Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[TF2] Yet Another Dodgeball Plugin 1.1


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
NOTE : The original plugin can be found here.
This plugin so far has one of my own cvar/s and has Observer point for the rocket and the speedo meter (Thanks pear, ReflexPoision & ClassicGuzzi) and Autoreflect from ReflexPoisions plugin.

If you anyone would like to help me add more stuff and complete my to-do list faster, add me through my TRT Project, which has my Steam Group and stuff. (Help is really appreciated)

The heck is this Dodgeball gamemode?
This is Damizeans Dodgeball plugin but picked up by a kid who thought let's make this lively again.

Original Description
Quote:

Originally Posted by Damizean (Post 1262456)
A game mode inspired in the classic Dodgeball. On this mode, all classes except the Pyro are disabled and the respawn is limited to the same rules as the Arena game mode. Each Dodgeball map has a set of spawn points from where rocket projectiles are fired. These projectiles are designed to follow a target player until the player is killed or the rocket has been deflected.

Based on Voogru's original plugin and similar to Asherkin's plugin, I tried to design this one as flexible as possible without having to mess with the plugin's code.

The configuration included with the plugin contains a base rocket setup and a sample nuke rocket type (along with the model and it's 3DS Max source).

  • The rocket classes are really customizable
  • Each rockets uses an event system, to extend customizability by using custom commands etc.
  • You can setup spawnpoints by using there full target name.

CVars
  • tf_dodgeball_enabled - Enables or disables the plugin
  • tf_dodgeball_enablecfg - Config file to execute when enabling the plugin
  • tf_dodgeball_disablecfg - Config file to execute when disabling the plugin
  • tf_dodgeball_speedo - Enable or disable HUD speedometer
  • tf_dodgeball_announce - Enable or disable the kill announces in chat
  • tf_dodgeball_announcekill - Enable or disable who killed who in chat

To-do list
  • Convert plugin over to the transitional syntax.
  • Add more customization, and adding a bot.
  • Add a ConVar to use TF2Items to give non-pushable flamethrowers
  • Eventually adding different features

Changelog
Spoiler


Download
from my Github

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...