Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSHelp adding verification


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Hello people ! Can anyone help me add a check to see if I already have a revolver in my hand on respawn because now it gives me two. One falls to the ground and the other remains in my hand.

Code:

#include <amxmodx>
#include <reapi>
#include <cromchat>

/** ¦¦¦¦ Bitsum validation by Lethality ¦¦¦¦ */
#define is_user_eligible(%0) ( 1 <= %0 <= MaxClients && is_user_vip( %0 ) )
/*¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦*/

#define VIP_FLAG ADMIN_RESERVATION

#define PLUGIN "VIP Privileges[ReAPI]"
#define VERSION "2.0.3"
#define AUTHOR "Lethality"

#pragma semicolon 1

/**¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦ CUSTOM WEAPONS NATIVES - LETHALITY ¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦*/
native IsUserHasMolotov( pPlayer );
native GiveUserMolotov( pPlayer );
native GiveUserRevolver( pPlayer );
/**¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦ CUSTOM WEAPONS NATIVES - LETHALITY ¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦*/

new bool:g_bInformationMessage[MAX_CLIENTS + 1] = {false, ...};

public plugin_init( ) {

        register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
        register_cvar( "VIP Privileges[ReAPI]", VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED );

        RegisterHookChain( RG_CBasePlayer_Spawn, "@CBasePlayer__Spawn_Post", .post = true );
       

        CC_SetPrefix( "&x01[&x04CS:GO Remake&x01: &x03VIP&x01]" );
}

public client_putinserver(id)
        g_bInformationMessage[id] = false;

@CBasePlayer__Spawn_Post(pPlayer) {

        if (is_user_alive(pPlayer) && is_user_eligible(pPlayer))
        {
                rg_give_item(pPlayer, "item_assaultsuit");

                GiveUserRevolver(pPlayer);

                if (!IsUserHasMolotov(pPlayer))
                        GiveUserMolotov(pPlayer);

                if (get_member(pPlayer, m_iTeam) == TEAM_CT)
                        rg_give_defusekit(pPlayer, true);

                if (!g_bInformationMessage[pPlayer])
                {
                        CC_SendMatched(pPlayer, CC_COLOR_TEAM, "&x01Hey &x03%n&x01! &x01You're &x03VIP player &x01and you received &x04FREE items&x01!", pPlayer);
                        g_bInformationMessage[pPlayer] = true;
                }
        }
}



bool:is_user_vip( pPlayer )
        return bool:( get_user_flags( pPlayer ) & VIP_FLAG );

/*
stock rg_give_item_ex(id, weapon[], GiveType:type = GT_APPEND, ammo = 0, bpammo = 0)
{
        rg_give_item(id, weapon, type);

        if (ammo)
                rg_set_user_ammo(id, rg_get_weapon_info(weapon, WI_ID), ammo);

        if (bpammo)
                rg_set_user_bpammo(id, rg_get_weapon_info(weapon, WI_ID), bpammo);
}*/

Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...