Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSChange this plugin


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
please somebody remake this plugin for flashbang grenade.

PHP Code:

/* 
   Lighting Smoke Nades    
 Version : 0.1
 Author : SAMURAI

 
    * Plugin Details:
 On smoke grenade impact, nades are lighting with some colors.
 
    * Cvars:
- lighting_skn - Enable/Disable plugin (default 1)
0 = Disabled
1 = Enabled with random colors    
2 = Enabled with RGB format colors

- lighting_skn_r : Red (default 255)
- lighting_skn_g : Green (default 0)
- lighting_skn_b : Blue (default 0)

- lighting_skn_trails Enable/Disable Smoke Grenade Trails
0 = Disabled
1 = Enable
  Trail color are "Green"
  
   * Required Modules
- Fakemeta
- Csx


   * Credits:
 - NastyZK for ideia
 
 
Have a nice day now
*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <csx>

#define PLUGIN "Lighting Smoke Nades"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "SAMURAI"

new pnumCvar;
new 
pnumColorRpnumColorGpnumColorB;
new 
pnumTrail;

new 
trail;

public 
plugin_init() {
    
register_plugin(PLUGINVERSIONAUTHOR)
    
register_forward(FM_EmitSound,"sound_emit");
    
pnumCvar register_cvar("lighting_skn","1");
    
pnumColorR register_cvar("lighting_skn_r","62");
    
pnumColorG register_cvar("lighting_skn_g","0");
    
pnumColorB register_cvar("lighting_skn_b","148");
    
pnumTrail register_cvar("lighting_skn_trails","1");
}

public 
sound_emit(entity,channel,const sample[],Float:volume,Float:attenuation,fFlags,pitch)
{
    if(
get_pcvar_num(pnumCvar) == 0)
    return 
FMRES_IGNORED;
    
        
    if( ! 
equali(sample,"weapons/sg_explode.wav") )
        return 
FMRES_IGNORED;

    
smoke_effects(entity)

    return 
FMRES_IGNORED;
}

public 
smoke_effects(index)
{
    if( ! 
pev_validindex)) 
    return 
PLUGIN_CONTINUE;
    
    new 
pcvar get_pcvar_num(pnumCvar)
    
    if(!
pcvar)
    return 
PLUGIN_HANDLED;
    
    new 
iR,iGiB
    
    
switch(pcvar)
    {
        case 
1:
        {
            
            
iR random(256)
            
iG random(256)
            
iB random(256)
        }
        
        case 
2:
        {
            
iR get_pcvar_num(pnumColorR)
            
iG get_pcvar_num(pnumColorG)
            
iB get_pcvar_num(pnumColorB)
                        
        }
    }
            
    
    new 
Float:origin[3];
    
pev(index,pev_origin,origin);
        
    
    
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
    
    
write_byte(TE_DLIGHT);
    
    
write_coord(floatround(origin[0])); 
    
write_coord(floatround(origin[1])); 
    
write_coord(floatround(origin[2])); 
    
    
write_byte(60); //rad 
    
    
write_byte(iR);
    
write_byte(iG);
    
write_byte(iB);
    
    
write_byte(8);
    
write_byte(60);
    
message_end();
    
    return 
PLUGIN_HANDLED;
}
    
public 
grenade_throw(id,gid,wid)
{
    if(
get_pcvar_num(pnumCvar) == 0)
    return 
PLUGIN_CONTINUE;
    
    if(!
get_pcvar_num(pnumTrail))
    return 
PLUGIN_CONTINUE;
    
    if(!
is_user_connected(id))
    return 
PLUGIN_CONTINUE;
    
        
    if(
wid == CSW_SMOKEGRENADE)
    {
            
message_begin(MSG_BROADCASTSVC_TEMPENTITY)
            
write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
            
write_short(gid)
            
write_short(trail)
            
write_byte(10)
            
write_byte(5)
            
write_byte(0)
            
write_byte(255)
            
write_byte(0)
            
write_byte(192)
            
message_end()
    }
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE;
}
            
public 
plugin_precache()
{
    
trail precache_model("sprites/smoke.spr")


Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...