Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSRequest: Deathmatch "Teamfrag" system.


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Hello! I had an ambitious idea for a new game mode for CS1.6/CZ.

The plugin will be an additional rule for Deathmatch.

The plugins need to add the frags of players from both teams into a number, which will be called "teamfrags" here, and each team will have its own value.

When one of the teams reaches the "teamfrags" limit, the team wins the round, gets the win point (which counts towards the "mp_winlimit"), and all player frags reset at the beginning of the new round.

The teamfrag limit can be determined by a command like "amx_teamfraglimit x", where X would be the value of teamfrags needed to win the round.

In case neither team reaches the teamfrag limit value if the round time reaches 0:
-The team with the highest teamfrag wins.
-In case of a tie between teamfrags, the round is a draw, and no one scores.

Example of Gameplay:

Let's assume that:
The "mp_teamfraglimit" is set to "100".

The CT'S teamfrag totaled: 100
The T'S teamfrag totaled: 87
Without "mp_roundtime" reaching zero.

The CT team wins, gets a point, because it reached the value determined by "mp_teamfraglimit".

The number of players' frags is reset, so that both teams' teamfrags remain at zero for the next round.

Another example:
The "mp_teamfraglimit" is set to "100" again.

The CT'S teamfrag totaled: 76
The T'S teamfrag totaled: 54
And "mp_roundtime" reached zero.

The CT team wins again, as they added more teamfrag at the end of the roundtime. And again, the number of players' frags is reset to zero.

It would not be necessary to make the plugin remove objectives, or any other elements present in a Deathmatch, because I already have these plugins.

I just need plugins that make the frags of the players on each team added up, and the team that reaches the limit of added frags, or has the most frags at the end of the round, wins. If none of the requirements are met, the round is a draw.

(Oh, and it would be cool if the Teamfrag value of both teams appeared on the hud too, so players can see which team has more points in real time.)

Simple? I don't know

I don't even know if it's possible to do that. The work involved in making the plugin is probably more than I imagine it would be, but...

I don't know, it's more of an idea than a request....

Anyway, request made.

It will be lucky if someone does...

Thank you very much in advance.

Sorry for my english :D

Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...