Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSTe_beamfollow


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
The message actually works, but it shows sprite files as additives I don't want this so.
I'm wondering if this can be recreated with amxx.
I've been trying for a few days but I didn't get any results

Maybe this code (from xash3dmaster. I didn't find in hlsdk. not full code) can be recreated with amxx. If this is possible please share :)

PHP Code:

void CL_DrawBeamFollowint spriteIndexBEAM *pbeamint frameint rendermodefloat frametimefloat *color )
{
    
particle_t    *particles;
    
particle_t    *pnew;
    
float        div;
    
vec3_t        delta;
    
vec3_t        screenLast;
    
vec3_t        screen;

    
CL_FreeDeadTrails( &pbeam->particles );

    
particles pbeam->particles;
    
pnew NULL;

    
div 0;
    if( 
pbeam->flags FBEAM_STARTENTITY )
    {
        if( 
particles )
        {
            
VectorSubtractparticles->orgpbeam->sourcedelta );
            
div VectorLengthdelta );

            if( 
div >= 32 && cl_free_trails )
            {
                
pnew cl_free_trails;
                
cl_free_trails pnew->next;
            }
        }
        else if( 
cl_free_trails )
        {
            
pnew cl_free_trails;
            
cl_free_trails pnew->next;
            
div 0;
        }
    }

    if( 
pnew )
    {
        
VectorCopypbeam->sourcepnew->org );
        
pnew->die cl.time pbeam->amplitude;
        
VectorClearpnew->vel );

        
pnew->next particles;
        
pbeam->particles pnew;
        
particles pnew;
    }

    
// nothing to draw
    
if( !particles ) return;

    if( !
pnew && div != )
    {
        
VectorCopypbeam->sourcedelta );
        
TriWorldToScreenpbeam->sourcescreenLast );
        
TriWorldToScreenparticles->orgscreen );
    }
    else if( 
particles && particles->next )
    {
        
VectorCopyparticles->orgdelta );
        
TriWorldToScreenparticles->orgscreenLast );
        
TriWorldToScreenparticles->next->orgscreen );
        
particles particles->next;
    }
    else
    {
        return;
    }

    
// draw it
    
DrawBeamFollowspriteIndexpbeam->particlesframerendermodedeltascreenscreenLast
        
pbeam->diepbeam->sourcepbeam->flagspbeam->width
        
pbeam->amplitudepbeam->freqcolor );
    
    
// drift popcorn trail if there is a velocity
    
particles pbeam->particles;

    while( 
particles )
    {
        
VectorMAparticles->orgframetimeparticles->velparticles->org );
        
particles particles->next;
    }


Or it is done by creating beams as in the link below.

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=184780

I know this is very specific and this is so complicated but I need it

SFMBE

Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...