Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSedit vmenu plugin


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
could someone edit this vipmenu plugin
1- make the vipmenu exist for ct and t ( in the plugin it is only ct)
2- remove the double damage from the weapons in the plugin
PHP Code:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "VIP-Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "someone"

#define VIP_LEVEL ADMIN_LEVEL_F

new bool:bUsedMenu[33];
new 
bool:bHasWeapon[33];

new 
bool:bDoJump[33];

new 
iJumpNum[33];

new const 
szMotd[] = "addons/amxmodx/configs/vip.html";

new const 
szMenuItems[][] = 
{
    
"Deadly AK47 + Deadly Deagle.",
    
"Deadly M4A1 + Deadly Deagle.",
    
"Deadly AWP + Deadly Deagle."
};

new const 
iWeapons[] =
{
    
CSW_AK47,
    
CSW_M4A1,
    
CSW_AWP
};

new const 
szWeapons[][] =
{
    
"weapon_ak47",
    
"weapon_m4a1",
    
"weapon_awp"
};

new const 
szWeaponModels[][] =
{
    
"models/vmenu/v_deadly_ak47.mdl",
    
"models/vmenu/v_deadly_m4a1.mdl",
    
"models/vmenu/v_deadly_awp.mdl",
    
"models/vmenu/v_deadly_deagle.mdl"
};

public 
plugin_init() {
    
register_plugin(PLUGINVERSIONAUTHOR);
    
    
register_clcmd("say /vips""VipsOnline");
    
register_clcmd("say /vip""VipMotd");
    
register_clcmd("say /vmenu""VipMenu");
    
    
RegisterHam(Ham_Spawn"player""PostSpawn"1);
    
RegisterHam(Ham_TakeDamage"player""PreDoubleDamage");
    
RegisterHam(Ham_Killed"player""PostPlayerKilled"1);
    
    
register_event("HLTV""NewRound""a""1=0""2=0");
    
register_event("CurWeapon""WeaponChange""be""1=1");
    
    
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "MsgScoreAttrib");
    
}

public 
plugin_precache()
{
    for(new 
isizeof(szWeaponModels); i++)
    {
        
precache_model(szWeaponModels[i]);
    }
}

public 
NewRound()
{
    new 
szPlayers[32], iNum;
    
get_players(szPlayersiNum);
    
    for(new 
iiNumi++)
    {
        if(
get_user_flags(szPlayers[i]) & VIP_LEVEL)
        {
            
bUsedMenu[szPlayers[i]] = false;
        }
    }
}

public 
WeaponChange(id
{
    new 
iAmmoiClipiWeapon get_user_weapon(idiAmmoiClip);
    
    if(
bHasWeapon[id])
    {
        for(new 
isizeof(iWeapons); i++)
        {
            if(
iWeapon == iWeapons[i])
            {
                
set_pev(idpev_viewmodel2szWeaponModels[i]);
                break;
            }
        }
        
        if(
iWeapon == CSW_DEAGLE)
        {
            
set_pev(idpev_viewmodel2szWeaponModels[3]);
        }
    }
}

public 
VipsOnline(id) {
    new 
bool:IsFirst true;
    new 
szMessage[256], iLenszPlayers[32], iNum;
    
    
get_players(szPlayersiNum);
    
    for(new 
iiNumi++)
    {
        if(!
is_user_connected(szPlayers[i]) || !(get_user_flags(szPlayers[i]) & VIP_LEVEL))
        {
            continue;
        }
        
        if(!
IsFirst)
        {
            
szMessage[iLen++] = ' ';
            
szMessage[iLen++] = '|';
            
szMessage[iLen++] = ' ';
        }
        
        
szMessage[iLen++] = '^x04';
        
szMessage[iLen] = EOS;
        
        
iLen += get_user_name(szPlayers[i], szMessage[iLen], charsmax(szMessage) - iLen);
        
        
szMessage[iLen++] = '^x01';
        
szMessage[iLen] = EOS;
        
        
IsFirst false;
    }
    
    if(
IsFirst)
    {

        
ColorChat(idGREEN"[Vip-Menu] ^3There are no vips online.");
        return 
PLUGIN_HANDLED;
    }
    else
    {
        
ColorChat(idTEAM_COLOR"Online Vips: %s"szMessage);
        return 
PLUGIN_HANDLED;        
    }
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE;
}

public 
VipMotd(id
{
    
show_motd(idszMotd"VIP");
}

public 
VipMenu(id
{
    if(!(
get_user_flags(id) & VIP_LEVEL))
    {
        
ColorChat(idGREEN"[Vip-Menu]^3 Only vips can use this command !");
        return 
PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    if(
cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_CT)
    {
        
ColorChat(idGREEN"[Vip-Menu]^3 Only CT's can use the Vip-Menu !");
        return 
PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    if(
bUsedMenu[id])
    {
        
ColorChat(idGREEN"[Vip-Menu] You can only use this 1 time per round.");
        return 
PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    new 
menu menu_create("[Vip-Menu]:""VipMenuHandler");

    for(new 
isizeof(szMenuItems); i++)
    {
        
menu_additem(menuszMenuItems[i]);
    }
    
menu_display(idmenu);
    return 
PLUGIN_HANDLED;
}

public 
VipMenuHandler(idmenuitem)
{
    if(!
is_user_alive(id))
    {
        
menu_destroy(menu);
        return 
PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    if(
item == MENU_EXIT)
    {
        
menu_destroy(menu);
        return 
PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    
bUsedMenu[id] = true;
    
bHasWeapon[id] = true;
    
    
strip_user_weapons(id);
    
give_item(id"weapon_knife");
    
give_item(idszWeapons[item]);
    
give_item(id"weapon_deagle");
    
cs_set_user_bpammo(idiWeapons[item], 255);
    
cs_set_user_bpammo(idCSW_DEAGLE255);
    
    
set_pev(idpev_viewmodel2szWeaponModels[item]);
    
    
ColorChat(idGREEN"[Vip-Menu]:^3 %s"szMenuItems[item]);
    
    
menu_destroy(menu);
    return 
PLUGIN_HANDLED;
}

public 
PostSpawn(id
{
    if(
get_user_flags(id) & VIP_LEVEL && is_user_alive(id))
    {
        if(
cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
        {
            
set_user_health(id125);
            
set_user_armor(id125);
        
            new 
iAmmoiClipiWeapon get_user_weapon(idiAmmoiClip);
        
            for(new 
isizeof(iWeapons); i++)
            {
                if(
iWeapon != iWeapons[i])
                {
                    
bHasWeapon[id] = false;
                }
            }
        }
    }
}

public 
PostPlayerKilled(iVictimiAttackeriShouldGib
{
    if(
is_user_connected(iVictim) && bHasWeapon[iVictim])
    {
        
bHasWeapon[iVictim] = false;
    }
}

public 
PreDoubleDamage(idiInflictoriAttackerFloat:iDamageiDamagebits)
{
    if(!
is_user_connected(iAttacker) || iAttacker != iInflictor || !bHasWeapon[iAttacker])
    {
        return 
HAM_IGNORED;
    }
    
    new 
iWeapon get_user_weapon(iAttacker);
    
    for(new 
isizeof(iWeapons); i++)
    {
        if(
iWeapon == iWeapons[i] || iWeapon == CSW_DEAGLE)
        {
            
SetHamParamFloat(4iDamage 2);
            break;
        }
    }
    return 
HAM_HANDLED;
}

public 
client_PreThink(id)
{
    if(
is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & VIP_LEVEL)
    {
        new 
iNewButton get_user_button(id);
        new 
iOldButton get_user_oldbutton(id);
        
        if((
iNewButton IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(iOldButton IN_JUMP))
        {
            if(
iJumpNum[id] < 1)
            {
                
bDoJump[id] = true;
                
iJumpNum[id]++;
                return 
PLUGIN_CONTINUE;
            }
        }
        
        if((
iNewButton IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
        {
            
iJumpNum[id] = 0;
            return 
PLUGIN_CONTINUE;
        }
    }
    return 
PLUGIN_CONTINUE;
}

public 
client_PostThink(id)
{
    if(
is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & VIP_LEVEL)
    {
        if(
bDoJump[id] == true)
        {
            new 
Float:fVelocity[3];
            
entity_get_vector(idEV_VEC_velocityfVelocity);
            
fVelocity[2] = random_float(265.0285.0);
            
entity_set_vector(idEV_VEC_velocityfVelocity);
            
bDoJump[id] = false;
            return 
PLUGIN_CONTINUE;
        }
    }
    return 
PLUGIN_CONTINUE;
}

public 
client_putinserver(id
{
    if(
get_user_flags(id) & VIP_LEVEL)
    {
        
bUsedMenu[id] = false;
        
bHasWeapon[id] = false;
        
iJumpNum[id] = 0;
        
bDoJump[id]  =false;
    }
}

public 
client_disconnect(id)
{
    if(
get_user_flags(id) & VIP_LEVEL
    {
        
bUsedMenu[id] = false;
        
bHasWeapon[id] = false;
        
iJumpNum[id] = 0;
        
bDoJump[id]  =false;
    }
}

public 
MsgScoreAttrib(const MsgId, const MsgType, const MsgDest)
{
    static 
id;
    
id get_msg_arg_int(1);
    
    if((
get_user_flags(id) & VIP_LEVEL) && !get_msg_arg_int(2))
    {
        
set_msg_arg_int(2ARG_BYTE, (<< 2));
    }


Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...