RSSy MYGO.pl Opublikowano Wrzesień 16, 2023 o 01:50 RSSy Udostępnij Opublikowano Wrzesień 16, 2023 o 01:50 Quote: warmup.sma(20) : error 029 invalid expression, assumed zero warmup.sma(20) : warning 215: expression has no effect warmup.sma(20) : error 029 invalid expression, assumed zero warmup.sma(20) : error 029 invalid expression, assumed zero warmup.sma(20) : fatal error 107: too many error messages on one line PHP Code: #include <amxmodx> #include <fun> new WarmupTime = 60; // Duración del calentamiento en segundos new WarmupMusic[] = "music/warmup.mp3"; // Ruta de la música de calentamiento public plugin_init() { register_plugin("warmup", "1.0", "a stranger"); register_clcmd("warmup", "cmd_warmup"); } public cmd_warmup(id) { new time = get_user_weapon(id); // Obtenemos el arma actual del jugador if (time == CSW_AWP || time == CSW_AK47 || time == CSW_M4A1) { set_task(WarmupTimer, 1000, _, id); client_print(id, print_console, "¡Calentamiento iniciado!"); // Reproducir música client_cmd(id, "mp3 play ", WarmupMusic, " 1"); } else { client_print(id, print_console, "No se puede realizar el calentamiento con esta arma."); } } public WarmupTimer(id) { if (WarmupTime > 0) { client_print(id, print_chat, "¡Tiempo restante de calentamiento: ", WarmupTime, " segundos!"); WarmupTime--; set_task(WarmupTimer, 1000, _, id); } else { client_print(id, print_chat, "¡Calentamiento finalizado!"); // Detener música gradualmente client_cmd(id, "mp3 fadeout 5"); } }#include <amxmodx> #include <fun> new WarmupTime = 60; // Duración del calentamiento en segundos new WarmupMusic[] = "music/warmup.mp3"; // Ruta de la música de calentamiento public plugin_init() { register_plugin("warm-up", "1.0", "a stranger"); register_clcmd("warmup", "cmd_warmup"); } public cmd_warmup(id) { new time = get_user_weapon(id); // Obtenemos el arma actual del jugador if (time == CSW_AWP || time == CSW_AK47 || time == CSW_M4A1) { set_task(WarmupTimer, 1000, _, id); client_print(id, print_console, "¡Calentamiento iniciado!"); // Reproducir música client_cmd(id, "mp3 play ", WarmupMusic, " 1"); } else { client_print(id, print_console, "No se puede realizar el calentamiento con esta arma."); } } public WarmupTimer(id) { if (WarmupTime > 0) { client_print(id, print_chat, "¡Tiempo restante de calentamiento: ", WarmupTime, " segundos!"); WarmupTime--; set_task(WarmupTimer, 1000, _, id); } else { client_print(id, print_chat, "¡Calentamiento finalizado!"); // Detener música gradualmente client_cmd(id, "mp3 fadeout 5"); } }#include <amxmodx> #include <fun> new WarmupTime = 60; // Duración del calentamiento en segundos new WarmupMusic[] = "music/warmup.mp3"; // Ruta de la música de calentamiento public plugin_init() { register_plugin("warm-up", "1.0", "a stranger"); register_clcmd("warmup", "cmd_warmup"); } public cmd_warmup(id) { new time = get_user_weapon(id); // Obtenemos el arma actual del jugador if (time == CSW_AWP || time == CSW_AK47 || time == CSW_M4A1) { set_task(WarmupTimer, 1000, _, id); client_print(id, print_console, "¡Calentamiento iniciado!"); // Reproducir música client_cmd(id, "mp3 play ", WarmupMusic, " 1"); } else { client_print(id, print_console, "No se puede realizar el calentamiento con esta arma."); } } public WarmupTimer(id) { if (WarmupTime > 0) { client_print(id, print_chat, "¡Tiempo restante de calentamiento: ", WarmupTime, " segundos!"); WarmupTime--; set_task(WarmupTimer, 1000, _, id); } else { client_print(id, print_chat, "¡Calentamiento finalizado!"); // Detener música gradualmente client_cmd(id, "mp3 fadeout 5"); } } Przeczytaj cały wpis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi