the game.


Restrictions (Other):
  • When disabling the plugin you have to reload the map because any available bombzones get removed, and a new global one is spawned.


This is the first plugin i release publicly. If you have any recommendations to make stuff better feel free to leave them :)

Sourcecode: https://github.com/kinsi55/CSGO-Ghos...GhostStrike.sp

Attached Files
File Type: smx GhostStrike.smx (13.8 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...