Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSPlease edit this plugin


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Hello, can someone edit this plugin for me because the author seems not responding or probably busy.

I'm using OciXCrom knife knockback subplugin for my ZP server. And i'm also using ZP 5.0.

Here's the problem:
For example:
Nata knife
- Speed 500
- Knockback 1000 700

After I get infected, my speed still the same and the knockback was still there. I want to fix this, but i don't know how.

Code:
PHP Code:

#include <amxmodx>
#include <crxknives>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
//#include <zp50_core>

#if !defined MAX_PLAYERS
const MAX_PLAYERS 32
#endif

new const PLUGIN_VERSION[] = "1.1"

const NOT_SET = -1
const Float:NOT_SET_F = -1.0
new const ATTRIBUTE_KNOCKBACK[] = "KNOCKBACK"

new g_pFriendlyFire
new g_iPower[MAX_PLAYERS 1]
new 
Float:g_fVelocity[MAX_PLAYERS 1]

public 
plugin_init()
{
    
register_plugin("CRXKnives: Knockback"PLUGIN_VERSION"OciXCrom")
    
register_cvar("CRXKnivesKnockback"PLUGIN_VERSIONFCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
    
RegisterHam(Ham_TakeDamage"player""OnTakeDamage"1)
    
g_pFriendlyFire get_cvar_pointer("mp_friendlyfire")
}

public 
crxknives_knife_updated(idiKnifebool:bOnConnect)
{
    if(
bOnConnect)
    {
        
g_iPower[id] = NOT_SET
        g_fVelocity
[id] = NOT_SET_F
    
}

    new 
szValue[12]

    if(
crxknives_get_attribute_str(idATTRIBUTE_KNOCKBACKszValuecharsmax(szValue)))
    {
        new 
szKnockback[2][8]
        
parse(szValueszKnockback[0], charsmax(szKnockback[]), szKnockback[1], charsmax(szKnockback[]))

        
g_iPower[id] = str_to_num(szKnockback[0])
        
g_fVelocity[id] = str_to_float(szKnockback[1])
    }
    else if(
g_iPower[id] != NOT_SET)
    {
        
g_iPower[id] = NOT_SET
        g_fVelocity
[id] = NOT_SET_F
    
}
}

public 
OnTakeDamage(iVictimiInflictoriAttacker)
{
    if(!
is_user_connected(iAttacker) || g_iPower[iAttacker] == NOT_SET || iVictim == iAttacker || 
        
iInflictor != iAttacker || get_user_weapon(iAttacker) != CSW_KNIFE)
    {
        return
    }

    if(
cs_get_user_team(iAttacker) == cs_get_user_team(iVictim) && 
        !
get_pcvar_num(g_pFriendlyFire))
    {
        return
    }

    new 
Float:fVelocity[3]
    
velocity_by_aim(iAttackerg_iPower[iAttacker], fVelocity)
    
fVelocity[2] = g_fVelocity[iAttacker]
    
set_pev(iVictimpev_velocityfVelocity)


Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...